JOS MENET SEISKAN JUHLIIN NIIN OLET TEHNYT TURHAA TYÖTÄ.BOIKOTOIMINEN ON IKUISTA EI MITÄÄN JUHLIEN AJAN LYÖN EUROJA SEISKALLE JA PUUKOTAN SELKÄÄN KUN LÄHDEN.YHTEISTYÖSSÄ SEISKA SIIS LORDIN JUHLISSA AJATELLA.
TODELLINEN SEISKAN VASTUSTAJA
6
304
Vastaukset
- juhlita
Lordia ja Lordia hienoa voittoa? Sehän siinä juhlassa on se perimmäinen tarkoitus! Boikotti koskee Seiskaa, mutta ei saisi koskea itse Lordia!
- juhlit siis myös seiskaa
mene pois jos haluat juhlia seiskaa samalla joka kiittää ja kumartaa juhliin tulijoita euroista jotka kilahtaa kassaan.aller kiittää myös boikotti on ilmeisesti ohi.
- minä
juhlit siis myös seiskaa kirjoitti:
mene pois jos haluat juhlia seiskaa samalla joka kiittää ja kumartaa juhliin tulijoita euroista jotka kilahtaa kassaan.aller kiittää myös boikotti on ilmeisesti ohi.
mitkä rahat se muka saa eihän se mítään rahaa saa kun se on ilmanen
- huvikseen on mukana?
minä kirjoitti:
mitkä rahat se muka saa eihän se mítään rahaa saa kun se on ilmanen
eipä se huvikseen sielä ole mukana
- minä
huvikseen on mukana? kirjoitti:
eipä se huvikseen sielä ole mukana
Kerro nyt millä konstin se siitä rahaa saa ?
- touhua
se siitä boikotista kiitti vaan kaikilla takinkääntäjille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770