nyt meni minun ääneni tarjalta..
TARJAKIN SATANISTIEN
7
467
Vastaukset
- auta
Mitä se nyt enää auttaa .Mee muualle valittaan
- Taas.....
teki Lordi jotain hyvää...tosin ei tuo muumi enää ehdolla olekkaan, joten missäs meinasit äännestää?
- B.S. Paranoid
Onko satanisteilla ollut leiri jossain? Ja Tarjakin siellä makkaraa paistamassa? No jo on maailma mallillaan.
- puhu....
omista leirikavereistasi yleisillä foorumeilla ilman sukunimeä.
Meillä sattuu olemaan sen niminen Presidentti.
Joku ajatuskyvytön voi ymmärtää väärin.- Pate1
Ikävä kyllä, ei onneton ymmärtänyt jättää yhteen kauteen, valta taisi sokaista ja muu kiva, mitä pressalle kuuluu. Että sellainen sosialidemokraatti (naurua)
- voi pelle
Ei SATANISTIT usko mihinkään helvettiin. Vituttaa nämä saakelin tuomiopäivänjulistajat jotka eivät ikinä tutki kaikelta hutkimiseltaan.
Ei sillä, että väittäisin Lordia saatanapalvojaksikaan. Lordi yrittää opettaa ajattelemaan sydämellä, ja ainoa porukka joka on sydämellä ajattelusta kauempana kuin saatananpalvojat, on hihhulit.Ensin lesbo, Nyt satanisti pian narkkari.V..... Ensimmäinen kerta Kun Suomi on jossakin yliv. niin pitää ruveta arvostelemaan jo kehuajakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu655638Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204337Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172926- 1712254
- 171946
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1321819- 951392
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o771008