On koko Lordin taustalla olevan yhtiön puheenjohtaja. Tämä tiedoksi niille valehtelijoille, jotka väittivät, että Lordilla ei ole mitään yhteyttä kyseiseen vankiin.
"Sosiaalisena ilmiönä pääsimme kerrankin jopa Ilta-Sanomiin 14.3., kun paljastui, että euroviisuvoittaja Lordin taustaltakin löytyy markkinointiosuuskunta BSE. Lehteen pääsy perustui kuitenkin siihen, että osuuskunnan puheenjohtaja sattui olemaan linnassa. Hänet on tuomittu osallisuudesta Helsingin Kampissa heinäkuussa 2002 tehtyyn autopommi-iskuun elinkautiseen, vaikka oikeudessa katui hairahtumistaan.
"Osuuskunnan pomo etsi murhaajan", lehti räväytti väliotsikossaan.
Tosin Ilta-Sanomatkin epäilee, että osuuskunnan puheenjohtaja tuskin pystyy tehtäväänsä kiven sisältä hoitamaan.
Kauhurock-bändin takaa löytyy siis todellisuudessakin karuja asioita. Showmeininkiin kuuluu, että bändin jäsenten henkilöllisyys salataan ja että Lordin ääntä saa käyttää haastatteluissa ainoastaan sen keulakuva, jota ei saa kuvata ilman raskasta maskia. Mediassa Mr. Lordi antaa karhealla äänellä melko hempeitä lausuntoja pelokkaita lapsia - ja vielä pelokkaampia lasten vanhempia - rauhoitellakseen. Vannoen olevansa vain aito maalaispoika.
Kampin autopommiräjäyttäjä
44
1391
Vastaukset
- kerroppa siitä
hieman
- Etkö muista
autoonsa keskellä päivää Kampissa räjäyttämällä.
Räjäyttäjänä takana tullut autoilija, joka räjäytti auton jonkinlaisella omatekoisella kaukosäätimellä ja joka oli myös asentanut pommin. Räjäyttäjä oli hermostunut, kun auto piti räjäyttää jo aikaisemmin, mutta ei ollut onnistunut siinä.
Jäi sitten rysän päältä kiinni. - minunkin lähipiiristä
Etkö muista kirjoitti:
autoonsa keskellä päivää Kampissa räjäyttämällä.
Räjäyttäjänä takana tullut autoilija, joka räjäytti auton jonkinlaisella omatekoisella kaukosäätimellä ja joka oli myös asentanut pommin. Räjäyttäjä oli hermostunut, kun auto piti räjäyttää jo aikaisemmin, mutta ei ollut onnistunut siinä.
Jäi sitten rysän päältä kiinni.ja ei se minua silti rikolliseksi tee. Vaikka mun broidi tappais jonkun tai iskä raiskais niin en minä siihen mitenkään oo syyllinen.
Mee kuule hoitoon ja PIAN!
- Sut linnaan
8 § (9.6.2000/531) Yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen. Joka oikeudettomasti
1. joukkotiedotusvälinettä käyttämällä tai
2. muuten toimittamalla lukuisten ihmisten saataville
esittää toisen yksityiselämästä tiedon, vihjauksen tai kuvan siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, on tuomittava yksityiselämää loukkaavasta tiedon levittämisestä sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi. - ......
Tuo on roskaa. Toistan: kyseisellä vangilla ei ole mitään tekemistä Lordin kanssa.
- alempana
Lue sieltä ja myös mitä seuraamuksia sinulle voi koitua. Nyt menee jo sinunkun trollauksesi rikoksen rajoille..
- että joku saattaa
olla vaikka sinunkin läheisyydessäsi pimahtamassa.
Mitä tämä Tomiin kuuluu?
Et osaa erottaa ihmisiä ees toisistaan vai?
Alkaa hahmottua että kuka lähetti Bildtiin sen Tomin kuvan...eikähän se tosta remmistä löytyne?
- Tuolla alempana
levittelee samankaltaisia valheita. Siitä ilmoiteltiin jo ylläpidolle ja muuallekin, mutta taitavat nukkua..
