Minä oon tämmönen poikamiesmullikka. Minä oon kovin yksinäinen. Lisäksi minä oon lihava, ruma, epäluotettava ja haisen todella pahalle. Minulla ei oo koskaan ollu rahhoo ja ainoa seksuvaalinen kokemus on uimahallista ku kävelin yhtä ukkoa päin ja pissivehkeet osu yhteen! Halluisko joku ottoo minut luokseen asumaan ja elättee muutaman vuuven? Mittään en suostu tekemään, joten työntarjoojat elekee vaivautuko, tai suatte vaivautuu, mutta elekee vastatko! Vietetäänkö kesä yhdessä?
Mistä ystävä minulle?
8
957
Vastaukset
- helmi sydän veen
vietä vuan yksin kesäsi, en tarvii
- toivoton
Osku! Minkä tähe sinä oot tuommonen kellukka?Mikkää ee käätä eekä oo miehellä mittää ja vielä vuan pitäs suaha joku kaveriks kesän viettoon.
Voe hyvä isä sinuakkii.Mitte sinun kanssas pitäs oekeen tehhä? - Savolaistollukka
toivoton kirjoitti:
Osku! Minkä tähe sinä oot tuommonen kellukka?Mikkää ee käätä eekä oo miehellä mittää ja vielä vuan pitäs suaha joku kaveriks kesän viettoon.
Voe hyvä isä sinuakkii.Mitte sinun kanssas pitäs oekeen tehhä?...jonniilaesen kottaraesen ottoo. Ahkerasti tien töetä, mahhoo on vaekka muille jakkoo, mutta akkoo ee oo löötynnä enkä tuota oo kyllä juur ehtinnykkää. Mut ee se oo immeisen kiva itekseenkään olla....
- tolokero
Savolaistollukka kirjoitti:
...jonniilaesen kottaraesen ottoo. Ahkerasti tien töetä, mahhoo on vaekka muille jakkoo, mutta akkoo ee oo löötynnä enkä tuota oo kyllä juur ehtinnykkää. Mut ee se oo immeisen kiva itekseenkään olla....
Elä veekkonen kottaraesista haaveelekkaan.
Justiin sanoet olevas rellukka maha.Miten aattelit pönttöön ahtaatua vae vietkö vuan itikoeta ja muita surviaesia sinne puuhun laatikkoon.Laaluiäntä se kyssyy kuitennii jos kottaraesen kanssa meenoo yhessä völökkäätyä. - aenannii tehhoo:
tolokero kirjoitti:
Elä veekkonen kottaraesista haaveelekkaan.
Justiin sanoet olevas rellukka maha.Miten aattelit pönttöön ahtaatua vae vietkö vuan itikoeta ja muita surviaesia sinne puuhun laatikkoon.Laaluiäntä se kyssyy kuitennii jos kottaraesen kanssa meenoo yhessä völökkäätyä.ehotteleppa joutessasi yhyntää.
- hyyppä
aenannii tehhoo: kirjoitti:
ehotteleppa joutessasi yhyntää.
Osku! Joko oot kottaraesen löötännä.Onko pönttö katottu valamiiks?Ilimottele miten asiat sujjuu.
- oppisopimus
Mene kursseille !
- tipunen
Kylläpäs täällä on hauskoja ihmisiä=) Etköhän Oskukin sen kaverin löydä, kun olet noin supliikki mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872