Minut työpaikkalääkäri laittoi testeihin muutama vuosi sitten, kun kaulassa oli jotain suurentunut kilpirauhanen tai jotain sinne päin. En ajatellut koko asiaa sen kummemmin, kun tuumin että lääkäri tutkii onko siinä jotain. Mutta ei ollut mitään hätää. Mutta olen miettinyt, että onko unettomuus, psyykkinen väsymys (ei saa perustehtäviä tehdyksi) ja palelu kilpirauhasjuttuihin? Tietoa löytyy liikaa ja muita oireita ei ole. Päätä särkee ja huimaa joskus, mutta se on varmaan lievää migreeniä tai jotain.
Unettomuus ja palelu
4
1261
Vastaukset
- emmuska_
Menepä uudestaan lääkärille ja kilpirauhaskokeisiin. Unettomuus, palelu ja väsymys/saamattomuus ovat ihan tyypillisimpiä oireita kilpparihäiriöissä.
Mikä oli lääkärin tulos kun sinua tutkittiin? Suurentuma voi liittyä struumaan ja tällöin tarvitsisit lääkityksen. Muistatko kilpirauhashormooniarvojasi?- hain tietoa
Hain netistä vähän tietoa ja minulla on todettu b12-vitamiinin puutostakin välillä ja sekin näyttäisi asiaan liittyvän. Jännä ettei lääkäri ole osannut näitä yhdistää. Tuo palelu on ollut pitkään pois, mutta nyt olen alkanut heräillä puoli viideltä, ei nukuta yhtään eikä päivälläkään nukuta. Menen nukkumaan n. klo 11 ja heräilen tuossa välillä kerran pari yössä. Samalla on tullut tuo palelu, palelee jopa peiton alla.
- myös t.alkuperäinen
hain tietoa kirjoitti:
Hain netistä vähän tietoa ja minulla on todettu b12-vitamiinin puutostakin välillä ja sekin näyttäisi asiaan liittyvän. Jännä ettei lääkäri ole osannut näitä yhdistää. Tuo palelu on ollut pitkään pois, mutta nyt olen alkanut heräillä puoli viideltä, ei nukuta yhtään eikä päivälläkään nukuta. Menen nukkumaan n. klo 11 ja heräilen tuossa välillä kerran pari yössä. Samalla on tullut tuo palelu, palelee jopa peiton alla.
Niin painokin nousi tässä keväällä nelisen kiloa. On nyt asettunut, mutta ei lähde vaikka olen yrittänyt lenkkeillä ja säännöstellä ruokavaliota. Tuo neljä kiloa on kaikki ylipainoa, olin juuri ja juuri normaalipainoinen aiemmin.
- muut...
oireet viittavat vajaatoimintaan, mutta se unettomuus ei pitäisi kuulua vajikseen, päinvastoin nukuttaa normaalia enempi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828