Kertokaapas minulle oikein tarkasti, että millä raskausviikolla olen kun viime kuukautiset alkoivt 28 huhtikuuta ja kierto on 26 päivää!siis vko päivää!??pliis..
Raskausviikoista
6
609
Vastaukset
- sulla..
Nyt vissiin 4 4 :)
- täällä...
voit sitten jatkossa itsekin laskea/tarkistaa milla viikolla menet :-)
Olet nyt rv 4 5.
Ja laskettu aikasi on 31.1.2007
Laskurista löydät myös seulontatutkimusaikataulun
mahdollisen sydänaanien "kuulumisaikataulun."
http://www.tekay.fi/index.php?option=com_wrapper&Itemid=54- siis raskauskiekko
:-))
- Ihmettelijä23
Mietin tässä, että miten nuo raskausviikot ja päivät oikein lasketaan. Minä ymmärtäisin, että kysyjällä on rv 4 3. Lasketaanko päivät 0-6 vai 1-7 asti (siis jos menkat ovat alkaneet tiistaina, niin onko maanantaina 6 vai 7 päivä)?
Itse kävin katsomassa tuolla raskauskalenterissa ja mielestäni se ei laske raskausviikkoja viimeisten kuukautisten alkamispäivämäärän mukaan, vaan huomioi myös kierron pituuden. Olen aina luullut, että raskausviikot lasketaan vain tämän kuukautispäivämäärän mukaan. Esim. luulin olevani rv 5 6, mutta tuon laskurin mukaan olisin 5 3 (viimeiset menkat alkoivat 18.4 ti). Osasiko joku auttaa tyhmää...?- juuli
kylläkai kierron pituus vaikuttaa..jos kierto on lyhyt niin munasolu hedelmöittyy "nopeammin" kuin pitkällä kierrolla..siis aikaisemmin..öh.oli varmaan tosi selvästi sanottu.. mut en mäkään noista viikoista tajua.
- Itellä rv 5+5
Käy tsekkamassa esim. www.helistin.fi siellä on vauvalaskuri, johon syötät viim. kuukautisten alkamispäivän ja kierron keston (keskim.)
Mulla viimeiset menkat alkoi huhtikuun 22 ja kierto on keskim. n. 26 vrk, joten mulla seuraava tulos:
- Hedelmöittymispäivä: 5.5.
- Laskettuaika: 25.1.
- Raskautta jäljellä 34 2 -> Eli menossa viikot 5 5
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1132435- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271830- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821169