Mulla on tili Osuuspankissa ja mulla on se Visa Electron kortti, niin voiko sillä maksaa ulkomailla? Entä voiko sillä nostaa automaatista rahaa maassa, jossa on eri valuutta kuin euro? Jos auttaisitte, kiitos. :)
Visa Electron - käyttö ulkomailla?
5
2525
Vastaukset
- mainiosti
Visaelectronilla maksu onnistuu ulkomailla, oikeastaan paremmin kuin Suomessa, paitsi sirulaitteet on erittäin yleisesti muissa maissa käytössä ja tarvit aina sen tunnusluvun. Automaatista nostaminen onnistuu myös, mutta siitä sakotetaan muutama euro. (noin 5€ per kerta) Mukavaa matkaa sinulle vielä..
- infoa
Osuuspankki veloittaa yhdestä nostosta Euroalueella 1,50 euroa per kerta Visa Electronilla.Näin oli tilanne pari vuotta sitten
kun asuin Saksassa.
- pankin täti
Ulkomailla visa electron maksaminen on ilmaista ja myös nostaminen automaatista, jos olet euro maassa, muita valuuttoja nostaessa pankki perii 2e sekä 2,5%noston summasta. Näin ainakin pankissa nimeltä Sampo
- w0000t
Kiitokset avuista, nyt kelpaa lähtee Italiaan. ;D
- €uromaissa
w0000t kirjoitti:
Kiitokset avuista, nyt kelpaa lähtee Italiaan. ;D
ei kannata nostaa automaatista vaan maksaa kortilla liikkeissä jos mahdollista. Automaatista ulkomaan valuuttaa nostaessa tulee huonolla kurssilla ja saattaa olla lisämaksuja.
italia lienee euromaa ja kurssi 1.0000
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t503247- 151680
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161619- 341548
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251362Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401262- 601201
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901085Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221003- 127952