millanen oikeen luonne leijonalla on

susanna

itsestäni en tie millanen oikeesti olen leijona naisena .....kertokaa te naiset millasia te olette luonteeltanne

12

3876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bliveinangels

      Leijonat horoskoopiltaan ovat kaikki erillaisia, se riippuu syntymäajasta, paikasta jne.
      Itse omaan leijonamaisia piirteitä mutta myös nousevan merkkini kauriin ominaisuuksia.
      Leijonat ovat turhamaisia, pitävät kaikesta kauniista, ovat huomionkipeitä,kehräävät tyytyväisenä mutta vihaisina näyttävät kyntensä.
      Leijonaa pitää osata käsitellä oikein. He voivat tylsistyä helposti jos kumppani ei pysy viriilinä asiassa kuin asiassa.

    • __LEO__

      olen turhamainen ja ylpeä... kuitenki hemmetin lapsellinen ja leikkimielinen. ihastun hirveen usein mutta sitten ku rakastun niin palvon ja kunnioitan rakkauden kohdetta. dramatisoin joka asiaa...:) mulla menee aina joko todella hyvin tai todella huonosti. en myöskään osaa avautuu ja rakastan sitä et mulla on salaisuuksia...otan oikeestaan koko elämän vaan pelinä tai leikkinä...onko muilla leijonilla tällasii piirteitä??????????
      En tiiä onko tyypillistä leijonaa mutta osaks ainaki...

      • _piia_87

        oon mäki =D


      • vai?

        Elämä ole liian kallis palanen leikittäväksi??!!
        Itse ainakin pyrin elämään täysillä ilman pelejä, otan kaikesta kaiken irti, leikkimällä ja pelaamalla oikea elämä juokse -lujaa-ohi. Kokemusta on nimittäin siitäkin ;))


      • _LEO_
        vai? kirjoitti:

        Elämä ole liian kallis palanen leikittäväksi??!!
        Itse ainakin pyrin elämään täysillä ilman pelejä, otan kaikesta kaiken irti, leikkimällä ja pelaamalla oikea elämä juokse -lujaa-ohi. Kokemusta on nimittäin siitäkin ;))

        mulle lähinnä oikee elämä on muuten liian raskasta ja vaikeeta..:) ei mulla oo viel tarvetta ottaa nii vakavasti, mut kyl kai seki joskus muuttuu...
        Vaikeuksista selviää niin paljo paremmin ku ei ota vakavasti ja menee vaan eteenpäin...

        mites muuten leijonien peliriippuvuus oikeesti??? olis kiinnostava tietää...mä tunnustan et pelikoneet on huippuja!!! aina ku voittaa :)


      • Leijonatyttö
        _LEO_ kirjoitti:

        mulle lähinnä oikee elämä on muuten liian raskasta ja vaikeeta..:) ei mulla oo viel tarvetta ottaa nii vakavasti, mut kyl kai seki joskus muuttuu...
        Vaikeuksista selviää niin paljo paremmin ku ei ota vakavasti ja menee vaan eteenpäin...

        mites muuten leijonien peliriippuvuus oikeesti??? olis kiinnostava tietää...mä tunnustan et pelikoneet on huippuja!!! aina ku voittaa :)

        Oon ollu perliriippuvainen aina.. pelikoneita ja pelejä pursuu kaapeista.. just kivoja..

        Tietty sit ärsyttää jos hävii..huono häviäjä..


      • gaad..

        Voin täysin allekirjoittaa sun sanat. Samanlainen leijona on täällä. Elämä on annettu kerran elettäväksi ja leijona tekee sen täysillä!! Eletään täysillä kun sen aika on ja murehditaan omissa luolissamme,jos niin huonosti käy.. Jos joskus rakastutaan niin silloin annetaan kaikkemme..ja ne jotka, jäävät ilman leijonan läsnäoloa eivät ole eläneet!


    • Jousileijona

      Miehet etenkin

    • [madonna]

      Oon leijonanainen ja olen luonteeltani hyvin positiivinen, tosin aika masentumisaltis jos asiat eivät mene niin kuin haluaisin. Haluaisin usein hallita kaikkea, myös toisten tunteita. Jos haluan jotain, todella haluan jotain.. (ettei se vaan jää siihen haaveiluun kuten tapana on) teen sen eteen kaikkeni. Parasta biletys seuraa, huomion keskipisteenä oleminen, nautin kehuista.. kukapa leijona ei? :D Ihastun nopeasti, mutta rakastun varoen. Kun niin käy, olen uskollinen ja kuulemma maailman ihaninta tyttöystävä materiaalia. Kun rakastan, rakastan kiihkeästi, uskollisesti, niin, että millään muulla ei enää ole väliä kuin sillä ketä on vieressäni. Rakastan romantiikkaa, nautintoja ja en koskaan saa tarpeekseni mistään. Opin vasta kun kolmas kerta toden sanoo. Olen lempeä, enkä koskaan halua tarkoittaa kenellekkään mitään pahaa vaikka teen sitä huomaamattani. Sanon asiat suoraan ja olen avoin. Tietysti vain niille keille haluan olla. Kärsivällisyys riittää hyvin pitkälle. Olen mustasukkainen ja katkera, mutta vain syystä ja silloin on oksat pois. Kaikki pelkää kun tämä leijonanainen avaa suunsa :D Anteeksi annan, mutta koskaan en unohda ;P
      Tämä leijonanainen haluaa pitää hauskaa ja etsii koko ajan sitä turvaa jonka voisi löytää jostakusta toisesta.
      Mukava, fiksu, kaunis, hauskaa seuraa -näin minulle on sanottu.

      • leijona 50v.

        Kylläpä meni samoihin kun mullakin , olen viel nousevalta merkiltä leijona ja apina kiinalaisessa. Joten miehellä pitää olla rauhallinen luonne jotta tulis toimeen mun kanssani koska olen todella hätäinen , mutta kun rakastun ei hän tule sitä katumaan ..;)


      • leijonana

        ...olen hirvittävän esiintymis haluinen, sit olen iloinen ja juttua riittää aika paljon, mutta sitten se ilo loppuu kerralla kun se loppuu.
        Kiinnyn ihmisiin helposti, jos he ovat sellaisia, jotka kehuvat jne. mutta sitten taas kyllästyn niihin joihin olisi joskus mahdollisuuksia.
        olen huomannut myös sen, että ihan tosi hiljaset ihmiset ovat ainakin minulle tylsiä, ja vertailen sitten niitä "ihania" ihmisiä muihin ihmisiin ja jos heistä puuttuu pienikin juttu mitä ihanissa ihmisissä olisi, kyllästyn.


      • "Leijona-täti"

        ... sie kirjotat niinkuin lukisit miuta ku 'avointakirjaa'! Tuo kun kirjoitat, että kun rakastut niin muut unohtuu, miulla o ihan samoin.

        Aurinkoisia kesäpäiviä siulle ja kaikille 'jellonille' ja tietty myös kaksosille =))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe