Se paskalehti Katso paljasti kaikkien Lordin jäsenten naamat.Lukuunottamatta Lordin naamaa jonka Seiska jo aikaisemmin paljasti.Loppu nyt kyllä minulta Katson tilaus.
Kaikkien naamat paljastettu
4
523
Vastaukset
- awaaaa
Niinpä. Ja niitten lehtien on turha pyydellä anteeksi.. kasvot on jo julkistettu ja sitä ei voi enää peruuttaa.
- ooooohhh
Oi, on se kauheeta. En tiedä miten voin enää jatkaa elämää. Lordin jäsenten naamat on paljastettu...Yhtäpaljon mua järkytti kun kissin pärstät paljastettiin oli sen verran karun näköstä jengiä nimittäin. Hei olen keijo 14wee mulla ei oo elämää ja mä fanitan lordia ja olen tekopyhäkin. Seiska on toki lordin sponsori ja lordi on saanut hyvät hillot seiskalta mutta ei se mitään pääasia että voin purkaa teiniangstiani johonkin. Samalla olen imuttanut netistä lordin kaikki levyt koska levyyhtiöt on riistäjiä nih.
- Linkkiä kehiin
:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760