onko olemassa pahoinvointilääkettä?

läski

siis semmoista ainetta,joka aiheuttaa niin pahan olon,että tulee oksennus?ei tule oksennus,vaikka työnnän sormet kurkkuun,siksi kyselen muita keinoja.

17

1399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • calmato

      aiheuttaa pahoinvointia.
      Alkoholisteilla on puutetta vitamiinista B6, tiukoilla kasvissyöjillä taas vitamiinista B12.

      Useimmat ihmiset oksetelevat kovassa krapulassa. Mikä tahansa alkoholi aiheuttaa krapulan liiaksi nautittuna, mutta makeat väkevät viinit ja vermuutit erityisen pahan. Isot tytöt on kertoneet, että laatta lentää.

      • gyugyugyg

        ...calmato, että mitenkä toi sun viestis muka liittyi tähän aiheeseen?
        ei mitenkään.


      • calmato
        gyugyugyg kirjoitti:

        ...calmato, että mitenkä toi sun viestis muka liittyi tähän aiheeseen?
        ei mitenkään.

        Ymmärtääkseni kysyjä haki "lääkettä", jolla tulee sellainen olo että alkaa oksettaa. Siis "lääkettä", joka aiheuttaa pahoinvointia ja oksentamista. Alkoholi on tällainen "lääke".

        Sitten on myös sellaisia pahoinvointilääkkeitä, jotka estävät pahoinvointia. Monet käyttävät niitä laivamatkoilla, sädehoidon yhteydessä tai raskaudenaikaiseen pahoinvointiin. Käsittääkseni kysyjä ei kuitenkaan halunnut estää oskentelua vaan nimenomaan aiheuttaa sitä.

        Kyllä viina liiaksi nautittuna aiheuttaa oksentelua. Tämän voi itse käydä toteamassa jonkun kaupungin nakkikioskin läheisyydessä. Siellä on juotu alkoholi ja makkaranpalat samassa lätäkössä lokkien ja varisten nokittavana.

        Tämän "lääkkeen" kanssa kannattaa muistaa, että sutä saavat "nauttia" laillisesti vasta 18-vuotta täyttäneet.

        Itse en suosittele. En käytä lainkaan alkoholia, "lääkkeeksi" enkä muutenkaan.


      • tyttöinenvain
        calmato kirjoitti:

        Ymmärtääkseni kysyjä haki "lääkettä", jolla tulee sellainen olo että alkaa oksettaa. Siis "lääkettä", joka aiheuttaa pahoinvointia ja oksentamista. Alkoholi on tällainen "lääke".

        Sitten on myös sellaisia pahoinvointilääkkeitä, jotka estävät pahoinvointia. Monet käyttävät niitä laivamatkoilla, sädehoidon yhteydessä tai raskaudenaikaiseen pahoinvointiin. Käsittääkseni kysyjä ei kuitenkaan halunnut estää oskentelua vaan nimenomaan aiheuttaa sitä.

        Kyllä viina liiaksi nautittuna aiheuttaa oksentelua. Tämän voi itse käydä toteamassa jonkun kaupungin nakkikioskin läheisyydessä. Siellä on juotu alkoholi ja makkaranpalat samassa lätäkössä lokkien ja varisten nokittavana.

        Tämän "lääkkeen" kanssa kannattaa muistaa, että sutä saavat "nauttia" laillisesti vasta 18-vuotta täyttäneet.

        Itse en suosittele. En käytä lainkaan alkoholia, "lääkkeeksi" enkä muutenkaan.

        ...eihän tuo silti liittynyt kysymykseen, tuskin tarkoituksesi oli vastata että "ahmi ja juo sen jälkeen alkoholia, jotta laatta lentää".
        yhdyn edelliseen, vastauksesi ovat välillä vähän outoja.
        sori.:)


      • calmato
        tyttöinenvain kirjoitti:

        ...eihän tuo silti liittynyt kysymykseen, tuskin tarkoituksesi oli vastata että "ahmi ja juo sen jälkeen alkoholia, jotta laatta lentää".
        yhdyn edelliseen, vastauksesi ovat välillä vähän outoja.
        sori.:)

        Minusta kysymys oli outo.

