Moi!
Olen kuullut joskus Kornia ja on sillä jotain sellaista joka on jäänyt mieleen. Mitä te Kornin tuntijat ja arvoisat tietäjät suosittelisitte ensimmäiseksi albumihankinnaksi ko. bändiltä? Kertokaapa ne timantti -albumit joista tutustuminen kannattaa alkaa.
Albumisuositus
5
1209
Vastaukset
- wickedsp1d3r
Ehkäpä tuo Follow The Leader voisi olla semmoinen...
- Kemisti
No kannattaisi aloittaa kokoelmalla eli Greatest hits, siinä on joka albumilta (paitsi uusimmlta). Mutta jos ihan "oikeista" levyistä pitässuositella suosittelisin ekaa "korn" taikka "issuesia", uusin "see you on the other side" on mun mielestäå kyllä kans aika hyvä. Mun mielestäni "follow the leader" vaikka hyvä albumi onkin on KoRnin huonoin...
- järjestys
1.Korn ja Untouchables
2.See you on the other side, take a look in the mirror, Issues, Life is peachy
3.Follow the leader
Tarkemmin en pysty järjestämään. - KoЯnmaniac
Tietenkin Greatest Hits vol:1 kannattaa hankkia mutta omasta mielestäni Follow The Leader on paras albumi mitä bändiltä on tullut(lähinnä koska siinä Got the Life)
- mmmmh
paras albumi voisi olla take a look in the mirror.
myöskin greatest hits on hyvä siin tutustut sen vanhoihin biiseihin ja jos tykkäsit biiseistä voit ostaa sitten ne levyt joissa ne tietyt biisit on.
Ja yleensä Kornin levyissä kaikki biisit on parasta ryhmää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983