jos jouskari ollut hieman pidemmässä suhteessa ja itse pistänyt sen poikki, niin miten todennäköistä on että vanha suola alkaisi uudelleen janottaa?
ihmisistähän se tietenkin riippuu, eikä hkooppimerkistä, mutta kun tuosta jouskarien impulsiiviudesta kuulee niin usein..olen siis varpaillani tämän herran kanssa.
tyypillistä jousiMIEStä?
5
1874
Vastaukset
- Jousimies
Omaa kultaani en mihinkään vaihtaisi vaikka saatan muuten tehdäkkin muita asioita hetken mielijohteesta =)
- naisjouskari
Jos olen itse laittanut pitkän suhteen poikki, olen tehnyt sen vakaasti harkiten enkä hetken mielijohteesta.
- Jousi-Nainen
Jousimies kun laittaa suhteen poikki, on sen tehny vakaasti harkiten. Joten tuskin vanha suola alkaa janottaa. Hyvän kaverin jouskarista kyllä saa, mutta seksisuhdetta ei enään koskaan.
- päppä
Vaikka jatkoa seurais niin uudelleen lämmittelyt ei toimi. Joku suhteesta on jo kuollut. Jotain saattaa jäädä kaipaamaan ja yrittää suhdetta uudelleen mut on jo menetetty.
- sineraalia
RIIPPUU MISTÄ ROIKKUU?
JOS SE OLI HYVÄ SÄNGYSSÄ TAI MIELENKIINTOINEN.. TAI SE OTTAA MITÄ ANNETAAN RIIPPUVAISUUUS EI OLE HYVÄKSI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233378
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402702Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532260Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122241Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131709Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191519Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521481- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621211Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951184