PERKKELE!!!!
Nyt on mun mittani täys. En jaksa enää yhtään päivää Enirolle kirjoitella, enkä soitella. Pitävät jo kohta hulluna mua. Seuraavaks ehdottavat varmaan jo psykiatrista hoitoa :=)))))
Nyt uskon että typyn huuhaat sun muutkin palstakirjoittelut on ohi ainakin joksikin aikaa.
Eilen illalla taas vähän näytti toiveikkaalta, kun avauksen pääsin tekemään, mutta siihenpä se ilo loppuikin taas.
Tään kirjoitan töistä.
Mutta hyvät kesänjatkot kaikille. Seuraavan kerran yritän palstoille pääsyä ens syksynä.
Tavataan kuitenkin huuhaachatissa. Sinne meikäkin vielä pääsee :=)))))
Nyt tulee ruma sana!!
31
1254
Vastaukset
- sweet_lemon...
kirjautumaan ilmeisesti pääset? Niinkö? Vai menetkö tuonne huuhaachattiin eri nikillä?
Jos pääset kirjautumaan, mutta et vain voi laittaa viestejä omalta koneeltasi, tarkista kotikoneen palomuuri. Voi olla, että palomuuri estää kirjoittelun, siihen pitää tehdä pieni huuhaanmentävä aukko ;)- yksitypy
syy on bannaus. Sen vastauksen olen saanut.
Täällä Oulussa päin en ole ainoa joka ei pääse palstoille tekeen avauksia eikä vastailemaan. Näillä henkilöillä on vielä juuri sama aika jolloin pääsevät palstalle ja taas ei. Joten ei ole palomuurin syytä :=((((
Näin se on, että syyttömätkin joutuu kärsimään jonkun häiriköinnistä.
Mutta kiitos neuvosta ja palaillaan taas joskus :=)))
- Alien-8
Mä ainakin käyn tuolla chatissa hyvin harvoin,joten toivotan tässä sulle nyt jo Hyvää Jussia:)))
Palaillaan,näkyillään,ja huuhaillaan:))- ykistypy evk
aina käy, käy, käy, käy, kun koneisiin liikaa luotetaan :=(((
Samoin hyvät Jussit sullekin :=))))
Ei tuota ihmisjärki ymmärrä, mikset pääse kotikoneeltasi tänne.........*ärräpäitä mielessä täälläkin, silti*
ÄLÄ menetä toivoasi - se muuttuu vielä iloksi, niin Sinun kun meidän muidenkin.
Joku himmelihomma siinä nyt on, joka yks´typy, ei kun -päivä selviää, usko pois!
Terveisin, MM.- yksitypy evk
aina aikanaan selviää. Sen verran olen optimistinen luonne :=)))
Nehän ovatkin insinöörejä jotka näitä suunnittelee. Eihän niillä aina sitä järkeä välttämättä ole :=)))))))
Hups... anteeks insinöörit. Se oli vitsi :=)))) yksitypy evk kirjoitti:
aina aikanaan selviää. Sen verran olen optimistinen luonne :=)))
Nehän ovatkin insinöörejä jotka näitä suunnittelee. Eihän niillä aina sitä järkeä välttämättä ole :=)))))))
Hups... anteeks insinöörit. Se oli vitsi :=))))insinörttejä? Sellaisiakin on noissa hommissa tietääkseni...........
T. MM.- yksitypy evk
Man-of-Mystery kirjoitti:
insinörttejä? Sellaisiakin on noissa hommissa tietääkseni...........
T. MM.niitä. Kun niiltä ATK:sta perillä oleva nainen kysyy jotain, (kuten esim. minä), niin eihän ne mitään osaa edes vastata. Ovat kuin kysymysmerkki. Oikeita untamoita. Ja muka niin alansa tuntevia omasta mielestään. Varsinkin ne Eniron nörtit :=))))))))))))))))))
Taitaapi vaan banna jatkua, mutta jatkukoot :=))))
- kipparinoma
kuitenkin tavataan huuhaalla ennen syksyä!!! Sanos sille koneellesi se tosi kova sana!!!
- yksitypy evk
ja monessa eri muodossa on tullut sanottua. Usko pois. Mutta ei mikään ole auttanut :=(((
Pidähän huuhaalaiset kurissa.
Tavataan sitten kun "portit" taas aukeaa mullekin :=)))) - kipparinoma
yksitypy evk kirjoitti:
ja monessa eri muodossa on tullut sanottua. Usko pois. Mutta ei mikään ole auttanut :=(((
Pidähän huuhaalaiset kurissa.
Tavataan sitten kun "portit" taas aukeaa mullekin :=))))aukeshan ne portit...Mä kaipaan pirusti juttuseuraa...Oikeesti kaipaan.....!!! Perhana, jos nyt joku käskee menemään "liveen"!!!
- Otso
kipparinoma kirjoitti:
aukeshan ne portit...Mä kaipaan pirusti juttuseuraa...Oikeesti kaipaan.....!!! Perhana, jos nyt joku käskee menemään "liveen"!!!
suakin!!! Kiroilet julkisesti? HÄPEÄ!
- kipparinoma
Otso kirjoitti:
suakin!!! Kiroilet julkisesti? HÄPEÄ!
niin saatanasti....Siis nyt.......Kelpasiko...??
- Otso
kipparinoma kirjoitti:
niin saatanasti....Siis nyt.......Kelpasiko...??
No hyvä että kadut sanojasi!
- kipparinoma
Otso kirjoitti:
No hyvä että kadut sanojasi!
ehdin jo lukaista....En kasu en häpee...en mitään...paitsi et häväsen kirosin...se oli vain hetkellistä heikkoutta...Nyt taas olen vahva...hmm...
- Otso
kipparinoma kirjoitti:
ehdin jo lukaista....En kasu en häpee...en mitään...paitsi et häväsen kirosin...se oli vain hetkellistä heikkoutta...Nyt taas olen vahva...hmm...
kuulostaa hyvältä..Vai että vahvakin ihan..Liha kun tahtoo olla heikko?
- kipparinoma
Otso kirjoitti:
kuulostaa hyvältä..Vai että vahvakin ihan..Liha kun tahtoo olla heikko?
se on hyvää!!!>Mä leikin vahvaa ja karvaista naista...Niin pysyy surut loitolla...Qummasti alkoi muuten toi luostari houkuttaa...se muunten sun ansioksi luettava...sait mut katumaan:o/
- Otso
kiroilu on muuten rumaa..Lue kymmenen aave Maariaa niin tekosi on hyvitetty ja anteeksi annettu??
- yksitypy
kirosana ollut. Ihan oma keksimä muunnos vaan :=)))
Sulla on Otso nyt itellä joku kirosana mielessä.
Sun likainen mielikuvitus. Perkkele :=)) - Otso
yksitypy kirjoitti:
kirosana ollut. Ihan oma keksimä muunnos vaan :=)))
Sulla on Otso nyt itellä joku kirosana mielessä.
Sun likainen mielikuvitus. Perkkele :=))ollutkaan..mut melkein..Ahdasmielisyyteni johtuu siitä, että meinasin mennä kirkkoon sunnuntaina ja se saa aikaan jopa lukihäiriöitä. Oletkos kirkossa käynnä viime aikoina?
- yksitypy
Otso kirjoitti:
ollutkaan..mut melkein..Ahdasmielisyyteni johtuu siitä, että meinasin mennä kirkkoon sunnuntaina ja se saa aikaan jopa lukihäiriöitä. Oletkos kirkossa käynnä viime aikoina?
kirkossa tässä kolme kuukautta sitten hautajaisissa ja kohta menen taas. Mutta nyt kyseessä vähän mielyttävämpi tapahtuma. Ristiäiset.
Mutta ehtoollisella en ole rippikoulun jälkeen käynyt. En osaa teeskennellä :=))))
Taitaapi sullakin Otso näin kevään myötä olla joku muu syy kirkossakäyntiin. Sen verran syntinen taidat sinäkin olla ettet ihan omaa tahtoas sinne mee :=))) - Otso
yksitypy kirjoitti:
kirkossa tässä kolme kuukautta sitten hautajaisissa ja kohta menen taas. Mutta nyt kyseessä vähän mielyttävämpi tapahtuma. Ristiäiset.
Mutta ehtoollisella en ole rippikoulun jälkeen käynyt. En osaa teeskennellä :=))))
Taitaapi sullakin Otso näin kevään myötä olla joku muu syy kirkossakäyntiin. Sen verran syntinen taidat sinäkin olla ettet ihan omaa tahtoas sinne mee :=)))Olin siis mennä, mut huomasin, ettei mulla ole mitään "anteeksi pyydettävää" kun niin nuhteetonta elämää vietän...en edes kiroile.
- yksitypy
Otso kirjoitti:
Olin siis mennä, mut huomasin, ettei mulla ole mitään "anteeksi pyydettävää" kun niin nuhteetonta elämää vietän...en edes kiroile.
kirkossa käydä vaik onkin nuhteeton :=))))
Sädekehä vaan kasvaa entisestään ja pääsee Pietarin portista estottomasti sisään kun se aika koittaa :=))
- lausutaan
niinkuin se on...
jotenkin tälleen jossain laulussa kai Simo näin lauloi, että anna tulla vaa sepä helpottaa- yksitypy
on tullut jo. Koko kirjo, mutta vain mielessäni :=))
Onhan se aika rumaa tuo kiroilu. Harvoin ääneen tulee kiroiltua :=))
- Dr von Potilas
Meidän mielen hoitolassa on hyvä psykiatrinen hoito.
Meillä saat terapiaa ja lääkkeet.
Osaton yli lääkäri auttavat kaikkia takaisin terveyteen.
Tervetuloa osastolle- yksitypy
tulen mielelläni.
Nyt tarvis vähän lääkitystä ja terapiaa.
Miten olis ensin sellainen kuukauden hoitopätkä?
Onko hoito miten kallista teillä?
Ja onko teillä hyvän näköisiä psykiatreja? - Dr von Potilas
yksitypy kirjoitti:
tulen mielelläni.
Nyt tarvis vähän lääkitystä ja terapiaa.
Miten olis ensin sellainen kuukauden hoitopätkä?
Onko hoito miten kallista teillä?
Ja onko teillä hyvän näköisiä psykiatreja?ensin keskustellaan mikä sua vaivaa ja sen jäkeen mä teen psykiatrisen analyysin.
jos on tarvetta niin teidät otetaan osastolle hoitoon.
osaston hoito aika on noin 12-34 vuotta.
ja hinta on tä
12000€ vuodessa ja sen voit ottaa velaksi ja maksaa takaisin kun olet terve.korko on 22%.
mutta älä nyt hermostu hinnasta ei raha ole kaikkia...
ensin katotaan terveys asiat ja vatkataan ne kuntoon... - yksitypy
Dr von Potilas kirjoitti:
ensin keskustellaan mikä sua vaivaa ja sen jäkeen mä teen psykiatrisen analyysin.
jos on tarvetta niin teidät otetaan osastolle hoitoon.
osaston hoito aika on noin 12-34 vuotta.
ja hinta on tä
12000€ vuodessa ja sen voit ottaa velaksi ja maksaa takaisin kun olet terve.korko on 22%.
mutta älä nyt hermostu hinnasta ei raha ole kaikkia...
ensin katotaan terveys asiat ja vatkataan ne kuntoon...tuo 34 vuotta olis ihan hyvä aika :=))
Just menee siihen mun laskettuun kuolinaikaani.
Ja enhän minä enää sitä laskua täten ole maksamassa.
Hoitakoot jälkipolvet sen asian :=)))
Ja voin vakuuttaa että otat mut hoitoon heti ensikättelyn jälkeen. Sen verran vaikea tapaus olen :=((( - potilas...
yksitypy kirjoitti:
tuo 34 vuotta olis ihan hyvä aika :=))
Just menee siihen mun laskettuun kuolinaikaani.
Ja enhän minä enää sitä laskua täten ole maksamassa.
Hoitakoot jälkipolvet sen asian :=)))
Ja voin vakuuttaa että otat mut hoitoon heti ensikättelyn jälkeen. Sen verran vaikea tapaus olen :=(((sut otetaan osastolle
täälä saat.
sänky
oma pytty
oma tabu kaappi
ja kalteroitu ikkuna.
osastolla on säänöt
saat sääntö kirja ja raamatun
suosittelen että lue kumpaakin tarkkaa
kun kello so niin mene välittömästti lääkitys jonolle
lääkityksen jälkeen menet sitte terapialle.
kerran viikosa on sauna ilta
jos et tottele tain kapinoit niin joudut rangastus osastolle,sen jälkeen et enään ole samanlainen....
osastolta ei sa karata
Dr von Potilas - yksitypy evk
potilas... kirjoitti:
sut otetaan osastolle
täälä saat.
sänky
oma pytty
oma tabu kaappi
ja kalteroitu ikkuna.
osastolla on säänöt
saat sääntö kirja ja raamatun
suosittelen että lue kumpaakin tarkkaa
kun kello so niin mene välittömästti lääkitys jonolle
lääkityksen jälkeen menet sitte terapialle.
kerran viikosa on sauna ilta
jos et tottele tain kapinoit niin joudut rangastus osastolle,sen jälkeen et enään ole samanlainen....
osastolta ei sa karata
Dr von Potilasoma pyttykin. Sehän on luksusta. Ei kotonakaan noin hyvin asiat :=)))
Onko pakko mennä saunaan, kun mulla niin alhainen verenpaine ja tulee siks niin huono olo :=(((
Käviskö pelkkä suihku?
Muut asiat kyllä hoituu hyvin kunhan lääkitys riittävä.
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1998000Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa1003794"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1323674Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma892971Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1482587Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.472496Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.42318- 1422104
- 681564
Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a651429