Sekamuotoinen persoonallisuushäiriö

Mikä se on

Minulla on diagnostisoitu sekamuotoinen vaikea persoonallisuushäiriö, mitä se tarkottaa?

10

1627

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koska ne kuuluvat sairauden...

Löytyisiköhän netistä hakusanalla: persoonallisuushäiriö, tietoa tuosta.

Miten se häiriö ilmenee sinulla. Haluan sanoa sinulle sen, että lääketieteen pitää kaikki sairaudet jotenkin dignosoida, mutta usein ne diagnoosit ovat aivan höpöjä. Minulla olisi useita esimerkkejä kerrottavana pieleen menneistä diagnooseista, mutta en tällä kertaa ala niistä keroa, mutta kerron tähdellisemmästä asiasta. Ei ole olemassakaan niin vaikeaa sairautta, etteikö Jumala voi sitä parantaa.
      Minä itse olin yli kaksikymmentä vuotta sitten, siihen aikaan Suomen kuuluisimman psykiatrin mielestä parantumaton tapaus, mutta paraninkin aivan hetkessä jouluaattona ja vaikka aikaa on kulunut näin paljon, olen koko ajan pysynyt terveenä, rauhallisena ja iloisena ja olen hyvin toiveikas. Toivon menettäminen tuo jos millaisia tunneaallokoita ja siitä syntyy sitten niitä diagnosoitavia ajatusvääristymiä ja koska lääketiede ei ole kehittynyt täydellisyyteen, on ne diagnoosit usein mitä ovatkin.

Jos haluat kääntyä ylilääkärin Jeesuksen puoleen ja pyytää häntä apuun, niin voit sen tehdä aivan vain omin sanoin. Hänelle saat puhua aivan vapaasti vaikeuksistasi eikä sinun tarvitse ikinä käyttää mitään muotokieltä. Hän ei ole sellainen muotojumala, mitä yleensä maailma Hänestä kuvittelee, vaan Hän on vapaus ja rakkaus ja kaikkivoipa apu. Hänen kanssaan on vapaata ja ihanaa elää. Ei tarkoita, etteikö vastoinkäymisiäkin tulisi, mutta tarkoittaa sitä, että ne vastoinkäymiset eivät enää saa otetta, niin, että toivo menisi ja lannistuisi ja sairastuisi.

Sallinet, että rukoilen puolestasi.

• Entinen+

Mutta en Jeesuksen kautta. Eli vaihtoehtoja on muitakin. Ja huonosti olikin asiat.

Mutta samaa mieltä olen diagnoseista, pitkälti pelkkää puppua. Jo lääketeollisuus hyötyy mitä erilaisimmista diagnoseista.

Muutenkin diagnosilla on myös jonkinlainen sosiologinen funktio jolla asetetaan yksilö osaksi tiettyä järjestelmää.

Uskon että sosialidemokratia on suurimpana esteenä kansakunnan tervehtymiselle, miten sosiaalidemokratia voisikaan myöntää että Suomi on eräänlainen pahoinvointivaltio, sehän olisi arvovaltatappio. Joten ongelmat maton alle.

• Mitä se on

Saat tietenkin rukoilla puolestani. Olen uskossa Jeesukseen ja uudestisyntynyt, mutta persoonallisuushäiriöisellä on kuulemma joku valkoinen läntti, jonka muut huomaavat paitsi hän itse. Tuolla tarkoitan persoonaa ja käytöstä.

Kiva kun kommentoit avaustani.

• mukava,
        Mitä se on kirjoitti:

Saat tietenkin rukoilla puolestani. Olen uskossa Jeesukseen ja uudestisyntynyt, mutta persoonallisuushäiriöisellä on kuulemma joku valkoinen läntti, jonka muut huomaavat paitsi hän itse. Tuolla tarkoitan persoonaa ja käytöstä.

Kiva kun kommentoit avaustani.

saada tuollainen kommentti ja rukoilen todella puolestasi. Olen viime helmikuusta asti kulkenut täällä, kylläkin tuolla masentuneiden palstalla, sillä nämä palstat taisivat vaihtaa jossakin välissä paikkaansa ja todistanut Jeesuksen ihmetyöstä kohdallani ja aina jos saan noin kauniin vastaanoton, kuin sain sinulta, ilahdun valtavasti. Usein saan moitteita, että tulen tänne uskoineni, mutta kumpaa on kuultava ihmistä taiko Jumalaa ja koska Jumala niin paljon sinua rakastaa, lähetti Hän minut luoksesi. Olen vain nyt muutaman viikon ajan ollut niin kiireinen, että en ole, kuin joskus, kun Herra on kehotuksensa antanut, käväissyt täällä.

Niin se valkoinen läntti, joka sinulla sanotaa olevan ja jota et itse kuulemma huomaa, annetaan Jeesuksen hoitoon. En ollenkaan tiedä, mikä tai millainen se on, mutta Jumala tietää.

Oikein hyvää jatkoa sinulle ja siunattua ja onnellista elämää, Jeesus on vain rakkaus. Jos pelkäät jotkakin Hänessä, se on mielikuvituksesi tuote, sillä Hän ei tullut pelottelemaan, vaan tekemään terveeksi ja vapauttamaan meitä synnin orjia. Joskus Hän parantaa ihmistä aivan huomaamattomasti matkan varrella ja ihminen saattaa huomata sen vain tapahtuneen.
        Luethan Raamattua, varsinkin Johanneksen evankeliumia, siellä on terveeksi tekevää Sanaa, joka menee alitajuntaasi ja puhdistaa ja parantaa.

• Oivaltanut

Aina kun ihmisellä Raamatussa on henkilökohtaisen ylpeyden hetki, iskee Jumala ja tuhoaa kaiken.

Nebukadressar leveili kaupungillaan. 7 vuotta hulluutta.

Belshazzar piti suuret juhlat. Jumala ilmaantui kuokkavieraana ja kirjoitti seinälle, että valtakuntasi annetaan tänä yönä meedialaisille ja persialaisille.

Hurskas, rikas mies kysyi Jeesukselta miten hän voi edistyä uskon tiellä. Jeesus kehotti miestä jakamaan omaisuutensa pois. Mies pahastui kovin.

Minä nyt uskallan nostaa pääni ja sanoa, että minä olen hyvä ja jos se häiritsee jumalaa, niin ei voisi vähempää liikuttaa.

• käsityksiä
        Oivaltanut kirjoitti:

Aina kun ihmisellä Raamatussa on henkilökohtaisen ylpeyden hetki, iskee Jumala ja tuhoaa kaiken.

Nebukadressar leveili kaupungillaan. 7 vuotta hulluutta.

Belshazzar piti suuret juhlat. Jumala ilmaantui kuokkavieraana ja kirjoitti seinälle, että valtakuntasi annetaan tänä yönä meedialaisille ja persialaisille.

Hurskas, rikas mies kysyi Jeesukselta miten hän voi edistyä uskon tiellä. Jeesus kehotti miestä jakamaan omaisuutensa pois. Mies pahastui kovin.

Minä nyt uskallan nostaa pääni ja sanoa, että minä olen hyvä ja jos se häiritsee jumalaa, niin ei voisi vähempää liikuttaa.

sinulla näyttää olevan, sillä Jumala on rakkaus ja Hän vapauttaa omansa kaikista vaikeuksista ja sidonnaisuuksista.
        Oikeassa olet sanoessasi olevasi hyvä ja se on Jumalan tahto sinuun ja meihin jokaiseen nähden. Hän on antanut minulle niin hyvän itsetunnon, kuin täällä vain tarvitaankin, juuri opettamalla minut sanomaan, että olen hyvä ja kelvollinen ihminen.
        Se, että on totta, että Jumala joutui Nebukadnessaria kurittamaan, johtui siitä, että tämä mies oli paikalla, jossa hänellä oli valtaa toisiin ihmisiin nähden ja koska Hän napinoi ja kapinoi Jumalan tahtoa vastaan, niin kansa teki samaa. Nebukandnessar oli mielipidejohtaja ja vaikka hän uskoikin Jumalaan ei hän kuunnellut Jumalan tahtoa. Samoin Belshazar.
        Koko kansan kohtalo saattaa olla yhdestä miehestä kiinni, muistat itsekin lähihistoriasta, Hitlerin ja Stalinin, heidätkin olisi pitänyt ottaa heti kuriin, mutta se ei kuulunut Jumalan suunnitelmiin, eikä kyse ollut silmäteräkansasta, joten nämä kansat saivat aivan vapaasti käyttää vapaata tahtoaan.
        Meilläkin on vapaatahto ja jos on Jeesuksessa turvassa se tahto myös pysyy vapaana.

Minä saan olla aivan kokoajan vapaa ja iloinen, koska pyrin täyttämään rakkaudenlakia ja joka sitä lakia täyttää ei saata pahaa itselleen, eikä lähimmäisilleen tehdä.

Mutta tunnen masennuksen ja ahdistuksen ja olen ne aikanani käynyt todella syvältä läpi.

Sinun tulee siis puhua itsestäsi hyvää itsellesi.
        Psyyke on sellainen, että se tekee, mitä sinä ajatuksillasi ja suun tunnustuksella sitä johdat tekemään. Jos valitat, niin masennuksesi jatkuu, mutta jos puhut hyvää itsestäsi ja lähimmäisistäsi ja kaikkista asioista, huom. kaiken keskelläkin, vaikka asiat olisivat miten, niin sinun elämäsi alkaa pikkuhiljaa muuttua, koska negatiivinen energia ei ikinä voita positiivista enrgiaa.

Totta tuokin, että Jeesus kehotti jakamaan omaisuuden poissa ja liittymään alkuseurakuntaan, jossa kaikki oli yhteistä, ei tarkoita silti, että onnesi tiellä olisi se, että sinä et noin toimi.