- Pelle oot itse
Toi on taas vanha juttu joka on selvitetty.
Eli mees kirkkoon ja mieti siellä mihin mennään taas ristiretkelle. Niitä maita on enään vähän johon voidaan mennä :) - S.S
ottaa lääkkeet?
- löpölöpö
en haluaisi olla sinun housuissasi nyt, koska susta voi joku laittaa tutkintapyynnön kun tollalailla kirjoottelet.
- väkivaltaisia ja hulluja
jotka haluaa vain mellakoita ja tehdä tuhopolttoja.onneksi kukaan ei sentään tappanu ketään vaikka ei hyvä sekään että ihmisiä on lordin takia hakattu ja autoja potkittu niin kai se on kestettävä.lordi mukamas kiltisti pyysi faneilta että älkää sotkeko ja älkää mellakoiko mutta eipä faneja kiinnostanu ja miksi olisi kun itse on mukana kaikessa pahassa.
- löpölöpö
arsinkin kun et tiedä koko bändistä mitään.
- kertoneet kaiken
löpölöpö kirjoitti:
arsinkin kun et tiedä koko bändistä mitään.
mikä siinä oli törkeää kerrotko muillekin?
- viestistäni
kertoneet kaiken kirjoitti:
ihmisiä on hakattu kun ei fanita lordia,autoja on potkittu kun lordia fanitettiin oliko totuus törkeää?
- -----
kertoneet kaiken kirjoitti:
Luepa se viesti vielä kertaaleen. Jospa avautuu?
- jos jotain kerrottavaa
----- kirjoitti:
Luepa se viesti vielä kertaaleen. Jospa avautuu?
no antaa tulla
- eikö jo hävetä
viestistäni kirjoitti:
ihmisiä on hakattu kun ei fanita lordia,autoja on potkittu kun lordia fanitettiin oliko totuus törkeää?
olla tuollainen pelkuri, jonka pitää valehtelemalla yrittää päteä jollakin keskustelupalstalla. Vieläkö pystyt alemmas vajoamaan. Sääliksi toisaalta moinen ressukka käy..
- Siitä
jos jotain kerrottavaa kirjoitti:
no antaa tulla
- sano ihmeessä muillekin?
eikö jo hävetä kirjoitti:
olla tuollainen pelkuri, jonka pitää valehtelemalla yrittää päteä jollakin keskustelupalstalla. Vieläkö pystyt alemmas vajoamaan. Sääliksi toisaalta moinen ressukka käy..
sano nyt pelle mikä siinä oli valetta?
- sehän oli totta
Siitä kirjoitti:
jos jotain on lyöty sen takia että ei fanita niin minkä minä sille voin mutta silti se on tapahtunut ja autojakin on potkittu.jos et sitä kestä niin älä sitten sekaannu asioihin mistä et mitään tiedä.
- .......
eikö jo hävetä kirjoitti:
Ei ruokita trollia.
- löpölöpö
sano ihmeessä muillekin? kirjoitti:
sano nyt pelle mikä siinä oli valetta?
kaikki mitä kirjotit oli valetta!
- että totuus tulee selville
....... kirjoitti:
Ei ruokita trollia.
ei poika vaan kestä totuuksia että näin on tapahtunut.mene nukkumaan pää selväksi tai ole edes hiljaa.
- voin todistaa
löpölöpö kirjoitti:
kaikki mitä kirjotit oli valetta!
jos et usko niin mitä sillä väliä mutta näin on tapahtunut vaikka sinä sanoisit mitä.
- jonkun muun
että totuus tulee selville kirjoitti:
ei poika vaan kestä totuuksia että näin on tapahtunut.mene nukkumaan pää selväksi tai ole edes hiljaa.
pää olla sekaisin. Mikä ihmisen ajaa noin pahaan jamaan, johon olet päätynyt. Ei kuule poju valehtelemalla maailmassa pitkälle pärjää, eheii..katos kun vanhempana äijän jo sen tiedän..
