Depeche Modelle pyhitettyjä baareja?

Tanja

Moikkelis!!

Minkälainen on Tallinnassa oleva DM-baari? Missä päin Tallinnaa se on? Minkälainen sisustus? Onko muualla maailmassa Depeche Modelle pyhitettyjä baareja?

8

797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pieni

paikka ja sijaitsee vanhassa kaupungissa os: Nunne 4. Soittavat pelkkää Deppari musaa.
      Mutta pienuudestaan huolimatta mukavan viihtyisä luola...

• (sisterofnight)
    • bottom line

Suomessa ei ole ainuttakaan DM:lle pyhitettyä baaria.

Mun mielestä tänne kaivattaisiin täydellinen DM-luola, jossa olisi kunnon tila "80's"-disetykselle, seesteinen henkistymisosio Martin Goren "highrer love"-teemalla ja sitten kunnon kostean pimeä osio Ultra-tyyliselle fiilistelylle. Täydellistä!! Mutta tätä ideaa ei saa sitten varastaa;) Mutta avokätiset lahjoitukset baaripääoman kasvattamiseen otan vastaan, niin päästään vielä joku päivä kaikki nauttimaan tästä elämyksestä:)

• (sisterofnight)

Idea siis. Olen vuosien varrella kuullut useammastakin suunnitelmasta tyyliin "joku päivä mä vielä toteutan tän DM-xxxx"... Jos näistä kaikista edes yksi toteutuisi, se olisi hienoa! Asiakkaista tuskin ihan heti olis pulaa, kunhan se vain on jossakin vähän kirkonkylää isommassa paikassa.

• marDM
        (sisterofnight) kirjoitti:

Idea siis. Olen vuosien varrella kuullut useammastakin suunnitelmasta tyyliin "joku päivä mä vielä toteutan tän DM-xxxx"... Jos näistä kaikista edes yksi toteutuisi, se olisi hienoa! Asiakkaista tuskin ihan heti olis pulaa, kunhan se vain on jossakin vähän kirkonkylää isommassa paikassa.

Itekkin tuota myös joskus harkinneena tänne mansen perukoille niin ei ole tosiaan helpoin tapa alkaa yrittäjänä baaritiskin takaa... uuus uutinen--->

• bottom line
        (sisterofnight) kirjoitti:

Joo baarin perustaminen ei ole ihan mikään helppo nakki. Unelmia on jokaisella, ties mistä ja uhota saa kyllä. Ehkäpä tuo ulkopuolisten paine epäonnitumiseen myös saa monelta siivet tippumaan. Että kiitos kannustuksesta!;)

• Tanja
        bottom line kirjoitti:

Joo baarin perustaminen ei ole ihan mikään helppo nakki. Unelmia on jokaisella, ties mistä ja uhota saa kyllä. Ehkäpä tuo ulkopuolisten paine epäonnitumiseen myös saa monelta siivet tippumaan. Että kiitos kannustuksesta!;)

Jos haluat perustaa DM-baarin, niin älä välitä toisten ihmisten puheista. Senkun vain pusket eteenpäin. Suomalainen Sisu, perkele. Jos annat näiden puheiden itseäsi lannistaa, niin olet aika heikolla pohjalla. Ihmiset ovat vain pettyneet monta kertaa, kun he ovat ensiksi kuulleet, että joku aikoo perustaa "DM-baarin" ja innostuneet ideasta, mutta sitten se on vain jäänyt toteutumatta ja henkilöt ovat pettyneet.

Mutta... Yritä Sinä pitää aikomuksestasi kiinni ja todistaa, että kaikki ihmiset eivät ole pelkkiä haaveilijoita vaan myös tekijöitä. Onnea projektillesi ja ilmoittele meille miten se etenee. Onnea !!!

• Strangest Love

Kiva paikka oli. Käytiin porukalla siellä keikan jälkeisenä päivänä. Tungettiin se pieni paikka suomalaisia täyteen. Minä viihdyin, sisustus ja musiikki oli täydellistä... ;) Tahtoo samanlaisen kokolattiamaton omaan olohuoneeseen..heheh...
      Suosittelen lämpimästi. Ei ollut edes kovin vaikea löytää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      21
      3560
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      30
      3403
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      50
      3371
    4. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      51
      3025
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      122
      2849
    6. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      19
      2594
    7. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2325
    8. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2135
    9. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      28
      1737
    10. IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!

"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk
      Maailman menoa
      132
      1348
    Aihe