7 Päivää julkaisi Lordin kuvan. Ihmiset suuttuivat, anteeksipyyntöä ei tullut. Katso julkaisi tänään painoksensa, jossa on muiden Lordin jäsenten naamat paljastettu. Tämän jälkeen molemmat lehdet pyytävät anteeksi.
Juttu oli tietoinen siinä mielessä, että Aller on pyytänyt Seiskaa ajoittamaan anteeksipyynnön samaan päivään kuin Katson numeron ilmestyminen. Katso on ollut jo painossa, eivätkä viitsineet tehdä uutta painosta, vaan antoivat vetää vanhalla, ja nyt saavat kärsiä siitä.
Tässä Allerin, tanskalaisen yhtiön, muut Suomessa julkaistavat lehdet:
7 Päivää
OHO!
Katso!
Koti ja Keittiö
Fitness
Mix
C.C.
IN LOOK
Automarket
Venemarket
Varmasti ymmärsit jo pointin nimen tässä vaiheessa. Eli peruuta yllä olevat lehdet ja tilaa vastaava kotimainen tilalle. http://www.lehtipiste.fi/ tuolta voit rauhassa katsella vaihtoehtolehtiä.
peace&love
ALLER SAUNAN TAAKSE!
3
246
Vastaukset
- Boikotti laajenee
Miettikää tarkkaan, kannattaako mainostaa kyseisen tanskalaiskonsernin lehdissä! Minä ainakin laajennan boikottini koskemaan myös niitä suomalaisia firmoja, jotka jatkavat ilmoittelua Allerin lehdissä.
- lordi rocks
Seiskaa ja Katsoa pitää ehdottomasti kurittaa niin, että oikein tuntuu. Osto- ja mainosboikotin lisäksi käännetään lehdet nurin päin lehtihyllyissä! Ko. lehdet ovat pyydelleet anteeksi, mutta on myöhäistä valittaa kun on paskat housuissa. Lehtien anteeksipyynnöt eivät ole aitoja vaan kyse on pyrkimyksestä mediapeliin eli maksimaaliseen julkisuuden saavuttamiseen. Paskalehdet kuriin!!!!!
- pahatäti
Minä myös boikotoin kaikkia allerin lehtiä, olen tämän myös [email protected] osoitteeseen meilannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711273Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8210415- 514483
- 244187
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni164132Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv363940Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573839No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413663- 573379
- 423075