Lempi teesi?

blea

Eli mikä tee maistuu parhaalta?

Itse olen vielä kokematon eri tee-laatujen kanssa, mutta tähän mennessä suosikkini: Sun Tea:n sitruuna.

7

906

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T...
    • vaikka mitä

sitruuna ei itselle kolahda, mutta vaikka mikä muu: kamomilla, Lipton White Tea, Victorian Earl Grey... Itse toin Saksasta viinan lisäksi teetä, kyllä löytyy hienoja makuja vaikka muille jakaa! Esim. Inka Tee! Mutta Suomi-mauista ehkä juuri edellä mainitut!
      Yhteenvetona Earl Grey ja "tavallinen" mahdollisimman reiluna kauppana miellyttävät minua!

• Koskikara

ostin turkkilaisesta liikkeestä kamomilla teetä.Oli ihan hyvää.Yleensä käytän jotain yrttiteetä.Oli jopa terveysteen nimellä.

Olin viime kesänä pari yötä Valamon luostarissa.Iltateetä juotaessa kaikki tuntuivat käyttävän vattuhilloa teen seassa,joka oli minulle tuntematonta.Tämä tuntuukin olevan siellä enemmän sääntö kuin poikkeus.

Tein itse paripäivää sitten mansikkahilloa.Teehen sekoitettuna tee vasta pääseekin oikeuksiinsa.Hillo tee sekoitus tekee teestä kuin teestä nauttimisen arvoisen.

• susa

Monia maistellut ja hyviä on.
      Ykkönen on kuitenkin Liptonin ompputee.
      Vieroitusoireet menossa kun ei kaupoista enää löydy tuota rentoutusainetta =( Kyselin juuri liptonin sivuilta syytä kadotukseen.

• teeholisti

kerrothan susa meillekin, mitä lipton vastasi kysymykseesi? ompputee on minunkin lempparini.

• tane_

Ykkösluokan FTGFOP Darjeelingin maakunnasta! Kyllä Intiasta tulee muitakin hyviä teitä mutta tuo on ehdottomasti suosikkini :)

• Long island Cola

ehdottomasti 2 parasta teemakua ovat
      Long island Cola ja mummy´s Passion.
      Tutustuin makuihin Englannissa pari vuotta sitten
      eli maut ovat Island Rose tea valikoimista, joita Suomestakin saa ainakin sivuilta www.kaleton.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5963
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3724
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2577
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2111
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1892
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1868
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1765
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1448
    Aihe