-Kukaan ei jaksa katsella samoja maskeja joka keikalla
-Biisit ovat ihka oikeata Hard Rockia, mutta huonoimmasta päästä, siis pelkkää levyntäytettä ilman hittiainesta.
Lordi on tähdenlento! Syyt:
50
1593
Vastaukset
- Einarin fillari
Aikamoinen tähdenlento onkin, kun on alkanut toistakymmentä vuotta sitten.
Saanut mm. Emma-palkinnon vuoden parhaasta hard rock-levystä ja keikkaillut säännöllisesti koko ajan niin Suomessa kuin Keski-Euroopassakin. Tyypit on täyspäiväisiä ammattimuusikkoja. Lordi tarjoaa työpaikan.
Mitä vielä tarttis olla ettei ois vaan tähdenlento?- Lorditietäjä
Kyllä mäkin voin mennä tekemään keikkaa nokkahuiluni kanssa Eurooppaan. Mutta kävis varmaan samoin kuin Lordille tähän saakkaon käynyt: kaikki omalla kustannuksella. Keikkatulot menevät pyrotekniikkaan. Voi voi!
Nyt saattaa tulla rahaa toki muutaman kuukauden ajan Lordille, mutta sitten on taas edessä ilmaiseksi keikkailu. - Et ole oikea tietäjä
Lorditietäjä kirjoitti:
Kyllä mäkin voin mennä tekemään keikkaa nokkahuiluni kanssa Eurooppaan. Mutta kävis varmaan samoin kuin Lordille tähän saakkaon käynyt: kaikki omalla kustannuksella. Keikkatulot menevät pyrotekniikkaan. Voi voi!
Nyt saattaa tulla rahaa toki muutaman kuukauden ajan Lordille, mutta sitten on taas edessä ilmaiseksi keikkailu.Ai eivät ole tienanneet? Jos niin luulet, niin nimimerkkisi on täysin väärä. Et missään nimessä ole Lordi-tietäjä.
Minun asiani ei tietenkään ole alkaa luetella esim. Putaansuun omaisuutta täällä, mutta ei tarvitsekaan. Ne tietävät joiden tartteekin, muille asia ei kuulu.
Toimeentulo on kuitenkin satavarmasti ollut parempi kuin sinun. Ihan eri kertaluokkaa. - niihi menee
Lorditietäjä kirjoitti:
Nyt saattaa tulla rahaa toki muutaman kuukauden ajan Lordille, mutta sitten on taas edessä ilmaiseksi keikkailu.aina rahaa t:¤¤¤¤¤¤¤¤
- -----
Entä siten? Lordi-faneja ei kiinnosta sillä he pysyvät.
-fanit jaksavat
-fanit tykkäävät musasta - levylautanen
Olet aivan oikeassa. Lordi on kaikella tapaa huono bändi, mutta kansaan joka on tähän asti ostanut Seiskan kaltaisia lehtiä, tuollainen mauton sisällättömiä kappaleita suoltava bändi uppoaa kuin häkä, ainakin hetken.
Hyviä hard rock -biisejä on hyvin vaikea tehdä, aina kopio jotain toista, tai sitten on vain kliseinen yritelmä. Itse asiassa hard rock on genrenä jo kuollut, mutta onneksi meillä on levyt 70- ja 80-luvuilta.
Lordin lyriikat ovat naurettavia, hän ei ole runoilija, ei säveltäjä vain mörköasuinen suomalainen juntti. Meikeillä voi peittää paljon, senhän monet naiset tietävät, vai mitä?- -.-.
Jep, onneksi minulle on levyjä jo 60-90 luvuilta mutta on myös Lordi.
- tätäjärjenjättiläistä
kuinka voi yleensä kirjoittaa tuollaista toisen työstä ja yritykksestä. miksi ivata ja pilkata.?? miksi..toihan se jo tuloksen mihin et itse koskaan tule yltämään..ja jo se että uskonut omaansa jo vuoskymmenet ja sai palkinnon joka myös meitä muita suomalaisisia nostamaan itsetuntoaan, paitsi tietysti haukkujat joille nyt ei mistään ole tullut koskaan hyvää mieltä. isä-mitroja ja pahemmanluokan pesänlikaajat.
- ......
tätäjärjenjättiläistä kirjoitti:
kuinka voi yleensä kirjoittaa tuollaista toisen työstä ja yritykksestä. miksi ivata ja pilkata.?? miksi..toihan se jo tuloksen mihin et itse koskaan tule yltämään..ja jo se että uskonut omaansa jo vuoskymmenet ja sai palkinnon joka myös meitä muita suomalaisisia nostamaan itsetuntoaan, paitsi tietysti haukkujat joille nyt ei mistään ole tullut koskaan hyvää mieltä. isä-mitroja ja pahemmanluokan pesänlikaajat.
Niin ja muista että Lordi tekee täsmälleen sitä hommaa mitä haluaa.
- levylautanen
tätäjärjenjättiläistä kirjoitti:
Kunnioitan toki toisen työtä, mutta kunnioitan myös itseäni, sitä että saan esittää rehellisen mielipiteeni, vaikka onkin kyse "kanssallisankarista". Itse asiassa olen menettänyt kunnioitustani suomalaisuutta kohtaan Lordin vuoksi, en voi käsittää miksi Lordi liitetään juhlarahan kautta todellisiin suurmiehiin, jotka muuttivat todella Suomen historiaa.
Euroviisujen voittaminen ei ole juhlimisen arvoinen asia.Miettikääpäs, millä tavoin niissä pippaloissa on pärjätty? Loppujen lopuksi kyseessä on vain Tenavatähti-kilpailu, sillä erotuksella ettei siellä ole Seppo Hovia. - :::
levylautanen kirjoitti:
Kunnioitan toki toisen työtä, mutta kunnioitan myös itseäni, sitä että saan esittää rehellisen mielipiteeni, vaikka onkin kyse "kanssallisankarista". Itse asiassa olen menettänyt kunnioitustani suomalaisuutta kohtaan Lordin vuoksi, en voi käsittää miksi Lordi liitetään juhlarahan kautta todellisiin suurmiehiin, jotka muuttivat todella Suomen historiaa.
Euroviisujen voittaminen ei ole juhlimisen arvoinen asia.Miettikääpäs, millä tavoin niissä pippaloissa on pärjätty? Loppujen lopuksi kyseessä on vain Tenavatähti-kilpailu, sillä erotuksella ettei siellä ole Seppo Hovia.Kannataisko sitten pikkuhiljaa harkita maastamuuttoa? Saisit sen paremman uuden kotimaan ja paremman elämän kuten me muutkin
- levylautanen
::: kirjoitti:
Kannataisko sitten pikkuhiljaa harkita maastamuuttoa? Saisit sen paremman uuden kotimaan ja paremman elämän kuten me muutkin
Onko ehdotuksia maan suhteen?
- Herra V
levylautanen kirjoitti:
Onko ehdotuksia maan suhteen?
Muuta kuuhun, voit pyöritellä siellä itseksesi vaikka limudiskoa levyjenpyörityksen lomassa.
- levylautanen
Herra V kirjoitti:
Muuta kuuhun, voit pyöritellä siellä itseksesi vaikka limudiskoa levyjenpyörityksen lomassa.
Ja sinähän kustannat matkan, eikö? Ja limudiskossa voin tanssia itseni kanssa hitaita loputtomiin, ja biisinähän olisi tietty My heart will go on!
Ihana idea. - Herra V
levylautanen kirjoitti:
Ja sinähän kustannat matkan, eikö? Ja limudiskossa voin tanssia itseni kanssa hitaita loputtomiin, ja biisinähän olisi tietty My heart will go on!
Ihana idea.Eikö olekkin, minustakin hieno idea. Mutta matkan saat valitettavasti maksaa itse, mutta jos haluat kotimaanmatkan sen voin kyllä sulle kustantaa eli matka putteenperälle ja siellä voit pitää pontikkadiskoa ja pyöritellä savikiekkoja.
- levylautanen
Herra V kirjoitti:
Eikö olekkin, minustakin hieno idea. Mutta matkan saat valitettavasti maksaa itse, mutta jos haluat kotimaanmatkan sen voin kyllä sulle kustantaa eli matka putteenperälle ja siellä voit pitää pontikkadiskoa ja pyöritellä savikiekkoja.
Sinä olet niin fiksu ja hellä sekä anteliaskin. Taidan olla rakastunut sinuun, Herra iso vee.
- Herra V
levylautanen kirjoitti:
Sinä olet niin fiksu ja hellä sekä anteliaskin. Taidan olla rakastunut sinuun, Herra iso vee.
Tottakai! Tunnistanhan sinussa aidon tähden, uuden levylaulajan, joka levylautasen ominaisuudessa täällä kirjoittelee.
- levuyautanen
Herra V kirjoitti:
Tottakai! Tunnistanhan sinussa aidon tähden, uuden levylaulajan, joka levylautasen ominaisuudessa täällä kirjoittelee.
Herra V, olethan homoseksuaali kuten minäkin. Olen raavas mies, toivottavasti olet sinäkin. Anna yhteystietosi, niin tutustutaan
Terveisin herra Yksinäinen Sydän, alias levylautanen - Herra V
levuyautanen kirjoitti:
Herra V, olethan homoseksuaali kuten minäkin. Olen raavas mies, toivottavasti olet sinäkin. Anna yhteystietosi, niin tutustutaan
Terveisin herra Yksinäinen Sydän, alias levylautanenEn oo homoseksuaali vaan ihan heteromies, kiitos mukavasta palautteesta kuitenkin.
- levylautanen
Herra V kirjoitti:
En oo homoseksuaali vaan ihan heteromies, kiitos mukavasta palautteesta kuitenkin.
Mukava tietää. Sydän särkyi, mutta hyvät jatkot sinulle.
- Herra V
levylautanen kirjoitti:
Mukava tietää. Sydän särkyi, mutta hyvät jatkot sinulle.
Hyvät jatkot myös sinulle ja mukavaa kesää.
- levylautanen
Herra V kirjoitti:
Hyvät jatkot myös sinulle ja mukavaa kesää.
Toivottavasti löydän oikein karvaisin kesäkollin! Hih.
- lorditietäjä ja levylautanen
Te sitte jaksatte kattella jotain brucee 50 vuotta putkeen! heh heh !
- levylautanen
Dickinsonista lienee kyse.. No, ikä tuo charmia ja varmasti ja varmasti laulaakin komeasti vielä vuosikymmenten päästä.
Jos taas viittasit Kissin Kulickkiin, niin en kommentoi. Kyseinen bändi on mitötöntä kuraa, parempiakin bändejä on niiltä ajoilta.. Itse asiassa minua kiinnostaa Kiss yhtä vähän kuin Lordi. Tosin Lordilla on vielä huonompi nimi.
Sitäpaitsi on pinnallista puhua ulkonäöstä ja musiikin hyvyydestä, yleensä se on kääntäen verrannollista, mutta Lordi on tosin poikkeus: vaikka on kuinka ruma, ei synny yhtään nautittavaa sointua tai riimiä. Surku.
- tietääkin jotain...
ainaki melkein! hahhahaa
- paremmaks
nii
- Lorditietäjä
Lordin biisien sointukulut on tehty arpomalla, fiilis puuttuu. Toki ne ovat ihan oikeaoppisesti sävelletty, mutta niissä ei ole MITÄÄN omaa. Yhdessäkään biisissä ei ole omaleimaista kohtaa, joka jäisi mieleen muun musiikin seasta. (No toki ehkä HRH on poikkeus)
- levylautanen
Lorditietäjä kirjoitti:
Lordin biisien sointukulut on tehty arpomalla, fiilis puuttuu. Toki ne ovat ihan oikeaoppisesti sävelletty, mutta niissä ei ole MITÄÄN omaa. Yhdessäkään biisissä ei ole omaleimaista kohtaa, joka jäisi mieleen muun musiikin seasta. (No toki ehkä HRH on poikkeus)
Fiilis! Se on tärkein asia joka Lordilta puuttuu, ei riitä että sydänverellä ompelee jotain mörköpukuja. Musiikkiin, kuten kaikkeen luovaan työhön, on uhrattava pala sieluaan.
- ------
levylautanen kirjoitti:
Fiilis! Se on tärkein asia joka Lordilta puuttuu, ei riitä että sydänverellä ompelee jotain mörköpukuja. Musiikkiin, kuten kaikkeen luovaan työhön, on uhrattava pala sieluaan.
Ei sitä katos kaikki välttämättä löydä. Pitää olla kai vähän samanhenkinen. Siinä on se jokin.. vaikea selittää.
- levuyautanen
------ kirjoitti:
Ei sitä katos kaikki välttämättä löydä. Pitää olla kai vähän samanhenkinen. Siinä on se jokin.. vaikea selittää.
Jos ei ole kuunnellut tuon tyyppistä musiikkia aiemmin, voi hyvinkin olle että kyseessä on uutuuden viehätys.
Aloittelijat ihastuvat ja kokeneet kuuntelijat pudistelevat päätään.. Niinhän se aina on.. - -------
levuyautanen kirjoitti:
Jos ei ole kuunnellut tuon tyyppistä musiikkia aiemmin, voi hyvinkin olle että kyseessä on uutuuden viehätys.
Aloittelijat ihastuvat ja kokeneet kuuntelijat pudistelevat päätään.. Niinhän se aina on..Olen kuunnellut tuon tyyppistä musaa paljon aiemmin ja myöskin runsaasti. Pidän myös eri tyylisistä bändeistä mitä Lordi edustaa.
- Lorditietäjä
levuyautanen kirjoitti:
Aloittelijat ihastuvat ja kokeneet kuuntelijat pudistelevat päätään.. Niinhän se aina on..Joo, Venäjällä ja Baltian maissa soivat vieläkin 70-luvun ja 80-luvun hitit melko tuoreina, kun kansa oli ollut ilman niitä 90-luvun alkuun saakka. Esim. Scorppareitten Still Loving You on siellä vieläkin tosi kova juttu.
Siinä mielessä tämä Lordi onkin ehkä osunut hyvään saumaan, meillä on iso joukko teinejä, joille se on kova juttu. Kunnes löytävät 70 ja 80-lvun hard rockin ja tajuavat, että "hei tätähän tehtiin jo silloin ja vielä paremmin" - levylautanen
------- kirjoitti:
Olen kuunnellut tuon tyyppistä musaa paljon aiemmin ja myöskin runsaasti. Pidän myös eri tyylisistä bändeistä mitä Lordi edustaa.
Kuuntelen itsekin hard rock\heavy metal -bändejä, mutta olen alkanut kaipaamaan syvyyttä kuuntelemaani musiikkiin. Lordin tapaus on vain syvältä.
Hienoa, että kuuntelet hyvän genren musiikkia, mutta myös muunlaista musiikkia. Se tuo avarakatseisuutta.
Olen kai asettanut kriteerit liian korkealle musiikin suhteen. Se on toisaalta sääli, toisaalta ei. Toivottavasti en loukkaa ketään. - ------
Lorditietäjä kirjoitti:
Joo, Venäjällä ja Baltian maissa soivat vieläkin 70-luvun ja 80-luvun hitit melko tuoreina, kun kansa oli ollut ilman niitä 90-luvun alkuun saakka. Esim. Scorppareitten Still Loving You on siellä vieläkin tosi kova juttu.
Siinä mielessä tämä Lordi onkin ehkä osunut hyvään saumaan, meillä on iso joukko teinejä, joille se on kova juttu. Kunnes löytävät 70 ja 80-lvun hard rockin ja tajuavat, että "hei tätähän tehtiin jo silloin ja vielä paremmin"Eikö ihmisen voi vaan antaa tykätä jostain eikä halveksua toisen makua? Jotkut vaan sattuu tykkäämään musiikista oli se sitten tehty 60-luvulla tai nykypäivänä. Ei kaikilla mene sillain, että jonkun bändin kuuntelu rajoittaa toista.
- -----
levylautanen kirjoitti:
Kuuntelen itsekin hard rock\heavy metal -bändejä, mutta olen alkanut kaipaamaan syvyyttä kuuntelemaani musiikkiin. Lordin tapaus on vain syvältä.
Hienoa, että kuuntelet hyvän genren musiikkia, mutta myös muunlaista musiikkia. Se tuo avarakatseisuutta.
Olen kai asettanut kriteerit liian korkealle musiikin suhteen. Se on toisaalta sääli, toisaalta ei. Toivottavasti en loukkaa ketään.Kaikkiahan ei voi miellyttää. Itse olen tuota ajatellut ihan hyvänä juttuna, että tykkää monenlaisesta musiikista. Ei kato aina sitä samaa.
- Lorditietäjä
------ kirjoitti:
Eikö ihmisen voi vaan antaa tykätä jostain eikä halveksua toisen makua? Jotkut vaan sattuu tykkäämään musiikista oli se sitten tehty 60-luvulla tai nykypäivänä. Ei kaikilla mene sillain, että jonkun bändin kuuntelu rajoittaa toista.
En halunnut haukkua kenenkään musiikkimakua. Olen itsekin kuunnellut Lordin biisejä uudelleen ja uudelleen, ja koko juttu on hieno suoritus ja NEROKAS. Tarkoituksenani oli vain analysoida vähän syvemmin tätäkin asiaa kuin vaan "tää on hyvää ja tämä ei". Kyllähän musiikin menestymiselle ja menestymättömyydelle on aina syynsä, kun niitä alkaa kaivelemaan.
- levylautanen
------ kirjoitti:
Eikö ihmisen voi vaan antaa tykätä jostain eikä halveksua toisen makua? Jotkut vaan sattuu tykkäämään musiikista oli se sitten tehty 60-luvulla tai nykypäivänä. Ei kaikilla mene sillain, että jonkun bändin kuuntelu rajoittaa toista.
Kunnioitan makuja ja toisia ihmisiä, mutta en kunnioita virran mukana kulkemista ja muoti-ilmiöihin hurahtamista.
Lordin tapauksessa olisi parasta jo viimein vetää jalat maahan ja ryhtyä analysoimaan bändia kriittisessä mielessä.
Valitettavasti ennen valtavirran musiikkikin oli uutta luovaa ja tuoretta, "hyvää" musiikkia. Nykyään niin ei enää ole. - ------
levylautanen kirjoitti:
Kunnioitan makuja ja toisia ihmisiä, mutta en kunnioita virran mukana kulkemista ja muoti-ilmiöihin hurahtamista.
Lordin tapauksessa olisi parasta jo viimein vetää jalat maahan ja ryhtyä analysoimaan bändia kriittisessä mielessä.
Valitettavasti ennen valtavirran musiikkikin oli uutta luovaa ja tuoretta, "hyvää" musiikkia. Nykyään niin ei enää ole.Enpä minäkään mitään kuuntele sen takia, että muut sitä kuuntelisivat. Kuuntelen vain sellaista mistä todella pidän. 4 vuotta sittenhän tuota Lordi juttua kovasti naureskeltiinkin joka puolella (jotkut tulee toki nauramaan aina) mutta en sellaisesta välittänyt ja hyvä ettei Lordikaan.
- levylautanen
------ kirjoitti:
Enpä minäkään mitään kuuntele sen takia, että muut sitä kuuntelisivat. Kuuntelen vain sellaista mistä todella pidän. 4 vuotta sittenhän tuota Lordi juttua kovasti naureskeltiinkin joka puolella (jotkut tulee toki nauramaan aina) mutta en sellaisesta välittänyt ja hyvä ettei Lordikaan.
Olet oikea fani. Huuda itsellesi Lordi-naamio!
Niitähän voi muuttaa ja bändin muiden jäsenten vaihtuessa ovat muuttuneetkin. Enemmänhän ilman maskia olevan artistin oma naama kuluu, sitä kun ei voi vaihtaa.
- levuyautanen
Ihminen vanhenee -> naamassa tapahtuu muutoksia ja periaatteessa joka keikkakerralla esiintyy erilainen artisti\bändi! Vautsi vau!
Kuten olen sanonut, maskit\meikit tai muut ulkonäkö seikat eivät merkitse, jos rakastaa itse musiikkia, mutta valitettavasti ulkonäölle myydään levyjä. Näin Lordikin tekee osittain. - wqeqw
levuyautanen kirjoitti:
Ihminen vanhenee -> naamassa tapahtuu muutoksia ja periaatteessa joka keikkakerralla esiintyy erilainen artisti\bändi! Vautsi vau!
Kuten olen sanonut, maskit\meikit tai muut ulkonäkö seikat eivät merkitse, jos rakastaa itse musiikkia, mutta valitettavasti ulkonäölle myydään levyjä. Näin Lordikin tekee osittain.Eihän siinä mitään väärää ole. Aika monella bändillä on se juttunsa jolla pistetään myyntiin bonuksia. Toisilla ulkonäkö ja toisilla kohun herättäminen keinoilla, millä nyt sitten tekeekin. Joillakin noi molemmat yhdistyy. Musiikkihan tietysti ratkaisee mutta onhan se esim. keikoilla kivaa bonusta jos siellä lavalla tapahtuukin jotain eikä vaan seisota paikallaan tavallisissa marketista ostetuissa farkuissa. Tomi on itse haastatteluissa ja jutuissaan kertonyt syynsä miksi hän on nyt sellainen Lordi ja tekee tälläistä miten tekee. Ei siinä sen kummempaa.
- levylautanen
wqeqw kirjoitti:
Eihän siinä mitään väärää ole. Aika monella bändillä on se juttunsa jolla pistetään myyntiin bonuksia. Toisilla ulkonäkö ja toisilla kohun herättäminen keinoilla, millä nyt sitten tekeekin. Joillakin noi molemmat yhdistyy. Musiikkihan tietysti ratkaisee mutta onhan se esim. keikoilla kivaa bonusta jos siellä lavalla tapahtuukin jotain eikä vaan seisota paikallaan tavallisissa marketista ostetuissa farkuissa. Tomi on itse haastatteluissa ja jutuissaan kertonyt syynsä miksi hän on nyt sellainen Lordi ja tekee tälläistä miten tekee. Ei siinä sen kummempaa.
Herra Putaansuulla ja Lordilla tuntuu olevan aika outo suhde, oikeastaan on pelottavaa kuunnella kun Putaansuun Lordi-puheita. Skitsophrenia tuskin sentään kyseessä, toivottavasti.
En ymmärrä mitä vikaa on markateissa ostetuissa farkuissa? Ainakin niiden kantajaan voi samaistua paremmin kuin lateksimörköön, ja epäilisin ettei Lordin keikoilla synny vuorovaikutusta yleisön ja bändin välillä samalla tavalla kuin jonkun muun bändin.
Ja kun näkee yhden Lordin keikan, on nähnyt ne kaikki. - wqwq
levylautanen kirjoitti:
Herra Putaansuulla ja Lordilla tuntuu olevan aika outo suhde, oikeastaan on pelottavaa kuunnella kun Putaansuun Lordi-puheita. Skitsophrenia tuskin sentään kyseessä, toivottavasti.
En ymmärrä mitä vikaa on markateissa ostetuissa farkuissa? Ainakin niiden kantajaan voi samaistua paremmin kuin lateksimörköön, ja epäilisin ettei Lordin keikoilla synny vuorovaikutusta yleisön ja bändin välillä samalla tavalla kuin jonkun muun bändin.
Ja kun näkee yhden Lordin keikan, on nähnyt ne kaikki."Herra Putaansuulla ja Lordilla tuntuu olevan aika outo suhde, oikeastaan on pelottavaa kuunnella kun Putaansuun Lordi-puheita. Skitsophrenia tuskin sentään kyseessä, toivottavasti."
Samaan tapaan ne näyttelijätkin puhuu roolistaan. Tomi puhuu haastatteluissa monesti sitä paitsi ihan kieli poskessa.
Marketista ostetuissa farkuissa ei ole mitään vikaa. Enhän niin sanonutkaan. Keikoilla on vaan kiva nähdä jotain muutakin kuin samaa mitä kaduilla. Sitä bändiähän mennään sinne keikoille kuuntelemaan mutta osaksi myös katselemaan.. kokonaisuutta.
"Ainakin niiden kantajaan voi samaistua paremmin kuin lateksimörköön, ja epäilisin ettei Lordin keikoilla synny vuorovaikutusta yleisön ja bändin välillä samalla tavalla kuin jonkun muun bändin."
No tuskin voit ymmärtää sitä kun et ole edes fani.
"Ja kun näkee yhden Lordin keikan, on nähnyt ne kaikki."
Miten joku toinen bändi sitten eroaisi tästä? Enkä allekirjoita tuota väitettä. - levylautanen
wqwq kirjoitti:
"Herra Putaansuulla ja Lordilla tuntuu olevan aika outo suhde, oikeastaan on pelottavaa kuunnella kun Putaansuun Lordi-puheita. Skitsophrenia tuskin sentään kyseessä, toivottavasti."
Samaan tapaan ne näyttelijätkin puhuu roolistaan. Tomi puhuu haastatteluissa monesti sitä paitsi ihan kieli poskessa.
Marketista ostetuissa farkuissa ei ole mitään vikaa. Enhän niin sanonutkaan. Keikoilla on vaan kiva nähdä jotain muutakin kuin samaa mitä kaduilla. Sitä bändiähän mennään sinne keikoille kuuntelemaan mutta osaksi myös katselemaan.. kokonaisuutta.
"Ainakin niiden kantajaan voi samaistua paremmin kuin lateksimörköön, ja epäilisin ettei Lordin keikoilla synny vuorovaikutusta yleisön ja bändin välillä samalla tavalla kuin jonkun muun bändin."
No tuskin voit ymmärtää sitä kun et ole edes fani.
Miten joku toinen bändi sitten eroaisi tästä? Enkä allekirjoita tuota väitettä."Miten joku toinen bändi sitten eroaisi tästä? Enkä allekirjoita tuota väitettä."
Lordi ei ole siis mitään erikoista edes lavaesiintymisen suhteen.
"Samaan tapaan ne näyttelijätkin puhuu roolistaan. Tomi puhuu haastatteluissa monesti sitä paitsi ihan kieli poskessa."
Tomihan ei ole tunnetusti näyttelijä. Näyttelijät osaavat kontrolloida roolihahmoaan, eivätkä ne yleensä sekoitu ihmisen oikeaan persoonaan.
"No tuskin voit ymmärtää sitä kun et ole edes fani."
En edes halua ymmärtää. - qwqew
levylautanen kirjoitti:
"Miten joku toinen bändi sitten eroaisi tästä? Enkä allekirjoita tuota väitettä."
Lordi ei ole siis mitään erikoista edes lavaesiintymisen suhteen.
"Samaan tapaan ne näyttelijätkin puhuu roolistaan. Tomi puhuu haastatteluissa monesti sitä paitsi ihan kieli poskessa."
Tomihan ei ole tunnetusti näyttelijä. Näyttelijät osaavat kontrolloida roolihahmoaan, eivätkä ne yleensä sekoitu ihmisen oikeaan persoonaan.
"No tuskin voit ymmärtää sitä kun et ole edes fani."
En edes halua ymmärtää."Lordi ei ole siis mitään erikoista edes lavaesiintymisen suhteen."
Vastasin tuon "Miten joku toinen bändi sitten eroaisi tästä?"
Tähän:
Eli en tarkoita, että jokainen Lordin keikka on samanlainen vaan tarkoitin, että jos kerran jokainen Lordin keikka on samanlainen niin miksi sitten muiden bändien ei olisi.
"Tomihan ei ole tunnetusti näyttelijä. Näyttelijät osaavat kontrolloida roolihahmoaan, eivätkä ne yleensä sekoitu ihmisen oikeaan persoonaan."
Älä väitä, että Tomi heiluttelee kirvestä koiria ulkoiluttaessaan.
"En edes halua ymmärtää."
Asenteesi kävi kyllä selväksi jo alussa. - levylautanen
qwqew kirjoitti:
"Lordi ei ole siis mitään erikoista edes lavaesiintymisen suhteen."
Vastasin tuon "Miten joku toinen bändi sitten eroaisi tästä?"
Tähän:
Eli en tarkoita, että jokainen Lordin keikka on samanlainen vaan tarkoitin, että jos kerran jokainen Lordin keikka on samanlainen niin miksi sitten muiden bändien ei olisi.
"Tomihan ei ole tunnetusti näyttelijä. Näyttelijät osaavat kontrolloida roolihahmoaan, eivätkä ne yleensä sekoitu ihmisen oikeaan persoonaan."
"En edes halua ymmärtää."
Asenteesi kävi kyllä selväksi jo alussa."Tomihan ei ole tunnetusti näyttelijä. Näyttelijät osaavat kontrolloida roolihahmoaan, eivätkä ne yleensä sekoitu ihmisen oikeaan persoonaan."
- Teot eivät selitä mieltä ja koska herra Putaansuu on niin tarkka "yksityisyytensä" suhteen, on mahdotonta sanoa mitään varmaksi. Voin sanoa että hän on sarjamurhaaja siviilissään, ja sinä et voisi kumota sitä väitettä. Putaansuu rakentaa psykopaatin tavoin itselleen "Lordi-imagoa" ja sitä "Tomi-imagoa", mutta onko vielä kolmaskin, tuntematon puoli?
Loput kommenteistasi ovat sinänsä mukavia, mutta aika rientää ja on aika poistua. Kiitos seurasta. - qwqe
levylautanen kirjoitti:
- Teot eivät selitä mieltä ja koska herra Putaansuu on niin tarkka "yksityisyytensä" suhteen, on mahdotonta sanoa mitään varmaksi. Voin sanoa että hän on sarjamurhaaja siviilissään, ja sinä et voisi kumota sitä väitettä. Putaansuu rakentaa psykopaatin tavoin itselleen "Lordi-imagoa" ja sitä "Tomi-imagoa", mutta onko vielä kolmaskin, tuntematon puoli?
Loput kommenteistasi ovat sinänsä mukavia, mutta aika rientää ja on aika poistua. Kiitos seurasta."- Teot eivät selitä mieltä ja koska herra Putaansuu on niin tarkka "yksityisyytensä" suhteen, on mahdotonta sanoa mitään varmaksi. Voin sanoa että hän on sarjamurhaaja siviilissään, ja sinä et voisi kumota sitä väitettä. Putaansuu rakentaa psykopaatin tavoin itselleen "Lordi-imagoa" ja sitä "Tomi-imagoa", mutta onko vielä kolmaskin, tuntematon puoli?"
Kaukaa haettua ja typerää ettei tuosta kannatakaan keskustella. Voinhan minäkin väittää sinua pedofiiliksi ja ties miksi etkä sinä pystyisi vakuuttamaan ketään jos vain halutaan uskoa noin.
Hyvää yötä.
- Kaunotar
voi sinua ihmisparkaa!! olet ihan PIHALLA =(
- Looordi
"-Kukaan ei jaksa katsella samoja maskeja joka keikalla"
Kyllähän Lordi Kiertää nykyäänkin ympäri maailmaa, ja keikoilla riittää porukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019