Eli miehille kysymys: ottaisitko ex-narkkarin (käyttänyt esim. 2 vuotta kovia huumeita muttei suonensisäisesti), joka olisi akateeminen ja kivan näköinen (aikaisemmasta käytöstä ei ulkoisia merkkejä) ja nuori ja urheilullinen?
Ottaisitko
20
1667
Vastaukset
- ottamasta?
???
- alkuperäinen1
Joku kysyy 'mikä estäis ottamasta'?
Vastaus: Tieto toisen menneisyydestä johon liittyy rikollisuutta ja huumeita ja irtosuhteita.
Eli olisiko kyseisen henkilön parempi olla kertomatta mitään menneisyydestään (joka kuitenkin voi joskus paljastua)?- I Guess
Ehdottomasti pitäisi kertoa. Ja jos ei lankeaisi huumeisiin uudelleen niin ei minua haittaisi menneisyys.
- MMies
Kannattaa kertoa menneisyydestään aina, vaikka toinen juoksisi karkuunkin. Sinulla ei ilmeisesti kuitenkaan ole c-hepatiittia, kun et ole suonensisäisiä käyttänyt, mutta se jo yksistään pakottaa kertomaan menneisyydestään aikaisessa vaiheessa. Tuleehan se menneisyys aina tavalla tai toisella ilmi, että salailukaan ei ole hyvä vaihtoehto.
Niin, jotkut juoksevat karkuun kun eivät "hyväksy", mutta toiset taas ottavat asiat lunkisti. Turhaa sä tällaisia mietit kuule.
- M 33
kai se ihminen kumminkin ratkaisee , ei menneisyys.
- lempi
naiselta, eli kunhan tässä lukiessa kysymystäsi tuli vain mieleen, että haluaisitko itse edes sellaisen miehen, joka ei pystyisi hyväksymään menneisyyttäsi?
- ----------
Tärkeintä on että arvostat itseäsi siitä, että olet päässyt kamoista. Valmistaudu siihen, että kaikki eivät ymmärrä menneisyyttäsi ja ovat valmiita tuomitsemaan sinut. Jos kyseessä on kiva kundi, joka tuomitsee ja mahdollisesti heivaa sut, voi lankeaminen entiseen olla lähellä. Jos olisin sinä, en kertoisi vaan eläisin ilman miehiä ja huumeita niin kauan kun olisin varma omasta arvostani. Miehiä kyllä riittää, mutta omanarvontunne voi olla vähäksi aikaa mennyt.
- MMies
Eipä tuo narkkaaminen mitenkään harvinaista nykyään ole. Itse en näkisi mitään esteitä ex-narkkarin kanssa seurustelulle, jos psykoosi on ohi eikä tämä aivojaan ole lopullisesti käräyttänyt kaman käytöllä. Riippuu tietenkin täysin tyypistä.
- mies 31
ja ois kiva että nainen esmes rehellisesti kertoisi jo alussa että on narkomaani..siis että ei salaa mitään.
- AROSUSI-09
on aina suuri vaara muuttua takas narkkariks ja sellaisen kanssa tulee kusiset paikat,eli en ottas.
- akateemikko.
Jos nuori, urheilullinen ja kiva niin mikä ettei. Siinä ei paljon entinen elämä paina. Pääasia ettei ole akateeminen näsäviisas maailmanpelastaja.
- typyli
Nykyään kaikki ovat kokeilleet muutaman kerran, mutta millon on ex narkkari?
- pari vuotta
silloin kun ei ole nukkunut = ex narkkari
- Kiva mies.
Liian kova pala mulle sellainen menneisyys. Muija voi retkahtaa milloin tahansa uudelleen huumeisiin ja miehiin ja mihin lie pikkupahisteluun. Ei nappaa. Naisia kumminkin riittää. Ihan kunnollisia sellaisia.
Ei kiitos narkkareita ei tulevia, ei entisiä. En pidä henkisesti heikoista ihmisistä. Ongelmia tulee ennemmin tai myöhemmin.
- make
jos on jättänyt tyhmyydet jälkeensä
- en ikinä
En ottaisi entistä narkkaria, alkoholistia, vankilassa tai laitoshoidossa ollutta tapausta.
En käytä itse aineita ja huolehdin kunnostani.
Kunnollisiakin naisia riittää, miksi tyytyä vähempään?
Sitä paitsi, jos se naisen retkahdus menneisyyteen tapahtuisi, se olisi niin suuri pettymys, että suhde loppuisi siihen välittömästi. - lempi
vastaus, vaikka miehiltä kyselitkin. Niin kuin huomaat vastauksia on yhtä monta kuin miehiäkin. Eli varmasti joukosta löytyy sopiva mies sinullekin :)
Itse voisin kuvitella, että harkitsisin hyvinkin(tosin harkinnan jälkeen) suhdetta mieheen, jolla olisi ollut päihdeongelma. Ehkä tärkeintä olisi, kuinka hän itse suhtautuisi asiaan. Kyllä jokainen ihminen ansaitsee uuden mahdollisuuden elämässään joskus töpeksittyään. Ja varmasti aika kovan kamppailun olet todennäköisesti joutunut käymään, jotta olet päässyt siihen tilanteeseen, missä nykyisin olet.
Voi olla, että kaikkein jyrkimpien miesten vastaukset vähän muuttuisivat, jos vaikka oma tytär kyselisi kertomasi kokemuksen jälkeen heidän mielipidettään, että luulisiko hänen kelpaavan. Usein mitä enemmän esimerkiksi huumeongelmista tietää, sen inhimillisemmäksi se suhtautumista muuttaa. Etenkin, jos läheltä on seurannut vastaavaa kamppailua.
Henkilökohtaisesti, vaikka vähän sivuaakin aihetta, olen sitä mieltä, että voit olla todella ylpeä itsestäsi. Harvalla riittää kantti tuollaiseen. Ja niillä, joilla riittää on sitä varmasti enemmän kuin monilla muilla :)
Toivotaan, että löydät unelmiesi miehen pian!
Ja toivottavasti et pahastunut, että kommentoin asiaa. - Antisomina
Itse olen 32v mies, 2 lapsen isä, kaksi duunia, rakas vaimo.
Historiassani on 3 vuotta päivittäistä huumeidenkäyttöä.
Vaimolleni tein lupauksen kosiessani että hommailut loppuu tähän päivään ja niin kävi.
Toisin sanoen, jos jostain ihme syystä sinkuksi jäisin niin kelpaisi kyllä ex-narkkari jos on asiansa kanssa tosissaan. Sanoisimpa omahyväisesti että sellaisen kanssa voi saada loistavan liiton aikaiseksi; hän tietää pahemmasta elämäntavasta ja osaa arvostaa vakaata elämää kun sellaisen saavuttaa.
Luultavasti vähemmän ongelmia tiedossa kuin silkkihansikkain kohdellulla pikku prinssillä tai prinsessalla. - pihvi2
ihmeessä ottaisin jos olisi hyvä tyyppi, ei ne huumeet ratkaise vaan se minkälainen ihminen on
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645626Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204277Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702237
- 171936
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261792- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77998