Tietääkö joku, onko näistä ns. itseaiheutetuista supistuksista, (kuten nännien hierominen) oikeasti mitään hyötyä? Itselläni saattaa esim. just nännien hierominen aiheuttaa koviakin suppareita, mutta onko tästä sitten varsinaista hyötyä, vai pelkkää ajanhukkaa? Olen jo ihan loppusuoralla, elim LA on tällä viikolla.
Itseaiheutetut supistukset
8
2238
Vastaukset
- ehkä ei
kohdunsuuta saattavat kypsytellä, tai sitten ei.
- {gaselli}
Siis onko toi ihan testattu juttu??? En oo kyllä ikinä kuullut, että nännien hierominen vois jotenkin edesauttaa synnytystä! :)
Ei kai se vaan voi aiheuttaa ennenaikaista synnytystä??? Herranjestas... - sitä että
{gaselli} kirjoitti:
Siis onko toi ihan testattu juttu??? En oo kyllä ikinä kuullut, että nännien hierominen vois jotenkin edesauttaa synnytystä! :)
Ei kai se vaan voi aiheuttaa ennenaikaista synnytystä??? Herranjestas...edesauttaako synnytystä, mutta supistuksia saa aikaan, itselläni vielä helpostikin.
- {gaselli}
sitä että kirjoitti:
edesauttaako synnytystä, mutta supistuksia saa aikaan, itselläni vielä helpostikin.
Pitää varoa hieromasta nännejä raskausaikana!! :))
- jos ...
{gaselli} kirjoitti:
Pitää varoa hieromasta nännejä raskausaikana!! :))
olet jo näin lopussa, että LA on käsillä, niin silloinhan tuon luulis vain olevan suotavaa. Tai ei kai siitä haittaakaan voi olla.
- {gaselli}
jos ... kirjoitti:
olet jo näin lopussa, että LA on käsillä, niin silloinhan tuon luulis vain olevan suotavaa. Tai ei kai siitä haittaakaan voi olla.
Mutta ei vielä tässä vaiheessa! :) Oon vasta rv. 23.
- Jihuuu
{gaselli} kirjoitti:
Mutta ei vielä tässä vaiheessa! :) Oon vasta rv. 23.
..että minäkin olen jostain lukenut että tuo nännien hieronta voi edesauttaa synnytyksen kulkua, elikkä synnärillä vaan nännihieronnat kehiin :D Luulisinpa, ettei se voi aiheuttaa ennenaikaista synnytystä - sanotaanhan seksinkin voivan käynnistää synnytys, mutta sitä voi harrastaa ihan normaalistib koko raskauden ajan jos ei ole kielletty.
- hieronnasta
Ilmeisesti tuo nännien hieronta pitää paikkansa. Vauvahan laitetaan heti synnyttyään rinnalle paitsi siksi, että se pääsisi heti imemään, myös siksi, että jälkeisten tulo vauhdittuisi sen imemisen aiheuttamien supistusten seurauksena. En sitten tiedä voiko se aiheuttaa liian kovia supistuksia ja synnytyksen käynnistymisen ennen aikojaan, jotenkin en usko, koska kai se synnytyksen käynnistyminen vaatii myös paikkojen pehmenemistä eikä pelkkiä supistuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770