PENTTI MATIKAINEN SYYLLINEN

KIMIN LÄHTÖÖN

Pitääkö paikkansa, että sinua oltiin jo laittamassa ulos HIFK:sta kesken viime kauden?

"Joo kyllä pitää. Syksyllä yhden pelipäivän aamujäiden jälkeen minut kutsuttiin puhutteluun Pentti Matikaisen toimistoon, jossa hän ilmoitti, että illalla minulla olisi viimeinen peli HIFK:ssa. Lisäksi hän sanoi, ettei minulla olisi siinä organisaatiossa tulevaisuutta. Kuitenkin pelikaverit ja valmennus ilmeisesti tukivat minua niin, että parin viikon jälkeen minulle ilmoitettiin valmennuksen ja välikäsien kautta, ettei tarvitse miettiä enää seuran vaihtoa tällä kaudella. Kaikki se, mitä tämän asian yhteydessä tapahtui, oli suuri syy siihen, miksi päätin jo vuodenvaihteessa, että kauden jälkeen on mitä ilmeisimmin seuran vaihto edessä. Tuntui siltä, että luottamus minuun pelaajana ja arvostus ihmisenä oli aikalailla nollissa HIFK-organisaation yläkerrassa."

By: Hirchovits, JOKERIT!

7

732

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vitun narri

Ei mies olisi saanut lähteä, varsinkaan jokereihin. Toivottavasti tämä muistetaan tulevan kauden paikallispeleissä!

• kun kimi

kun kimi tekee ekassa paikallispelissä 3 byyriä?

• KYLLÄ OOTTE KAKAROITA
        kun kimi kirjoitti:

kun kimi tekee ekassa paikallispelissä 3 byyriä?

EI KAIT NY KIMI TOLLASTA OIS MENNY SANOMAAN ÄÄNEEN..
        PENA EI EHKÄ TJIINÄ OLE ONNISTUNUT < MUTTA ON VOITTANUT YHDEN PRONSSIN 1988 JA YHDEN HOPEAN 1987.
        KAKSI PRONSSIA 1984-1986 VALMENTAJANA..PENA EI MUNKAAN MIELESTÄ OLE TJIINÄ MIKÄÄN MAAILMANLUOKAN NIMI..ESIM JOKU EX-PELAAJA HIFKISTÄ OIS OLLU PAREMPI ESIM JOKU KOVA MAALISEPPO

• hei poju
        KYLLÄ OOTTE KAKAROITA kirjoitti:

EI KAIT NY KIMI TOLLASTA OIS MENNY SANOMAAN ÄÄNEEN..
        PENA EI EHKÄ TJIINÄ OLE ONNISTUNUT < MUTTA ON VOITTANUT YHDEN PRONSSIN 1988 JA YHDEN HOPEAN 1987.
        KAKSI PRONSSIA 1984-1986 VALMENTAJANA..PENA EI MUNKAAN MIELESTÄ OLE TJIINÄ MIKÄÄN MAAILMANLUOKAN NIMI..ESIM JOKU EX-PELAAJA HIFKISTÄ OIS OLLU PAREMPI ESIM JOKU KOVA MAALISEPPO

www.kimifan.com

• Olisi

Olisitko itse tuollaisessa paikassa töissä?
        Ei ole varmaan mukavaa kun välillä sanotaan että, nyt tuli lähtö ja hetken päästä kerrotaan ei sittenkään.

• NUMERO28
        Olisi kirjoitti:

Olisitko itse tuollaisessa paikassa töissä?
        Ei ole varmaan mukavaa kun välillä sanotaan että, nyt tuli lähtö ja hetken päästä kerrotaan ei sittenkään.

EN JÄISI ODOTTAMAAN KETÄÄN....JA JOS ITTE PELAISIN KIEKKOA NIIN PELAISIN SEURAAVANA PÄIVÄNÄ ILVES-NUTUSSA HIFKIÄ VASTAAN JA PELI PÄÄTTYISI 11-4
        1 ERÄ 0 - 1 VAITIO < KARJALAINEN
        0 - 2 VAITIO < KARJALAINEN
        0 - 3 VAITIO < KARJALAINEN
        1 - 3 LEHTO < HÄNNINEN
        2 - 3 KARJALAINEN < RAE
        3 - 3 LEHTO < YV
        4 - 3 LEHTO TV
        5 - 3 LEHTO YV
        2 ERÄ 6 - 3 LEHTO 5 3 V
        7 - 3 LEHTO 5 V 5 V
        8 - 3 HÄNNINEN 2 V 2 V
        9 - 3 LEHTO IM
        10 - 3 LEHTO 2 M YV
        11 - 3 LEHTO YV

• Anonyymi

Jääkiekkoliitto voisi hoitaa eläkemaksut kuntoon 💰💰💰😬

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      132
      1624
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      38
      1542
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      60
      1296
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1275
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      202
      1058
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      264
      1042
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      1034
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      945
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      890
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      868
    Aihe