Meillä syntyi edellis aamuna kuolleena kauan odotettu varsa.. Komea vaaleanruskea, tähtipäinen orivarsa oli.. Syytä kuolemaan ei tiedetä.. El.lääkäri kävi tamman katsastamassa, mutta ei osannut hänkään sanoa syytä miksi varsa oli kuollut.. Ikävä on suuri pikku oriamme, vaikka ei ikinä ehditty tutustua..:,(
meidän ori on poissa ;(
9
892
Vastaukset
- hiirrrrrrrveeeeetttttäääää
TURHA ON TÄNNE TULLA SUREMAAN, IHA SAMA, METUKKAA EI VAAN SAATU SIITÄ... VOIH VOIH!!!!!!!! xD xD xD :D :D
- sanon suoraan
Hei teini, HANKI ELÄMÄ, ja haista paska.Ihmiset saa sanoa mielipiteensä täällä... Uu, pahis. Vitun kakara..
___
Otan osaa ;(
- minä
otan osaa... ;(
- .......
Otan osaa. Ja tollaset teinipellet ku luulee olevansa niin kovia ja pahiksia voivat mennä muualle aukomaan päätään!
- tarantella
Meillä oli samainen tapaus lähellä joku kesä sitten kun ei oripoika päässyt jaloille moneen tuntiin syntymästä, pakkastakin oli sinä yönä aika mukavasti.. onneksi lopulta tamma sitten patisti poikansa pystyyn.
Syvimmät osanottoni menetykseesi :(((
- turre
Tiedän kuinka suuri ikävä on! :(
- lissukka05
:( Lämmin osanottoni. voimia!
- ....
en voi ees kuvitella millainen tunne teillä kaikilla..!
otan osaa :'(( - Josander
jouduin kanssa päästään heppani pois 25.8.2006..sairauden takia..(puhkuri) Poika kerkes oleen 11vuatta.kova paikka,ku oon sen kans kasvanu...mut näin paras,pääsi poika kivuista pois..vaik välillä tuntuu pahalta.
Poikaa kaivaten jossu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741