• Mitä se on
        mukava, kirjoitti:

saada tuollainen kommentti ja rukoilen todella puolestasi. Olen viime helmikuusta asti kulkenut täällä, kylläkin tuolla masentuneiden palstalla, sillä nämä palstat taisivat vaihtaa jossakin välissä paikkaansa ja todistanut Jeesuksen ihmetyöstä kohdallani ja aina jos saan noin kauniin vastaanoton, kuin sain sinulta, ilahdun valtavasti. Usein saan moitteita, että tulen tänne uskoineni, mutta kumpaa on kuultava ihmistä taiko Jumalaa ja koska Jumala niin paljon sinua rakastaa, lähetti Hän minut luoksesi. Olen vain nyt muutaman viikon ajan ollut niin kiireinen, että en ole, kuin joskus, kun Herra on kehotuksensa antanut, käväissyt täällä.

Niin se valkoinen läntti, joka sinulla sanotaa olevan ja jota et itse kuulemma huomaa, annetaan Jeesuksen hoitoon. En ollenkaan tiedä, mikä tai millainen se on, mutta Jumala tietää.

Oikein hyvää jatkoa sinulle ja siunattua ja onnellista elämää, Jeesus on vain rakkaus. Jos pelkäät jotkakin Hänessä, se on mielikuvituksesi tuote, sillä Hän ei tullut pelottelemaan, vaan tekemään terveeksi ja vapauttamaan meitä synnin orjia. Joskus Hän parantaa ihmistä aivan huomaamattomasti matkan varrella ja ihminen saattaa huomata sen vain tapahtuneen.
        Luethan Raamattua, varsinkin Johanneksen evankeliumia, siellä on terveeksi tekevää Sanaa, joka menee alitajuntaasi ja puhdistaa ja parantaa.

Olipa rohkaisevaa. Olet ollut johdatuksessa, huomaan sen.
        Täällä jos missä uskosta saa vastustusta jos jonkinlaista niin tahdon toivottaa omalta osaltani siunausta ja kiittää rohkeudesta sekä rohkaisusta.

• Annah77

Kyllä se nyt niin on et ei tääl maapallolla kauhean usein tapahdu nuita ihmeparantumisia joten niiden varaan ei mielestäni kannata laskea,uskon kyllä jumalaan mutta en ole sieltä päin apua saanut vaikkam olenkin rukoillut

• Annah77

alkutekstini jäi puuttumaan . MUlla on myös vaikea persoonallisuushäiriö, olen ns. rajatilapersona. Etsi tietoa googlen kautta sieltä löytyy paljon sua helpottavaa tietoa. Voit oppia elämään sairautesi kanssa ja joskus lääkeetkin helpottavat valtavasti olotilaa, ainakin mulla kävi niin.Vaikka onkin vikea sairaus niin sen kans voi olla sinut kun hyväksyt sen että olet sairas aja otat apua vastaan. toivotan sulle hyvää kesää

• menetä
        Annah77 kirjoitti:

alkutekstini jäi puuttumaan . MUlla on myös vaikea persoonallisuushäiriö, olen ns. rajatilapersona. Etsi tietoa googlen kautta sieltä löytyy paljon sua helpottavaa tietoa. Voit oppia elämään sairautesi kanssa ja joskus lääkeetkin helpottavat valtavasti olotilaa, ainakin mulla kävi niin.Vaikka onkin vikea sairaus niin sen kans voi olla sinut kun hyväksyt sen että olet sairas aja otat apua vastaan. toivotan sulle hyvää kesää

toivoasi, vaikka et vielä olekaan saanut tervehtyä, sillä sinä olet pikkuhiljaa tervehtymässä, koska sinä uskot. Se riittää. Jumala tekee Itse puolestasi parantavaa työtä. Tiedän miten vaikea sairaus sinulla on ja jos joudut kokemaan pikkasenkaan samaa tuskaa, jota minä koin, niin täytyy sanoa, että siinä ahjossa jalostut. Minunkin diagnoosini oli sama, eli rajatila. En kylläkään piittaa noista mielenterveyttä kuvaavista diagnooseista, koska olen auttanut jo niin kauan vaikeastikin vammautuneita ja mielentervytensä menettäneitä ja vaikka mikä olisi diagnoosi ollut, he ovat nyt terveitä. Muutenkin, noissa diagnooseissa on ollut aivan valtavaa ihmisten höpötystä mukana.

Lue Johanneksen evankeliumia, sillä Sana itse tekee itsenäistä työtään alitajuntasi kautta sinussa ja aina vain hyvää ja vapauttavaa ja parantavaa työtään. Ilman Sanaa ei sinussa ole tarpeellista ja hyvälaatuista rakennustarvetta, millä elämäsi uudistuu.
        Googlen kautta pääset Raamattu haksusanalla, Raamattu uskonkirjat nettin, siellä on ohjeet miten sitä käytetään, ota tavaksesi joka päivä lukea ainakin vähän, vaikka miltä tuntuisi. Muista, Sana ei pelottele eikä ahdistele, vaan se olet itse mielikuvituksinesi, jos pelkäät. Sana antaa vapautta ja tuo lohtua ja turvaa ja tekee terveeksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      66
      2204
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1482
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1285
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      70
      1271
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      115
      1149
    6. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      1000
    7. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      69
      989
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      943
    9. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      81
      886
    10. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      11
      862
    Aihe