        Epäilen edelleen, että jos ensin vetäisi hirveät määrät ruokaa ja jälkiruuaksi pullaa, jätskiä ja irtokarkkeja ja sen päälle joisi sitten ison pullollisen makeaa vermuuttia, niin kyllä oksettaisi.

        Vermuutti toimisi siis tässä "pahoinvointilääkkeenä" aiheuttaen oksentamiseen johtavan pahoinvoinnin.

        Mutta edelleenkään en siis suosittele kenellekään alkoholia käytettäväksi minkäänlaisena "lääkkeenä". Vastasin vain, kun kysyttiin. ;-)

        ...sori jos minulla on hieman omituinen huumorintaju. Jo sanan lääke käyttäminen tällaisessa yhteydessä, alkuperäisessä kysymyksessä, on ihan kornia. Lääkkeen kun ei pitäisi aiheuttaa sairastumista tai sairauden pahenemista, sikäli kun lääkkeistä nyt mitään ymmärrän.


      • _puolustaja
        calmato kirjoitti:

        Minusta kysymys oli outo.

        Epäilen edelleen, että jos ensin vetäisi hirveät määrät ruokaa ja jälkiruuaksi pullaa, jätskiä ja irtokarkkeja ja sen päälle joisi sitten ison pullollisen makeaa vermuuttia, niin kyllä oksettaisi.

        Vermuutti toimisi siis tässä "pahoinvointilääkkeenä" aiheuttaen oksentamiseen johtavan pahoinvoinnin.

        Mutta edelleenkään en siis suosittele kenellekään alkoholia käytettäväksi minkäänlaisena "lääkkeenä". Vastasin vain, kun kysyttiin. ;-)

        ...sori jos minulla on hieman omituinen huumorintaju. Jo sanan lääke käyttäminen tällaisessa yhteydessä, alkuperäisessä kysymyksessä, on ihan kornia. Lääkkeen kun ei pitäisi aiheuttaa sairastumista tai sairauden pahenemista, sikäli kun lääkkeistä nyt mitään ymmärrän.

        Oon ainaki sun "puolel",mun mielest vastasit kysymykseen hyvin ja asiallisesti. Mä ainaki heti tajusin ja sähän nimen omaan vastasit aiheeseen liittyen. En tajuu noit kahta. Älä turhaan pyytele anteeksi mukamas "outoa" huumorintajuasi,mikä ei ollenkaan ole mielestäni "outo".


      • piiiiiiiia
        _puolustaja kirjoitti:

        Oon ainaki sun "puolel",mun mielest vastasit kysymykseen hyvin ja asiallisesti. Mä ainaki heti tajusin ja sähän nimen omaan vastasit aiheeseen liittyen. En tajuu noit kahta. Älä turhaan pyytele anteeksi mukamas "outoa" huumorintajuasi,mikä ei ollenkaan ole mielestäni "outo".

        tässähän keskustelun aloittanut henkilö selvästi yritti saada keinoja oksentamiseen, nii mun mielestä on hölmöö ehdottaa vetämään jotakii viinapulloo.
        siinähän lähtee henki samantien, tosin lähtee ajan myötä oksentamallakin.


      • calmato
        piiiiiiiia kirjoitti:

        tässähän keskustelun aloittanut henkilö selvästi yritti saada keinoja oksentamiseen, nii mun mielestä on hölmöö ehdottaa vetämään jotakii viinapulloo.
        siinähän lähtee henki samantien, tosin lähtee ajan myötä oksentamallakin.

        Minä en suositellut kenellekään alkoholin juomista.
        Mutta kai sen nyt jokainen suomalainen lapsi on huomannut jo alle kouluikäisenä, että känniläiset oksentelee ja särkee pulloja. En usko paljastaneeni suomalaista valtiosalaisuutta tässä kenellekään.


