onks kenelläkään hajua mitä kaikkia levyjä on maailmalla ilmestynyt HIMiltä bootleg-malleina. mulla on kyl kaikki normisti meillä ilmestyneet sinkkukokoelmaa myöten mut varmaan olis sairaan paljon saatavilla vielä ulkomailta kun keksis mistä kaivaa... viimeisin hankinta HIMin alkutaipaleesta kertova DVD mikä osui sattumalta jenkkilevy-yhtiön sivuilta silmiin. ei varsinaisesti HIMin itsensä tuotantoa vaan lähinnä niiden taustajoukkojen haastatteluja jne.
tiedusteluna
6
542
Vastaukset
- ....
tarkoitatko ihan Live levyjä vai "kopiota levyistä"?
Live levyjä on HIMin jokaiselta keikalta..
Muita bootlegeja eli epävirallisia levyjä, on kaikensorttisia, ja varmasti joakiselta levyltä tehty monia eri versioita.
Virallisesti näitä ei saisi myydä, joten ebaystä niitä löytää useimmiten...levymessuilta. Virallisien verkkokauppojen sivuilla saattaa joitain olla, mutta Bootlegeja satoja ellei tuhansia... Osta vaan niitä aitoja, mitä sinä bootlegeilla teet?- äitivaan
osaatko sanoa, kävin ebayssa siis ja siellä myynnissä DVD joka ei ole kyllä ennen osunut silmiini, mahtaako olla alkuperäinen. tässä pitänyt tiukkaa rajaa levyjen suhteen eli "kopiot" ei kelpaa, sen verran toisten mielestä tyhmä, omasta fiksu, että haluan HIMin saavan hyötyä ostoksistani, siis rahallista hyötyä. tosin samaa periaatetta olen noudattanut muiden yhtyeiden ja levyhankintojeni suhteen. enhän sullekaan haluaisi palkkaa maksaa jos kaverisi työn tekisi=)
- ....
äitivaan kirjoitti:
osaatko sanoa, kävin ebayssa siis ja siellä myynnissä DVD joka ei ole kyllä ennen osunut silmiini, mahtaako olla alkuperäinen. tässä pitänyt tiukkaa rajaa levyjen suhteen eli "kopiot" ei kelpaa, sen verran toisten mielestä tyhmä, omasta fiksu, että haluan HIMin saavan hyötyä ostoksistani, siis rahallista hyötyä. tosin samaa periaatetta olen noudattanut muiden yhtyeiden ja levyhankintojeni suhteen. enhän sullekaan haluaisi palkkaa maksaa jos kaverisi työn tekisi=)
on vain yksi virallinen DVD (cd:den dvd juttuja ei lasketa) Love Metal Archives
- äitivaan
.... kirjoitti:
on vain yksi virallinen DVD (cd:den dvd juttuja ei lasketa) Love Metal Archives
kyseessä ei ole virallinen HIM-dvd, eikö? mulla on kyl Poison Arrow mut se on lähinnä pelkästään haastatteluja ihmisiltä jotka ovat seuranneet bändin uran alkua läheltä. mm. villen isää haastatellaan siinä.
- jami123456+
- ....
mutta ei tuollakaan kaikkia feikkejä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019