Pitääkö paikkansa, että sinua oltiin jo laittamassa ulos HIFK:sta kesken viime kauden?
"Joo kyllä pitää. Syksyllä yhden pelipäivän aamujäiden jälkeen minut kutsuttiin puhutteluun Pentti Matikaisen toimistoon, jossa hän ilmoitti, että illalla minulla olisi viimeinen peli HIFK:ssa. Lisäksi hän sanoi, ettei minulla olisi siinä organisaatiossa tulevaisuutta. Kuitenkin pelikaverit ja valmennus ilmeisesti tukivat minua niin, että parin viikon jälkeen minulle ilmoitettiin valmennuksen ja välikäsien kautta, ettei tarvitse miettiä enää seuran vaihtoa tällä kaudella. Kaikki se, mitä tämän asian yhteydessä tapahtui, oli suuri syy siihen, miksi päätin jo vuodenvaihteessa, että kauden jälkeen on mitä ilmeisimmin seuran vaihto edessä. Tuntui siltä, että luottamus minuun pelaajana ja arvostus ihmisenä oli aikalailla nollissa HIFK-organisaation yläkerrassa."
By: Hirchovits, JOKERIT!
PENTTI MATIKAINEN SYYLLINEN
7
889
Vastaukset
- Vitun narri
Ei mies olisi saanut lähteä, varsinkaan jokereihin. Toivottavasti tämä muistetaan tulevan kauden paikallispeleissä!
- kun kimi
kun kimi tekee ekassa paikallispelissä 3 byyriä?
- KYLLÄ OOTTE KAKAROITA
kun kimi kirjoitti:
kun kimi tekee ekassa paikallispelissä 3 byyriä?
EI KAIT NY KIMI TOLLASTA OIS MENNY SANOMAAN ÄÄNEEN..
PENA EI EHKÄ TJIINÄ OLE ONNISTUNUT < MUTTA ON VOITTANUT YHDEN PRONSSIN 1988 JA YHDEN HOPEAN 1987.
KAKSI PRONSSIA 1984-1986 VALMENTAJANA..PENA EI MUNKAAN MIELESTÄ OLE TJIINÄ MIKÄÄN MAAILMANLUOKAN NIMI..ESIM JOKU EX-PELAAJA HIFKISTÄ OIS OLLU PAREMPI ESIM JOKU KOVA MAALISEPPO - hei poju
KYLLÄ OOTTE KAKAROITA kirjoitti:
EI KAIT NY KIMI TOLLASTA OIS MENNY SANOMAAN ÄÄNEEN..
PENA EI EHKÄ TJIINÄ OLE ONNISTUNUT < MUTTA ON VOITTANUT YHDEN PRONSSIN 1988 JA YHDEN HOPEAN 1987.
KAKSI PRONSSIA 1984-1986 VALMENTAJANA..PENA EI MUNKAAN MIELESTÄ OLE TJIINÄ MIKÄÄN MAAILMANLUOKAN NIMI..ESIM JOKU EX-PELAAJA HIFKISTÄ OIS OLLU PAREMPI ESIM JOKU KOVA MAALISEPPOwww.kimifan.com
- Olisi
Olisitko itse tuollaisessa paikassa töissä?
Ei ole varmaan mukavaa kun välillä sanotaan että, nyt tuli lähtö ja hetken päästä kerrotaan ei sittenkään. - NUMERO28
Olisi kirjoitti:
Olisitko itse tuollaisessa paikassa töissä?
Ei ole varmaan mukavaa kun välillä sanotaan että, nyt tuli lähtö ja hetken päästä kerrotaan ei sittenkään.EN JÄISI ODOTTAMAAN KETÄÄN....JA JOS ITTE PELAISIN KIEKKOA NIIN PELAISIN SEURAAVANA PÄIVÄNÄ ILVES-NUTUSSA HIFKIÄ VASTAAN JA PELI PÄÄTTYISI 11-4
1 ERÄ 0 - 1 VAITIO < KARJALAINEN
0 - 2 VAITIO < KARJALAINEN
0 - 3 VAITIO < KARJALAINEN
1 - 3 LEHTO < HÄNNINEN
2 - 3 KARJALAINEN < RAE
3 - 3 LEHTO < YV
4 - 3 LEHTO TV
5 - 3 LEHTO YV
2 ERÄ 6 - 3 LEHTO 5 3 V
7 - 3 LEHTO 5 V 5 V
8 - 3 HÄNNINEN 2 V 2 V
9 - 3 LEHTO IM
10 - 3 LEHTO 2 M YV
11 - 3 LEHTO YV
- Anonyymi
Jääkiekkoliitto voisi hoitaa eläkemaksut kuntoon 💰💰💰😬
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282631- 1272293
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1152004- 1291983
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121723Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161471258Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291142Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901105Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901080Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361019