- koita nyt tajuta
jonkun muun kirjoitti:
pää olla sekaisin. Mikä ihmisen ajaa noin pahaan jamaan, johon olet päätynyt. Ei kuule poju valehtelemalla maailmassa pitkälle pärjää, eheii..katos kun vanhempana äijän jo sen tiedän..
miksi valehtelisin jotain mitä näin?sinä tuskin olet kovinkaan vanha kun noin vänkäät kuin pieni poika.
- No, jatketaan nyt
koita nyt tajuta kirjoitti:
miksi valehtelisin jotain mitä näin?sinä tuskin olet kovinkaan vanha kun noin vänkäät kuin pieni poika.
vielä...kukahan se myös vänkää. Lopeta siis valehtelu ja mee maate.
- ....
koita nyt tajuta kirjoitti:
Olen minäkin nähnyt kun ei Lordista pitävä henkilö harjoittaa väkivaltaa. En silti tule väittämään, että kaikki Lordin vihaajat ovat väkivaltaisia hulluja, jotka haluaa tuhopolttaa kaikkea. Se olisi valetta.
Samoin tuo Lordin vetäminen kaikkeen pahaan on valetta.
Ketjun aloitusviestikin on valetta. - olen...
.... kirjoitti:
Olen minäkin nähnyt kun ei Lordista pitävä henkilö harjoittaa väkivaltaa. En silti tule väittämään, että kaikki Lordin vihaajat ovat väkivaltaisia hulluja, jotka haluaa tuhopolttaa kaikkea. Se olisi valetta.
Ketjun aloitusviestikin on valetta.kuullut, että esim. katolliset ja protestantit mätkivät toisiaan mm. P.Irlannissa. Mutta kaipa se onLordin syy :-)
- että olin oikeassa
.... kirjoitti:
Ketjun aloitusviestikin on valetta.en väittänyt että kaikki olisi väkivaltaisia.no voihan sen noinkin ajatella että lordi ei saanut niitä sitä tekemään mutta ilman lordia ne ei olisi sitä tehnyt vai oliko lordi vain tekosyy hakkaamiseen?ehkä oli ehkä ei ihan sama mulle ei jaksa enää kiinnostaa.
- vielä sen verran
että olin oikeassa kirjoitti:
en väittänyt että kaikki olisi väkivaltaisia.no voihan sen noinkin ajatella että lordi ei saanut niitä sitä tekemään mutta ilman lordia ne ei olisi sitä tehnyt vai oliko lordi vain tekosyy hakkaamiseen?ehkä oli ehkä ei ihan sama mulle ei jaksa enää kiinnostaa.
aloitusviestistä en tiedä luulin että se on totta mutta ilmeisesti joku vain huijasi.aloittaja voisi sanoa onko asia totta vai ei?
- ---.-.--.
että olin oikeassa kirjoitti:
en väittänyt että kaikki olisi väkivaltaisia.no voihan sen noinkin ajatella että lordi ei saanut niitä sitä tekemään mutta ilman lordia ne ei olisi sitä tehnyt vai oliko lordi vain tekosyy hakkaamiseen?ehkä oli ehkä ei ihan sama mulle ei jaksa enää kiinnostaa.
Ei kuulosta faneilta vaan lähinnä väkivaltaan taipuvaisilta ihmisiltä, jotka käyttivät tavallaan sitä ihmismassaa suojanaan potkiakseen autoja. Kukaan ei tee sellaista jonkun musiikin tai leffan takia vaan silloin on jo valmiiksi jotain päässä vialla. Siihen en ota kantaa, että uskonko tuohon autojen potkimiseen. Mutta tälläin kuitenkin.
- Jussi+
sehän oli totta kirjoitti:
jos jotain on lyöty sen takia että ei fanita niin minkä minä sille voin mutta silti se on tapahtunut ja autojakin on potkittu.jos et sitä kestä niin älä sitten sekaannu asioihin mistä et mitään tiedä.
Että Lordi olisi itse mukana kaikessa pahassa. Kyllä ampuu yli aika pahasti.
