Moi,
onko kenelläkään kokemusta Supersaveristä matkatoimistona? Myyvätkö käytännössä mahdottoman pienillä vaihtoajoilla lentopaketteja? Toimikoo hommat heidän kanssaan?
Karmiva epäilys vaivaa mieltä
SuperSaver ja lyhyet koneen vaihtoajat
3
1281
Vastaukset
- flausa
Meillä on yksi kokemus SuperSaverista ja silloin ainakin homma toimi moitteetta. Syksyllä varattiin tälle keväälle meno-paluu lennot Helsinki-Pariisi-Miami. Liput tulivat postissa nopeasti ja eikä muutenkaan ongelmia ollut. Mennessä vaihtoaikaa Pariisissa oli vähän reilu tunti ja se oli ihan riittävästi siirtymiseen terminaalista D terminaaliin C. Vaihtoajat ovat tietenkin paljon riippuvaisia lentokentästä. Mitään vartin vaihtoaikaa mannerten välisille lennoille tuskin kannattaa ottaa jos sellaista tarjotaan.
- maisa
Huhtikuussa lennettiin Supersaverista varatuilla lennoilla H:ki - Pariisi - New York ja sama takaisin. Hyvin toimi, mutta lentoa varatessa kannattaa varmistua siitä, että vaihtoaikaa on vähintään 1,5 tuntia. Lyhyempi vaihto on uhkapeliä. Ei siis mitään moitteen sanaa Supersaverista. Liput tulivat postissa ja ongelmia toiminnassa ei ilmennyt.
- määrittelevät
minimi vaihtoajat lentokentillä. Supersaver käyttää kansainvälistä Sabre varaussysteemiä, jossa minimivaihtoajat on määritettynä. Jos vaihtoaika ei riitä niin lentoyhtiöt etsivät sinulle korvaavat lennot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059