härkäN&jellonaM

onko kellään kokemuksia

onko tuhoon tuomittu yhtälö...kaksi ylpeää jäärää, vai onko onnistumisia? kertokaa kokemuksia tästä sopasta jookos =)

9

1419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin toisinpäin

eli härkäM & leijonaN toimii hienosti!

• minäpä vaan

Kyllä toimii,hienosti!! ollaan oltu yli kaksi vuotta yhessä ja ollaan kihloissa!! Ihanaa elämää!!Ei oikeastaan edes tapella mistään

• härkäNa&jellonaM
        minäpä vaan kirjoitti:

Kyllä toimii,hienosti!! ollaan oltu yli kaksi vuotta yhessä ja ollaan kihloissa!! Ihanaa elämää!!Ei oikeastaan edes tapella mistään

kiitos vastauksestasi... toivossa on hyvä elää... mekään ei pahemmin riidellä...leikkimielistä kinailua joskus... leijona vissin aika salaperäinen? pitää minun joskus kyllä olla hieman kärsivällinen =)...vai miten teillä? toivotan teille jatkossakin kaikkea hyvää...

• YHDESSÄ JO 13 VUOTTA

LEIJONA NAINEN -76 JA HÄRKÄMIES- 74. ON TOTTA ETTÄ OLEMME MOLEMMAT JÄÄRÄPÄITÄ, MINÄ OLEN OIKEASSA TYYPPEJÄ, MUTTA SILTI OLEMME TULLEET HYVIN TOIMEEN. MEILLÄ ON 2 LASTA 4 JA 1,5 VUOTIAAT. OINAS JA SKORPIONI. ET KOKO PERHE ON VARSINAISIA JÄÄRÄPÄITÄ. MUTTA EI KUMMENPIA ONGELMIA OLE OLLUT. ALOIMME SEURUSTELLA AIKA NUORENA MINÄ OLIN 16 JA MIEHENI 18. SILTI RAKKAUS KUKOISTAA, EN VAIHTAISI IKINÄ! : )

T.LEIJONANAINEN

• onnistu

ei....leijona härkään kyllästyy...sorry.

• LeijonaDragon76

Siis jellonamiehet ja härkänaiset on yleensä vain yhdellä samalla säveleellä keskenänsä, ja se on seksi....seurustelin sellasen kaa jonku kuukauden ja kaik muu oli sellasta säheltelyä mutta seksi oli taivaallista!
      Siis voihan se toimia joillaki muilla mutta silloin kannattee ottaa selvää tarkemmin minkälainen Jellona on ja että minkälainen härkä olet itte luonteeltas.....yleis käsityshän on että ei kahta jääräpäätä voi laittaa samaan kehään ku ei siitä tule ku paha mieli toisille.

• vic

olen härkä Drakon ja olen aivan sama mielta sun kanssa!

• vic

aika vaikea suhde,leijona M on vastustamaton ihana : )

• jelly

... ja että onnistumisia??
      Eipä tiedä vielä .. josko tässä onnaisi .. 23v tunnettu ja 20v asuttu yhdessä. Naimisiin ei ole ehditty, kun ei ole katsottu tarpeelliseksi. Jos sydän rakastaa, ei sormuksia taida tarvita oikein mihinkään, vaikka onhan ne jotkin aika nättejä. Mukavaa ja leppoisaa on. 1 poikakin tuossa pyörii jaloissa. Tiedä vaikka tästä hyvinkin tulis vielä jotain :)
      Vaihtamaan en lähtis, vaikka tulis vaihtorahaa !!
      Mitä tarkoittaa ihmissuhteissa onnistuminen?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1399
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      68
      1197
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      214
      1184
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      202
      1174
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      993
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      913
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      128
      891
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      788
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe