Toimistopäällikkö

Toimistopäälliköksikö?

Kertokaapa toimistopäälliköt millainen työnkuva teillä on? Lisäksi koulutus, palkka ja onko alaisia?

11

13596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minnaliisa

koulutus tradenomi, palkka 2300 e, pienen yrityksen hallinnon pyörittäminen Keski-Suomessa, laskutus, osto/myyntilaskutus, raportointi, budjettiseuranta, toimitusjohtajan sihteerin työt, kokousten sihteeri.Kirjanpito ulkoitettuna, ainoastaan osto/myyntilaskujen tiliöinti.

• Toimistoassistentti

Siis onko sinulla yhtään alaista vai muutenko olet vain "-päällikkö", samoissa hommissa toimistoassarina, palkka n. 2500 e känny, meillä tstopäällikkö tienää n 4000 e luontedut.
        Onko taas yksi tradenomi haksahtanut titteliin...

• Minnaliisa
        Toimistoassistentti kirjoitti:

Siis onko sinulla yhtään alaista vai muutenko olet vain "-päällikkö", samoissa hommissa toimistoassarina, palkka n. 2500 e känny, meillä tstopäällikkö tienää n 4000 e luontedut.
        Onko taas yksi tradenomi haksahtanut titteliin...

Olen päällikkö siksi kun vastuullani on hallintotoimiston asiat. Assari voisin olla, mutta kun toimistopäällikköä haettiin niin ei voi mitään. Voisin olla enemmänkin toimistonhoitaja. Alaisia ei ole kun firmassa on toimitusjohtaja, 4 asentajaa ja yksi töitten vastaanottaja ja minä.

Nuo palkkaluvut mitä sulla on täyttä huuhaata!!

• assari edelleen
        Minnaliisa kirjoitti:

Olen päällikkö siksi kun vastuullani on hallintotoimiston asiat. Assari voisin olla, mutta kun toimistopäällikköä haettiin niin ei voi mitään. Voisin olla enemmänkin toimistonhoitaja. Alaisia ei ole kun firmassa on toimitusjohtaja, 4 asentajaa ja yksi töitten vastaanottaja ja minä.

Nuo palkkaluvut mitä sulla on täyttä huuhaata!!

huuhaata, valitettavasti en voi julkisesti tässä yhteydessä ilmoittaa yritystä, ja senkin tiedän ettemme ole suinkaan ainut yritys, joka näitä palkkoja maksaa...

• minnaliisa
        assari edelleen kirjoitti:

huuhaata, valitettavasti en voi julkisesti tässä yhteydessä ilmoittaa yritystä, ja senkin tiedän ettemme ole suinkaan ainut yritys, joka näitä palkkoja maksaa...

valitettavasti assari on aina assari. Käyntikortissahan ei näy mitä ansaitsee ;-)
        ei sen puoleen, olen itse tyytyväinen työhöni, palkkaani ja titteliini.
        Oletkos sinä tyytyväinen ?

• assari silti
        minnaliisa kirjoitti:

valitettavasti assari on aina assari. Käyntikortissahan ei näy mitä ansaitsee ;-)
        ei sen puoleen, olen itse tyytyväinen työhöni, palkkaani ja titteliini.
        Oletkos sinä tyytyväinen ?

tyytyväinen olen, niinkuin edellä olen palkkani ja edut maininnut, ei minun tarvitse päteä tittelillä, päinvastoin ystäväpiirissä huvittuneena hymyillään näille "päälliköille" joiden palkkaus jää kauas meidän palkoista. Käyntikortin titteli ei viisaammille sano yhtään mitään, voithan olla vaikka toimitusjohtaja mutta oletkin yksityisyrittäjä yhden miehen yrityksessä ja tilit tekee tilisto.

• assarille
        assari silti kirjoitti:

tyytyväinen olen, niinkuin edellä olen palkkani ja edut maininnut, ei minun tarvitse päteä tittelillä, päinvastoin ystäväpiirissä huvittuneena hymyillään näille "päälliköille" joiden palkkaus jää kauas meidän palkoista. Käyntikortin titteli ei viisaammille sano yhtään mitään, voithan olla vaikka toimitusjohtaja mutta oletkin yksityisyrittäjä yhden miehen yrityksessä ja tilit tekee tilisto.

niin, edelleen toistan, voisin olla assari, mutta kun toimistopäällikköä haettiin niin minkäs voit...muuten, jos et tiennyt niin tilitoimisto ei vastaa yrityksestä vaan toimitusjohtaja ja edelleenkin vastaa, vaikka yksin töissä olisi. Olet jotenkin keskenkasvuisen oloinen....ehkä siksi kannattaa pysyä ASSARINA...ja pysytkin

• edelleen assari
        assarille kirjoitti:

niin, edelleen toistan, voisin olla assari, mutta kun toimistopäällikköä haettiin niin minkäs voit...muuten, jos et tiennyt niin tilitoimisto ei vastaa yrityksestä vaan toimitusjohtaja ja edelleenkin vastaa, vaikka yksin töissä olisi. Olet jotenkin keskenkasvuisen oloinen....ehkä siksi kannattaa pysyä ASSARINA...ja pysytkin

keskenkasvuisuudesta sen verran, että olen monella alalla työskennellyt ja maailmaakin nähnyt, usko tai älä, mutta aikoinaan tilitstossakin työskennellessäni näitä "toimitusjohtajia" täytyi todellakin neuvoa raha-asioissa ja niitä löytyy sekä kouluttamattomista että koulutetuista "toimitusjohtajista" ja meno tänä päivänä samanlaista ystäväni kertoman mukaan. Mutta tuotahan sinä et tietenkään toimistopäällikkönä voi tietää...

• tstopäällikkö

No, palkka on vain 1850 eur /kk. Mutta työpaikka on "maalla" keskisuomessa. Ei ole alaisia, mutta vastuuta on. Työpaikka on tilitoimisto, ei muita työntekijöitä eikä esimiehiä. Ikään kuin olisin yrittäjä. Alipalkatuksi tunnen itseni.

• Henunen

Itselläni tehtävänkuva on suorastaan monipuolinen. Tosin koulutus on ensin ylioppilaaksi ja sitten merkonomiksi eli ikää 22v.

Palkkaus 1600 eur lisät päälle. Työpaikka sijaitsee Keski-Suomessa yksityisomisteisessa yrityksessä. Lisäansioita saan vapaa-ajalla kirjoittaessani vapaana toimittajana erilaisia lehtiartikkeleita maakuntalehtiin.

Toimenkuvaani kuuluu toimistopalvelut ja siihen liittyvät esimiestehtävät, taloushallinto ja sen kehittäminen eli myynti- ja ostoreskontran hoito, palkka-aineiston kokoaminen sekä avustavat kirjanpitotehtävät, perintä, kansainvälisten ja kotimaisten asiakkaiden asiakaspalvelu ja asiakastietojärjestelmän ylläpito sekä kehittäminen, sisäinen viestintä ja sidosryhmäyhteistyö. Lisäksi vastaan EU:n rakennerahastohakemuksien laadinnasta ja hallituksen kokouksien pöytäkirjasihteerin tehtävistä. Myös erilaiset kehittämisprojetit työllistävät.

• ihan_ok_palkka

henkilökuntaa noin 30 ja palkka 4000/kk

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe