Vieläkö täällä porukka käyttää Win9X käyttiksiä :O Oooh??? Nosta teille hattua!
Eikö tämän palstan voisi siirtää jo tuonne esihistorialliset käyttikset palstalle?
Kiesus!
3
341
Vastaukset
- käyttää melkoisestikin
historiallisten käyttiksien käyttöön on moniakin syitä.
Itselläni on kaksi yli kymmenen vuotta vanhaa konetta jatkuvassa käytössä win95-käyttiksillä.
Toisessa on vanha, mutta aikansa huippuscanneri sekä plotteri joihon ei saa enää ajureita. Vehje täyttää tehtävänsä loistavasti, miksi sitä vaihtamaan.
Toinen kone ohjaa automaattisorvia, siihenkään ei
saa enää uusia ohjelmistoja. Mutta laite tuottaa
edelleen 1. luokan tuotteita maailmalle, todennäköisesti vielä pitkään. - Pave
Ja sinullahan sitten oli uudet talot, autot jne....??? Miksi kaiken pitäisi olla uutta jos kerran vanhallakin pärjää vallan loistavasti siinä käyttötarkoituksessa johon sitä käyttää? Jos olet menossa lähikauppaan niin tuskinpa tilaat helikopteria viemään että olisit siellä kaksi sekuntia aikaisemmin?
Itse tässä olen käytellyt ja surffaillut netissä milloin Win 95 tai 98 versioilla, nyt ME versiolla, välillä XP:llä tai Macilla ja ei oikeastaan ole sen suhteen mitään eroa millä täällä pyöriin kun nopeuteen vertaa. Tosin muistia on kaikissa riittävästi. - Ahma
Ei käyttis miestä pahenna, jos ei mies käyttistä. Ei elämä niin vakavaa ole...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184250Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223279Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611898Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51277Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1521120Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin95844- 63745
- 176730
- 30717