      • .............
        calmato kirjoitti:

        Minä en suositellut kenellekään alkoholin juomista.
        Mutta kai sen nyt jokainen suomalainen lapsi on huomannut jo alle kouluikäisenä, että känniläiset oksentelee ja särkee pulloja. En usko paljastaneeni suomalaista valtiosalaisuutta tässä kenellekään.

        no yleensä teinit oksentelee ekojen kännien jälkeen kun alkoholi on vieras aine ja myrkky elimistölle siinä vaiheessa, mutta yleensä tottuneemmat käyttäjät ei oksenna enää alkoholista... en ainakaan ole IKINÄ nähnyt että edes minun ikäiseni (20v) oksentaisi vaikka joisi liikaa :D Suht monet pippalot olen läpi käynyt ja viinanhuuruiset baari-illat, mutta ei kyllä ne oksentelijat on tähän mennessä olleet jotain 13 kesäisiä siiderin lipittäjiä. Juopot nyt oksentelee kun elimistö on mikä on. Viinasta se ei johdu, ei niillä pysy sisällä mikään muukaan...


      • Anonyymi
        calmato kirjoitti:

        Ymmärtääkseni kysyjä haki "lääkettä", jolla tulee sellainen olo että alkaa oksettaa. Siis "lääkettä", joka aiheuttaa pahoinvointia ja oksentamista. Alkoholi on tällainen "lääke".

        Sitten on myös sellaisia pahoinvointilääkkeitä, jotka estävät pahoinvointia. Monet käyttävät niitä laivamatkoilla, sädehoidon yhteydessä tai raskaudenaikaiseen pahoinvointiin. Käsittääkseni kysyjä ei kuitenkaan halunnut estää oskentelua vaan nimenomaan aiheuttaa sitä.

        Kyllä viina liiaksi nautittuna aiheuttaa oksentelua. Tämän voi itse käydä toteamassa jonkun kaupungin nakkikioskin läheisyydessä. Siellä on juotu alkoholi ja makkaranpalat samassa lätäkössä lokkien ja varisten nokittavana.

        Tämän "lääkkeen" kanssa kannattaa muistaa, että sutä saavat "nauttia" laillisesti vasta 18-vuotta täyttäneet.

        Itse en suosittele. En käytä lainkaan alkoholia, "lääkkeeksi" enkä muutenkaan.

        Vanha kunnon risiiniöljy putsaa kehon tiehyet puhtaiksi niin ylhäältä kuin alhaalta.
        On hyvä varautua Parilla ämpärillä, ennen lääkitystä.


    • Viiruvaarinhousut

      Ibekacuanasiirappi, jos sitä enää saa.

      • joo onhan noita jotka aiheuttaa oksentamisen, mutta ei niitä suomesta saa :))


    • ja joo, ei oksentamisella oikeasti laihdu, heti kun lopetat sen niin lihot kaksinkerroin takas.....

    • parantunut sh

      Kannattaa mieluummin keskittyä syömishäiriöstä paranemiseen kuin keinoihin, joilla ylläpitää ja pahentaa sairautta. Jatkuvalla oksentamisella on erittäin vakavia ja usein pysyviä seurauksia terveyteen.

      • 20+12

        Komppaan Parantunut sh:ta! Itselläni on taustaa jo niin kauan, että elimistö jo ihan sekaisin. Esimerkkinä, äsken join lasillisen pepsi maxia ja söin omenan, mutta lensivät sitten kaikki ulos, vaikka tarkoitus oli jäädä sisälle. Suosittelen avun hankkimista ja mahdollisesti oikeanlaista lääkitystä! Tsemppiä! :)


    • trustmeiknow

      sinappijauhe

    • Ipeca

      Ipecaa saa apteekista (jos saa).
      On myyjän selän takana ja sitä ei varmasti myydä alaikäiselle tai henkilölle jota on aihetta epäillä väärinkäyttäjäksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe