Meillä on jonkun verran juolavehnää pienellä kasvimaalla ja paljon pienessä rinteessä joka viettää kasvimaalta tontin rajalle. Pitäis saada rintsu siistiksi (naapurinkin iloksi) ja vehnät helkkariin. Olin ajatellut laittaa rintsun täyteen kiviä mutta ei se taida tappaa vehnää. Mikä avuksi?? Mitä vois istuttaa kasvimaalle joka häätäis pois vehnän.
Joulavehnää kasvimaalla
3
579
Vastaukset
- Insider
Semmoista kasvia joka hävittää juoluvehnän.Hyvä konsti on sivellä lehdistöä Round-Upilla.Hidas mutta varma keino on poistaa juurineen.Keväällä kun muokkaa maata se erottuu valkoisten juurien takia hyvin,ja jokainen näkyvä juuri poistetaan.
Sääliksi käy ihmisiä kun jyrsinkoneella myllertää kasvimaata.Valkojuuri katkeaa pieniin osiin,ja jokainen pätkä juurta kasvattaa uuden.- pms68
vihonviimeinen kasvi muiden samanlaisten joukossa! Taistelua voi käydä myrkyllä ja kitkemällä, mutta pika-apua ei ole eikä oikotietä onneen vaan hiellä on siitä yritettävä eroon..
Olemassa on juolavehnän tuhoon tarkoitettua myrkkyä jota viljan viljelisät käyttää, mutta siitä en enempää tiedä.
- calmato
Sama täällä, juolavehnä vaivaa. Toisena harmina on vuohenputki. Vaikea sanoa, kumpi on pahempi.
Ainoa luonnomukainen keino on kitkeminen. Kerran luomutarkastaja kysyi, antaisivatko naapurit pitää sikoja, jotka tonkisivat makoisat juolavehnänjuurakot mieluusti suihinsa.
Toistaiseksi olen tonkinut itse talikon ja sen päälle käsiharan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275