Mulle on molemmat povannut,että saan pojat syksyllä,kaksosia kun odotan..Ja vielä molemmat ennusti,että vuonna 2009 saan kolmannen pojan.Onko muilla pitänyt yhtään nää povaukset paikkaansa?Jännityksellä nyt odotan kun syyskuu tulee,saanko sitten kaksospojat=)Sukupuolia en ole kysynyt,enkä aio kysyäkään,kun lääkärit eivät sitä mielellään täällä kerro.
Onko Madamin ja Ennustaja Ellin povaukset pitänyt paikkansa?
5
496
Vastaukset
- äityli-80
Mulle toinen povas että poika syntyy tammikuun lopulla ja tyttö tuli helmikuun 9.
Toinen kans poikaa ennusti ja senkin olis ollu tarkoitus tulla tammikuun viimeinen..
Mutta tulipahan kokeiltua =) - Minde84
Mulle toinen ennusti poikaa ja toinen tyttöä.Toinen ennusti lapsen syntyvän kuukauden etuajassa ja toinen kaksi viikkoa yli lasketun.
Että näin luotettavia:)- -minttu-
No sulle onkin annettu ristiriitaisia ennustuksia! ;)
- rv36
yritin sitä mut ei toiminu.itä tietoja pitää laittaa
- -minttu-
En laittanut muuta kuin lasketun ajan. Ja Madam Mamma lähetti sitten perään sähköpostia, että pitää laittaa vielä ikä.
Eli laskettu aika ja ikä... siis oma ikä tietysti. :>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial221801Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3481528Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2111133Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 1441128
- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4969Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928