Purjeveneestä näin kesän alussa? Siitä saisi varmaan parhaan myyntihinnan näin kauden alussa, eikä tarvitsisi itse pakkomielteisesti pyrkiä käyttämään kaikkea vapaa-aikaansa purjehtimiseen. Voisi käydä oikeasti tänä kesänä tunturivaelluksella, eikä suihkussa repimässä 2-kymppisiä. Asiallisia vastauksia, kiitos:)
Kannattaako luopua?
7
1602
Vastaukset
- Matkapurjehtija
tosissasi?
Etkö osaa itse päättää omista asioistasi?
Luuletko, että täältä löytyy parempi tieto kuin itseltäsi?
Kysy äidiltä tai isältä ne tuntevat sinut paremmin! - Nimetön
käyttötavaroista/asioista kannattaa luopua silloin kun niitä ei enää tarvitse.
Miksi pitää venettä jos sitä ei tarvitse? Aiheuttaa vain kuluja. Ja jos tarvitsee niin miksi luopua varsinkin jos se on vielä velaton.
Jos on lainarahaa kiinni niin sitten pitääkin vähän laskeskella vuokraus vs kulut.
Sijoituskohteet ovat sitten toinen juttu. Mutta sulla tuskin vene on sijoituksena
t. Mie - mainsaill
luettuasi viestisi otsikon,nimimerkin ja sisällön, vastaan että ehdottomasti kannattaa myydä vene.
- Milloin kannattaa
Itse ostaisin mieluiten syksyllä milloin ei tarvii maksaa kevät hintaa. Pääsee koepurjehdukselle ja näkemään pohjan samalla kun nostaa ylös.
Talven ja kevään aikana saa laitettua veneen haluamaansa kuntoon. Tarkastamaan kaikki paikat remppaamaan ja uusimaan tarvittavia asioita.
Kesän aikana kun pitäisi nauttia veneen käytöstä saattaa kädä niin että on satamassa korjaamassa venettä (kevät ostaja). Mukavaa sekin mutta on pois purjehdus ajasta.
Mutta halvat veneet vaihtaa omistajaa näin keväällä helpommin. Jos et venettä tarvii niin myy ihmeessä heti pois. Vene vaatii kuitenkin huolenpitoa ja rahaa jatkuvasti. Jos ei kiinnosta nämä asiat jäävät tekemättä ja myynti vaikeutuu vuosi vuodelta kun varustelu vanhentuu. - haluat
Asialliset vastaukset tarvitsevat myös asialliset kysymykset. Jos sinulla on tuollaisia pakkomielteitä, niin kai niihinkin jostain apua löytyy. Myy veneesi!
- Sir BB
sinulle, ota OFFia mukaan. Me otetaan KOFFia.
- Luopua
Ehdottomasti jos ei sulla ole varaa pitää venettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1377199Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265015L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa694422TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153513Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242321Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3091836Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241736Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91619- 671495
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581458