Eli mikä tee maistuu parhaalta?
Itse olen vielä kokematon eri tee-laatujen kanssa, mutta tähän mennessä suosikkini: Sun Tea:n sitruuna.
Lempi teesi?
7
906
Vastaukset
- T...
Paras maistamani tee on ehdottomasti 'pai mu tan' -niminen valkoinen tee.
http://www.culinaryteas.com/White_Tea/Pai_Mu_Tan_White_Tea.html
http://www.culinaryteas.com/Store/White_Peony.html
Kyseistä teetä saa myös suomalaisista teekaupoista. Hinta n. 60 €/kg. - vaikka mitä
sitruuna ei itselle kolahda, mutta vaikka mikä muu: kamomilla, Lipton White Tea, Victorian Earl Grey... Itse toin Saksasta viinan lisäksi teetä, kyllä löytyy hienoja makuja vaikka muille jakaa! Esim. Inka Tee! Mutta Suomi-mauista ehkä juuri edellä mainitut!
Yhteenvetona Earl Grey ja "tavallinen" mahdollisimman reiluna kauppana miellyttävät minua! - Koskikara
ostin turkkilaisesta liikkeestä kamomilla teetä.Oli ihan hyvää.Yleensä käytän jotain yrttiteetä.Oli jopa terveysteen nimellä.
Olin viime kesänä pari yötä Valamon luostarissa.Iltateetä juotaessa kaikki tuntuivat käyttävän vattuhilloa teen seassa,joka oli minulle tuntematonta.Tämä tuntuukin olevan siellä enemmän sääntö kuin poikkeus.
Tein itse paripäivää sitten mansikkahilloa.Teehen sekoitettuna tee vasta pääseekin oikeuksiinsa.Hillo tee sekoitus tekee teestä kuin teestä nauttimisen arvoisen. - susa
Monia maistellut ja hyviä on.
Ykkönen on kuitenkin Liptonin ompputee.
Vieroitusoireet menossa kun ei kaupoista enää löydy tuota rentoutusainetta =( Kyselin juuri liptonin sivuilta syytä kadotukseen.- teeholisti
kerrothan susa meillekin, mitä lipton vastasi kysymykseesi? ompputee on minunkin lempparini.
- tane_
Ykkösluokan FTGFOP Darjeelingin maakunnasta! Kyllä Intiasta tulee muitakin hyviä teitä mutta tuo on ehdottomasti suosikkini :)
- Long island Cola
ehdottomasti 2 parasta teemakua ovat
Long island Cola ja mummy´s Passion.
Tutustuin makuihin Englannissa pari vuotta sitten
eli maut ovat Island Rose tea valikoimista, joita Suomestakin saa ainakin sivuilta www.kaleton.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263724- 822577
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448