- turha riita
---.-.--. kirjoitti:
Ei kuulosta faneilta vaan lähinnä väkivaltaan taipuvaisilta ihmisiltä, jotka käyttivät tavallaan sitä ihmismassaa suojanaan potkiakseen autoja. Kukaan ei tee sellaista jonkun musiikin tai leffan takia vaan silloin on jo valmiiksi jotain päässä vialla. Siihen en ota kantaa, että uskonko tuohon autojen potkimiseen. Mutta tälläin kuitenkin.
jätetään riita tähän oli nyt hakattu lordin tai jaana pelkosen takia sitähän ei varmasti osaa sanoa kuin hakkaaja itse.kyllä potkittiin autoja mutta laitetaan samaan satsiin tuon hakkaamis jutun kanssa.
- joka ei puhunut
Jussi+ kirjoitti:
Että Lordi olisi itse mukana kaikessa pahassa. Kyllä ampuu yli aika pahasti.
ilmeisesti edes totta.luulin että tuo pitkä lainaus olisi oikeasti siihen liittyvä mutta jos ei ole niin vedän sanani takaisin siltä osin.
- Tässä sulle
Siinä on aiheesta. http://www.monsterdiscohell.com/multimedia/video/lordi-viihdeuutiset14032006.mpg
- vielä muistutus
9 § (9.6.2000/531) Kunnianloukkaus. Joka
1. esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka
2. muuten kuin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla halventaa toista,
on tuomittava kunnianloukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.
10 § (9.6.2000/531) Törkeä kunnianloukkaus. Jos 9 §:n 1 momentissa tarkoitetussa kunnianloukkauksessa
1. rikos tehdään joukkotiedotusvälinettä käyttämällä tai muuten toimittamalla tieto tai vihjaus lukuisten ihmisten saataville taikka
2. aiheutetaan suurta tai pitkäaikaista kärsimystä taikka erityisen suurta tai tuntuvaa vahinkoa
ja kunnianloukkaus on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä kunnianloukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi. - korppi kuittaa
jos oikeuteen menet tuon sanomisesi takia eihän se mulle kuulu.kyllä sieltä jotain voi "ropsahtaa".... mno joo korppi kuittaaa..
- Uusis
Olet sinä aika sitkeä tyyppi, täytyy myöntää. Jaksat kirjoitella tänne kaikenlaisia höpöjä illat pitkät, tosin olet varmaankin vetänyt aika paljon piristeitä pysyäksesi hereillä näinkin pitkään. Mutta nyt sinun on aika ottaa iltalääkkeesi ja kömpiä sen Trolli-Äitisi kuvalla varustetun peittosi alle ja painaa pääsi sen Trolli-Isäsi päästä tehtyyn tyynyyn. Ja kauniita unia ja Trolli-Lordin kuvia
- Jussi+
Sinulla ei taida olla oikein käsitystä mikä osuuskunta ylipäätään on. Osuuskunnan tarkoituksena on jäsentensä taloudenpidon tai elinkeinon tukemiseksi harjoittaa taloudellista toimintaa siten, että jäsenet käyttävät hyväkseen osuuskunnan tarjoamia palveluita taikka palveluita, jotka osuuskunta järjestää tytäryhteisönsä avulla tai muulla tavoin. Lordilla on siis osuus samasta osuuskunnasta, jonka puheenjohtajana sattuu olemaan henkilö, joka on nykyisin vanki. Osuuskunta ei ole mikään Lordin taustavaikuttaja, vaan Lordi on käyttänyt osuuskunnan palveluita. Muuta yhteyttä ei ole. Kyse on suunnilleen samasta kuin olisit S-ryhmän asiakasomistaja, eli sinulla olisi osuus paikallisesta S-ryhmään kuuluvasta osuuskunnasta.
- ei kukaan
lainaat iltasanomia. sehän on ihan seiskan tasonen juoru lehti
- että...........
Eduskunnassa on huume ja ampuma-aserikoksesta tuomittu kansanedustaja!!!
Eduskunta lakkautettava,jokainen kansanedustaja on rikollinen??Näinkö se menee.
- kaikki syyllisiä
Pätee jokaiseen rotuun - yksi jostakin rodusta tai kansanryhmittymästä tekee jotakin niin pitää ramgaista koko ryhmää tai rotua?!
Oletko kapiainen?
Siellähän tunnetaan vielä joukkurangaistukset painotuskeinona!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232