Yön huonoimmat biisit?

Kai tästäkin voi keskustella, vaikka Yöstä pitäisikin. Omasta mielestäni Laulu rakkaudelle on karmiva, banaali ja suorastaan hirvittävä. En tunne Yön koko tuotantoa, joten sieltä varmaan löytyy muitakin ohilyöntejä?

22

4806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päivä

      Täytyy sanoa, ettei yöllä ole yhtä huonoa biisä, vaan se huonous rajoittuu koko tuotantoon.

      • tän

        vois enää sanoa osuvammin?...


    • ZBE

      Liikaa paatosta

      • simosakari

        Olen samaa mieltä, että ROLV on liian paatosta, mutta muutakin ylipaatoksellista paskaa on Yö tehnyt aikalailla kuten tunnetuimmista:

        Rakkauden vahvistama
        Särkyvää
        yötä vastaanottamaan


    • .....

      80 luvun tuotanto ok.. sen jälkee täyttä tuubaa!

    • ChOfBo

      Mikä on yö? Muutaku se minkä aikana nukutaan?

      • lll

        Helppo vastaus: KAIKKI!


      • wretgretgr

        Kysy eskarissa opettajaltasi.


    • tycker jag

      sen jälkeen kun Petander ja Viitanen lähtivät on huonojen piisien lista päässyt venähtämään varrrsin pitkäksi!

    • Ihmisen poika

      Se "Ihmisen poika" on aivan karmea. Tehty vielä omalle pojalle, joka joutuu kärsimään siitä koko elämänsä. Ainaski, jos mulle olis omistettu tuollainen biisi olisin kyllä vittuuntunu ja hiljaa. Saamari, siitähän saa kuulla kuittailua koko elämänsä.

      • tekemä

        Muuten, tän Biisin sanat on tehnyt
        Juice Leskinen, joten ainakaan Yö:n
        jätkien pojat eivät tästä kärsi!!!


      • korjaus
        tekemä kirjoitti:

        Muuten, tän Biisin sanat on tehnyt
        Juice Leskinen, joten ainakaan Yö:n
        jätkien pojat eivät tästä kärsi!!!

        Hyvä, kiitos korjauksesta. Ilmankos siinä olikin niin hirveä teksti. Juice onkin ehdottamasti yksi yliarvostetuimmista musiikintekijöistä Suomessa.

        Ne sanat ovat kyllä hirveät siinä kappaleessa.


      • no..
        korjaus kirjoitti:

        Hyvä, kiitos korjauksesta. Ilmankos siinä olikin niin hirveä teksti. Juice onkin ehdottamasti yksi yliarvostetuimmista musiikintekijöistä Suomessa.

        Ne sanat ovat kyllä hirveät siinä kappaleessa.

        ..miten sen nyt ottaa.Onhan se Juice parempia-
        kin biisejä sanoittanut...


      • toki!
        no.. kirjoitti:

        ..miten sen nyt ottaa.Onhan se Juice parempia-
        kin biisejä sanoittanut...

        On toki Juicella todellisia helmiäkin. Esimerkiksi XV yö on aivan fantastinen kappale, siät voi kuunnella vaikka miten monta kertaa kyllästymättä. Samoin Syksyn Sävel.

        Onhan Juicella helmiä, myönnetään.


      • yölle sanoittama
        toki! kirjoitti:

        On toki Juicella todellisia helmiäkin. Esimerkiksi XV yö on aivan fantastinen kappale, siät voi kuunnella vaikka miten monta kertaa kyllästymättä. Samoin Syksyn Sävel.

        Onhan Juicella helmiä, myönnetään.

        suhteellisen tunnettu biisi on Tia-Maria, jossa myös ryömitään sanoitusten pohjamudissa.

        Mun mielestä Yöllä on vain muutama biisi, jota viitsii kuunnella ajatuksella ja SELVINPÄIN. Sen takia tuntuu vieläkin ihmeellisemmältä, miten Lindholmi ja kumppanit voi renkuttaa niitä ralleja päivästä toiseen, ja jotkut urpot vielä maksaa kuuntelemisesta.


      • jampe
        yölle sanoittama kirjoitti:

        suhteellisen tunnettu biisi on Tia-Maria, jossa myös ryömitään sanoitusten pohjamudissa.

        Mun mielestä Yöllä on vain muutama biisi, jota viitsii kuunnella ajatuksella ja SELVINPÄIN. Sen takia tuntuu vieläkin ihmeellisemmältä, miten Lindholmi ja kumppanit voi renkuttaa niitä ralleja päivästä toiseen, ja jotkut urpot vielä maksaa kuuntelemisesta.

        Surullinen totuus on kuitenkin,että Yön ylipaatos ja pohjamudissa kieriskely on suomalaisten ihmisten makuun,sitä on täysin turha kieltää.Jos joku myy,silloin joku myös pitää siitä.Ihan turha väittää mitään muuta.Ei ne jätkät ite levyjään osta.


      • niin,
        jampe kirjoitti:

        Surullinen totuus on kuitenkin,että Yön ylipaatos ja pohjamudissa kieriskely on suomalaisten ihmisten makuun,sitä on täysin turha kieltää.Jos joku myy,silloin joku myös pitää siitä.Ihan turha väittää mitään muuta.Ei ne jätkät ite levyjään osta.

        että sitä saa mitä tilaa.
        Tää kansa on perjantaipullon jälkeen
        hoilaamassa näitä biisejä ja nillä biiseillä
        on näköjään tahkottu niimaan perusteellisesti
        kahisevaa,että pelkillä kokoelmilla voi kerätä jo
        sievoisen omaisuuden!!!


    • rock, rock, rock`n roll....

      En tunne Yöltä montakaan kappaletta, mutta tuskinpa he ovat Joutsenlaulua karseampaan renkutukseen kyenneet. Ei minulla mitään melankoliaa vastaan ole, mutta tuollaiset itsemurhakappaleet ovat jo vähän liikaa. Monille suomalaisille se on kaiketi aika tärkeäkin kappale, mutta niin kai se meillä yleensäkin on, että mitä onnetomampaa uikutusta, sen parempi. Kappaleen musiikillisilla ansioilla ei sitten olekaan niin väliä.

      • Kössi

        Voi voi teitä kateellisia, Yö takoo rahaa tällähetkellä aika paljon. Huonot biisit tuskin myisivät näin paljon kuin yö myy. Voi voi että joillekin ottaa koville moinen menestys.


      • katsoja
        Kössi kirjoitti:

        Voi voi teitä kateellisia, Yö takoo rahaa tällähetkellä aika paljon. Huonot biisit tuskin myisivät näin paljon kuin yö myy. Voi voi että joillekin ottaa koville moinen menestys.

        Olen samaa mieltä!
        Tuskinpa levyt ja keikat möis jos kaikki olis sitä mieltä et ne ovst surkeita.
        Kateellisten puheita taas vain!


      • Rajansa kaikella
        katsoja kirjoitti:

        Olen samaa mieltä!
        Tuskinpa levyt ja keikat möis jos kaikki olis sitä mieltä et ne ovst surkeita.
        Kateellisten puheita taas vain!

        Kyllähän jokainen itseään edes hiukan kunniottava muusikko mieluummin katkoisi kätensä tai ampuisi itsensä kuin tekisi moista paskaa! Itse muusikkona kuolisin mieluummin nälkään kuin alentuisin soittamaan moista paskaa.

        Tuulipukukansa voisi muutta pakoine makuineen ja vielä huonompine musiikkeineen vaikka ahvenanmaalle. Tosin yön luokattoman huonouden huomioon ottaen edes naapuri galaksi ei olisi tarpeeksi kaukana, puhumattakaan niistä tuulipuvuista.


    • Elämme jo EU aikaa

      Mielestäni Yö-yhtye edustaa kokonaisuudessaan slaavilaisine molli Olleineen mennyttä aikaa.

      Kaksikymmentä vuotta sitten Suomessa kiersi Yö-yhtyeen nykyistä toimintaa kovasti muistuttava neuvostoliittolainen heavy yhtye Autograph tuoden maahamme glasnostin ilosanomaa. Ajat olivat silloin toisin, kun elimme todellisen Bigbrotherin varjossa.

      Tuskin Venäjällä enää muistetaankaan Autographia, mutta meillä on yhä Yö. Ajanjakson erään Yleisradion ohjelman mukaan kutsun Yö-yhtyettä usein "säveliksi Neuvostoliitosta".

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe