Toimistopäällikkö

Toimistopäälliköksikö?

Kertokaapa toimistopäälliköt millainen työnkuva teillä on? Lisäksi koulutus, palkka ja onko alaisia?

11

12939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minnaliisa

      koulutus tradenomi, palkka 2300 e, pienen yrityksen hallinnon pyörittäminen Keski-Suomessa, laskutus, osto/myyntilaskutus, raportointi, budjettiseuranta, toimitusjohtajan sihteerin työt, kokousten sihteeri.Kirjanpito ulkoitettuna, ainoastaan osto/myyntilaskujen tiliöinti.

      • Toimistoassistentti

        Siis onko sinulla yhtään alaista vai muutenko olet vain "-päällikkö", samoissa hommissa toimistoassarina, palkka n. 2500 e känny, meillä tstopäällikkö tienää n 4000 e luontedut.
        Onko taas yksi tradenomi haksahtanut titteliin...


      • Minnaliisa
        Toimistoassistentti kirjoitti:

        Siis onko sinulla yhtään alaista vai muutenko olet vain "-päällikkö", samoissa hommissa toimistoassarina, palkka n. 2500 e känny, meillä tstopäällikkö tienää n 4000 e luontedut.
        Onko taas yksi tradenomi haksahtanut titteliin...

        Olen päällikkö siksi kun vastuullani on hallintotoimiston asiat. Assari voisin olla, mutta kun toimistopäällikköä haettiin niin ei voi mitään. Voisin olla enemmänkin toimistonhoitaja. Alaisia ei ole kun firmassa on toimitusjohtaja, 4 asentajaa ja yksi töitten vastaanottaja ja minä.

        Nuo palkkaluvut mitä sulla on täyttä huuhaata!!


      • assari edelleen
        Minnaliisa kirjoitti:

        Olen päällikkö siksi kun vastuullani on hallintotoimiston asiat. Assari voisin olla, mutta kun toimistopäällikköä haettiin niin ei voi mitään. Voisin olla enemmänkin toimistonhoitaja. Alaisia ei ole kun firmassa on toimitusjohtaja, 4 asentajaa ja yksi töitten vastaanottaja ja minä.

        Nuo palkkaluvut mitä sulla on täyttä huuhaata!!

        huuhaata, valitettavasti en voi julkisesti tässä yhteydessä ilmoittaa yritystä, ja senkin tiedän ettemme ole suinkaan ainut yritys, joka näitä palkkoja maksaa...


      • minnaliisa
        assari edelleen kirjoitti:

        huuhaata, valitettavasti en voi julkisesti tässä yhteydessä ilmoittaa yritystä, ja senkin tiedän ettemme ole suinkaan ainut yritys, joka näitä palkkoja maksaa...

        valitettavasti assari on aina assari. Käyntikortissahan ei näy mitä ansaitsee ;-)
        ei sen puoleen, olen itse tyytyväinen työhöni, palkkaani ja titteliini.
        Oletkos sinä tyytyväinen ?


      • assari silti
        minnaliisa kirjoitti:

        valitettavasti assari on aina assari. Käyntikortissahan ei näy mitä ansaitsee ;-)
        ei sen puoleen, olen itse tyytyväinen työhöni, palkkaani ja titteliini.
        Oletkos sinä tyytyväinen ?

        tyytyväinen olen, niinkuin edellä olen palkkani ja edut maininnut, ei minun tarvitse päteä tittelillä, päinvastoin ystäväpiirissä huvittuneena hymyillään näille "päälliköille" joiden palkkaus jää kauas meidän palkoista. Käyntikortin titteli ei viisaammille sano yhtään mitään, voithan olla vaikka toimitusjohtaja mutta oletkin yksityisyrittäjä yhden miehen yrityksessä ja tilit tekee tilisto.


      • assarille
        assari silti kirjoitti:

        tyytyväinen olen, niinkuin edellä olen palkkani ja edut maininnut, ei minun tarvitse päteä tittelillä, päinvastoin ystäväpiirissä huvittuneena hymyillään näille "päälliköille" joiden palkkaus jää kauas meidän palkoista. Käyntikortin titteli ei viisaammille sano yhtään mitään, voithan olla vaikka toimitusjohtaja mutta oletkin yksityisyrittäjä yhden miehen yrityksessä ja tilit tekee tilisto.

        niin, edelleen toistan, voisin olla assari, mutta kun toimistopäällikköä haettiin niin minkäs voit...muuten, jos et tiennyt niin tilitoimisto ei vastaa yrityksestä vaan toimitusjohtaja ja edelleenkin vastaa, vaikka yksin töissä olisi. Olet jotenkin keskenkasvuisen oloinen....ehkä siksi kannattaa pysyä ASSARINA...ja pysytkin


      • edelleen assari
        assarille kirjoitti:

        niin, edelleen toistan, voisin olla assari, mutta kun toimistopäällikköä haettiin niin minkäs voit...muuten, jos et tiennyt niin tilitoimisto ei vastaa yrityksestä vaan toimitusjohtaja ja edelleenkin vastaa, vaikka yksin töissä olisi. Olet jotenkin keskenkasvuisen oloinen....ehkä siksi kannattaa pysyä ASSARINA...ja pysytkin

        keskenkasvuisuudesta sen verran, että olen monella alalla työskennellyt ja maailmaakin nähnyt, usko tai älä, mutta aikoinaan tilitstossakin työskennellessäni näitä "toimitusjohtajia" täytyi todellakin neuvoa raha-asioissa ja niitä löytyy sekä kouluttamattomista että koulutetuista "toimitusjohtajista" ja meno tänä päivänä samanlaista ystäväni kertoman mukaan. Mutta tuotahan sinä et tietenkään toimistopäällikkönä voi tietää...


    • tstopäällikkö

      No, palkka on vain 1850 eur /kk. Mutta työpaikka on "maalla" keskisuomessa. Ei ole alaisia, mutta vastuuta on. Työpaikka on tilitoimisto, ei muita työntekijöitä eikä esimiehiä. Ikään kuin olisin yrittäjä. Alipalkatuksi tunnen itseni.

    • Henunen

      Itselläni tehtävänkuva on suorastaan monipuolinen. Tosin koulutus on ensin ylioppilaaksi ja sitten merkonomiksi eli ikää 22v.

      Palkkaus 1600 eur lisät päälle. Työpaikka sijaitsee Keski-Suomessa yksityisomisteisessa yrityksessä. Lisäansioita saan vapaa-ajalla kirjoittaessani vapaana toimittajana erilaisia lehtiartikkeleita maakuntalehtiin.

      Toimenkuvaani kuuluu toimistopalvelut ja siihen liittyvät esimiestehtävät, taloushallinto ja sen kehittäminen eli myynti- ja ostoreskontran hoito, palkka-aineiston kokoaminen sekä avustavat kirjanpitotehtävät, perintä, kansainvälisten ja kotimaisten asiakkaiden asiakaspalvelu ja asiakastietojärjestelmän ylläpito sekä kehittäminen, sisäinen viestintä ja sidosryhmäyhteistyö. Lisäksi vastaan EU:n rakennerahastohakemuksien laadinnasta ja hallituksen kokouksien pöytäkirjasihteerin tehtävistä. Myös erilaiset kehittämisprojetit työllistävät.

    • ihan_ok_palkka

      henkilökuntaa noin 30 ja palkka 4000/kk

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe