Taitaa olla nyt ohi tämä Lordi hehkutus. Sen verran huonoja ja mauttomia muut kappaleet olivat! (HRH on edelleen ihan hyvä, samoin "would you love a monsterman". Mutta ne muut on kyllä aika harmaata massaa.
Ei uponneet muut kappaleet kansaan
8
548
Vastaukset
- B.S. Paranoid
Tiedätkö, että hyvin, hyvin usein musiikkikappaleet vaativat useamman kuuntelukerran ennen kuin ne niin sanotusti "aukeavat" kuulijalle. Ai et tiedä. No ei se mitään.
- sssh
oon koittanu aukasta..kaksi biisiä hyvää loput täytettä....
- B.S. Paranoid
sssh kirjoitti:
oon koittanu aukasta..kaksi biisiä hyvää loput täytettä....
Myönnän ettei minulla ole ko. levyä. En siis ole sen suhteen itsekään asiantuntija. Aloittajan kirjoituksesta kuitenkin tulee käsitys, että hän on todennäköisesti kuullut aiemmin vain nuo kaksi kappaletta, jotka ovat olleet julkisuudessa enemmän esillä. Kertakuuleman jälkeen on yleensä vielä aika turhaa hommaa mennä tuomitsemaan kappaletta. Ellei sitten musiikinlajikin jo ole toivoton ;-)
- Keskustelunaloittaja
B.S. Paranoid kirjoitti:
Myönnän ettei minulla ole ko. levyä. En siis ole sen suhteen itsekään asiantuntija. Aloittajan kirjoituksesta kuitenkin tulee käsitys, että hän on todennäköisesti kuullut aiemmin vain nuo kaksi kappaletta, jotka ovat olleet julkisuudessa enemmän esillä. Kertakuuleman jälkeen on yleensä vielä aika turhaa hommaa mennä tuomitsemaan kappaletta. Ellei sitten musiikinlajikin jo ole toivoton ;-)
En kuuntele kuin hyvin vähän hard rockia yms., joten katson että minä olen aika tavalla esimerkkitapaus henkilöstä, johon uppoaa muutama Lordin hitti ja muut kappaleet eivät. Niihin jotka kyseistä musiikkia ahkerasti kuuntelevat niin toki Lordin musiikki voi upota ja lujaa. Mutta suuren yleisön suursuosikkia koko musiikillisen tuotannon kannalta Lordista tuskin tulee.
- Möhkis_____
Kukaan (paria kusipäätä lukuunottamatta) ei ole muuttanut mielipidettään. Omasta mielestäni show oli tylsä, mutta olen silti edelleen Lordin "puolella".
- tiedän
Mutta kansan syvät rivit ei paljon sellaisia mahdollisuuksia antele! Varsinkin kun ihmiset tuppaavat tykkäämään vahvan melodisista kappaleista. Toki Lordi säilyttää osan "uusista faneistaan" mutta osan huuma luonnollisesti laantuu.
- B.S. Paranoid
tiedän kirjoitti:
Mutta kansan syvät rivit ei paljon sellaisia mahdollisuuksia antele! Varsinkin kun ihmiset tuppaavat tykkäämään vahvan melodisista kappaleista. Toki Lordi säilyttää osan "uusista faneistaan" mutta osan huuma luonnollisesti laantuu.
No sehän on selvä, ettei tällainen musiikki viisuvoitonkaan myötä muutu miksikään iskelmäkansan suosikkimusaksi. Ei siinä mitään. Uusista "faneista" suurin osa varmasti tyytyy juhlimaan tätä voittoa ja siinä kaikki - siltä osin kun kyse ei ole hevidiggareista siis.
- Neil Young
Lordi oli ja meni! Kiitos ja näkemiin! Aidon rockin puolesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1603566Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.512030Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281088
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381024- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872