riittääkö 500km Kymco Agilityn sisäänajoksi???

kymcon omistaja

niin riittääkö??

HUOM! Haluan monia mielipiteitä asiasta ja näin voin päätellä oikean tuloksen (mitä ehdotuksia on eniten)

Eli VAASTATKAA!

10

1293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaltsu

      Juu kyllä tuon pitäisi riittää. Ohjekirjassahan ei summista puhuta, sanotaan vain että aja ensimmäinen kuukausi löysemmällä kaasulla. mulla oli ekan kuukauden jälkeen vain 200km mittarissa ja ajoin ajamaan sen jälkeen ihan kunnolla, ja hyvin on toiminut. Ei mitään vikaa ole ollut ja nyt mittarissa 2000km

      • kertoo ja

        ..antaa luvuksi 300 km.

        - malibu -


      • cacer

        olen ajanut nyt agilitylla n.400 kilsaa, ja nyt tuntuu hyvältä ja varmalta, ei ole enää tukkoinen, 500 kilsaa riittää varmasti.


    • Jorppa

      Olen kyllä kokoajan ajanut sen minkä se kulkee. Kuristukset estävät ylirasituksen. Ei mitään ongelmia sisäänajon aikana.

    • kymcon omistaja

      kiitos vastauksistanne! :)

      niiin.. 500km riittää sisäänajoksi kymco agilityyn

      vai eikö...??

      • kymcon omistaja

        Niin riittääkö!??

        kiitos vastauksista jo etukäteen! :D

        (VASTATKAA)


    • newbie

      niin riittääkö tuo 500km sisäänajoksi??

      • newbie

        /\
        !
        !
        !
        !


    • Riittää

      5000 Km riittää hajottamaan jo kokokoneen

    • jemde

      300km

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe