Nussiminen julkisella paikalla

Pia.a

Onko kokemuksia? Kiihottaisi kovasti nussia yöllä jossain missä päivällä liikkuu tuhansia ihmisiä ja yölläkin voi joku nähdä

23

19915

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksia..

      Ihan mahtavaa, saan aivan upeet kicksit just tästä.

      En nyt tiedä ihan tuhansista ihmisistä, mutta kymmenistä kuitenkin. Porttikongissa, avoimella paikalla rannalla, pihoilla... kerran ihan tyhjässä tavaratalossa hyllyjen välissä, kirjastossa etc.

      Mua kiihottaa myös paikat, jossa kukaan loppujen lopuksi ei ehkä nää, mutta riski on suuri eli esim. rappukäytävät....? Nyt oon vaan saman henkistä partneria vailla :( Nainen oon eli jos oot kiinnostunut tästä (kaikki on...) niin vastaa tähän, jos oot tosi komee ja mielellään mua jonkin verran nuorempi, ei kuitenkaan ehkä ihan poju eli 30-35 (oon nelkyt ja ihan sexy, jos tykkää....).

      • kiinostunut

    • kapakasta

      löytyi tyttö, jonka halusin viedä kotiin drinkille ja yöksi. Kummallakin kuitenkin niin kova halu rakastella, että aivan pakko touhuta nurmikolla keskellä kaupunkia. Kulkijoita kyllä riitti vieressä vähän ihmettelemässä, mutta niitä ei tullut noteeratuiksi. Pahimman hädän jälkeen typy sitten kotiin ja aiottu yö venyi viikoksi. Suloinen nainen!

    • severusgirl

      Olen mieheni kanssa harrastanut monta kertaa metsässä seksiä. Mutta myös pellolla, autossa, baarin vessassa, lintujen bongaus tornissa yms.
      Sitten olen ottanut kullaltani suihin erään baarin nurkkauksessa jonka takia saimme porttikielon ko. baariin. Ihana tunne kun tietää että joku voi kuulla
      taikka nähdä.

      • kirjoitusvirhe?

        sulla tossa, kun mainitsit, että otit suihin baarin nurkkauksessa kullalta?

        Tarkoititko kullilta?


      • ...
        kirjoitusvirhe? kirjoitti:

        sulla tossa, kun mainitsit, että otit suihin baarin nurkkauksessa kullalta?

        Tarkoititko kullilta?

        Minä ainakin ymmärsin että otti suihin kullaltaan eli rakkaaltaan.


      • Nimetön
        kirjoitusvirhe? kirjoitti:

        sulla tossa, kun mainitsit, että otit suihin baarin nurkkauksessa kullalta?

        Tarkoititko kullilta?

        otin kullalta suihin kullia :)


    • oli!

      naida keskussairaalan veskissä takaapäin. lavuaaria vasten. nainnin jälkeen tajusimme tarkistaa oliko veskissä mahdollisesti valvontakameraa.mut' eipä haittaa vaikka olis' ollukkin hyvälle maistui nainen. kannatti kyllä vetää aivan riskirajoilla.

      • JakeHML

        Olen kanssa nainut sairaalan yleisövessassa naista,joka oli töissä kyseisessä sairaalassa..oli kiihottavaa..se oli etukäteen suunniteltu juttu..
        Oli kyseessä iso inva WC ja siellä hoitsulla oli tilaa olla peppu pystyssä polvillaan..minä pistelin takaapäin ja hyvää teki..:)


      • DURVAPONI
        JakeHML kirjoitti:

        Olen kanssa nainut sairaalan yleisövessassa naista,joka oli töissä kyseisessä sairaalassa..oli kiihottavaa..se oli etukäteen suunniteltu juttu..
        Oli kyseessä iso inva WC ja siellä hoitsulla oli tilaa olla peppu pystyssä polvillaan..minä pistelin takaapäin ja hyvää teki..:)

        MINÄKIN OLEN NUSSINUT KESKUSSAAIRAALASA!1111 TYÖNSIN KULLIA 86 VUOTIAAN PYLLYY JA PILLUU JA SUUHU!!111111111 AIVAN MAHTAVAAAAAAAA!!!11 VOISIN OTTAA UUSIXI, MUTTA NYT ON PENIS KIPEÄ ELI EN VIELÄ VÄHÄÄN AIKAA PYSTY KÄYTTÄMÄÄN SITÄ, TULI KIPEEKSI KOSKA TYÖNSIN SEN NUOTIOON 8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


      • JakeHML
        DURVAPONI kirjoitti:

        MINÄKIN OLEN NUSSINUT KESKUSSAAIRAALASA!1111 TYÖNSIN KULLIA 86 VUOTIAAN PYLLYY JA PILLUU JA SUUHU!!111111111 AIVAN MAHTAVAAAAAAAA!!!11 VOISIN OTTAA UUSIXI, MUTTA NYT ON PENIS KIPEÄ ELI EN VIELÄ VÄHÄÄN AIKAA PYSTY KÄYTTÄMÄÄN SITÄ, TULI KIPEEKSI KOSKA TYÖNSIN SEN NUOTIOON 8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

        Kaikenlaisia kakaroita täälläkin pyörii..


      • marsako
        JakeHML kirjoitti:

        Olen kanssa nainut sairaalan yleisövessassa naista,joka oli töissä kyseisessä sairaalassa..oli kiihottavaa..se oli etukäteen suunniteltu juttu..
        Oli kyseessä iso inva WC ja siellä hoitsulla oli tilaa olla peppu pystyssä polvillaan..minä pistelin takaapäin ja hyvää teki..:)

        heräsin!


    • Kaidetta vasten

      Yksi parhaita kokemuksia oli ravintolaillan jälkeen tultiin silloisen naisystäväni(nähtiin kerran viikossa koska oli naimisissa)kanssa kotiini. Ei päästy kuin kerrostalon ulko- ovesta sisälle. Siinä portaiden juurella(asuntoni oli kerrosta ylempänä) nostin hänen hamettaan ja vedin pikkarinsa nilkkoihin(oli pukenut stayupit jotka lisäsivät hänen seksikkyyttään ja helpottivat tilannetta. hän nojasi porraskaiteeseen. Riisuin omat housuni ja bokserini ja työnnyin häneen takaapäin. Lujaa pamputin häntä takaapäin niin että lätke kaikui portaikossa. Etukautta hieroin hänen syliään. Oli vain niin kova- ääninen nainen että epäilen että talon muutkin asukkaat tiesi mitä portaikossa tapahtui, kun otettiin loppukiriä. Siitä sitten vähän aikaa henkäiltyämme rappuset ylös housut, bokserit ja pikkarit käsissä ja asuntoon sisään jatkamaan. Muutenkin oli sillälailla ihana nainen että naitiin usein ulkona metsässä, autossa, kesämökin terassilla ja vei jopa kotiinsa kerran keskellä päivää kun miehensä oli työkeikalla. Siellä sitten testattiin keittiönpöytää ja olohuoneen sohvakin.

    • marsako

      veskissä takaapäin. jännittäväksi lopussa teki sen"olikohan veskissä mahd. kameraa" kuten yleensä sairaaloissa on. mut ei haitannu. sperma lensi ja nainen valitti. loppu hyvin kaikki hyvin!

    • minja.

      monia eri puistoja, parkkipaikkoja, muutamat autot tien vieressä jossa kulkee autoja aivan normaalisti ohi, metsä, kallio, laituri, parveke, käsipeliä yleisessä savusaunassa, kaverit on keskeyttäny ja nähny, baarin vessa ja muutkin yleiset vessat.

      kesä taas tuloillaan. sen vaan sanon että ulkona on ihanaa naida

    • Olinpa kerran intissä. kihlattuni tuli katsomaan, no vein hänet kasarmia katsomaan. No sonoin päivystävälle, että me käydään katsomassa yläkertaa ja kuinkas tapahtuikaan; me lemmimme kokelaitten tuvassa eräässä punkassa. kaikki jotka tietää intin kurin voivat arvata miten raju tää asia oli. olin silloin rivimies

    • marsako

      pantiin niin perkeleesti yleisellä parkkipaikalla. fiat 600:sen takapenkillä. se se on temppu kun fiatissa saa naitua. tila on nimittäin rajattu mut' kyl' onnistui!

    • jännitystä

      Kerran tuli tampereella otettua "yhdenillan" kokemus. Neito oli tosi kuumana kun lähdimme kapakasta pois. Tulimme hänen asunnolle, hän asui jossain ylimmässä kerroksessa. Hississä isku hirvee halu ja eiku farkut alas ja neito hyppäs sarven päälle. Sain painettua hissin stoppiin ja alko hirvee pano. Tuuria oli ettei kukaan tilannu sitä hissiä, olis muuten ollut irstas näky tarjolla. Tuo pano ei unohdu ikinä. Terveiset tampereen neidolle

    • Anonyymi

      Olen 40 v rouva ja ravintolasta tullessani noin klo 11 illalla menin puiston läpi kotiin kävellessä , puistossa istui 3 vanhempaa miestä ja yks äijistä huuteli tuu tänne istuin me pidetään susta hyvää huolta . Menin ja kysyin , miten . Yksi vastas , vaikka nussittais sua . Otin pöksyt jalasta ja nostin hameeni ylös ja sanoin no siinä ois pillu vaan murkku puuttuu sieltä , no äijiin tuli vauhtia ja kohta olin nojaamassa penkkiin ja heti joku työnsi kalunsa sisään , aina kun tuli niin pyyhkivät minun pikkupöksyillä pilluni , kun kaikki olivat panneet minua laskin hameeni ja lähdin , pöksyt jäi nurmikolle . Kotiin päästyäni mies oli vastassa kysyi o,iso hauska ilta , sanoin oli erittäin antoisa ja menin vessaan pesemään pilluni ja hain uudet pöksyt .

    • Anonyymi

      Autossa kerrostalon parkkiksella, oisinkohan ollut 19v silloin. Silloisen poikaystäväni kanssa pidettiin sadetta autossa ja kävi niin et piti siirtyä takapenkille.. ikkunat huurussa ei varmaan jääny kellekään epäselväks et mitä siellä tapahtuu..
      Samaiselta poikaystävältä vedin kesällä eräässä kahviossa pöydän alla käteen niin että hän laukesi. Viereisessä pöydässä hieman vanhempi mies tämän taisi huomata, hymyili lähtiessään. En tullut katsoneeksi, pullottiko kenties hänenkin housuissaan tuo muiden näkeminen...

    • Anonyymi

      Tampereen torni-hotellin 14 kerroksessa nussin vaimoani ikkunaa vasten.
      Samoin länsisatamassa clarionissa. Jönköpingin hotellin 15 kerroksessa nussittiin useasti. On peililasit.
      Norjassa näköalapaikan penkillä nussittiin ja alhaalla meni ihmisiä.
      Pakussa nussittu mm. keskellä Osloa. Tummennetut lasit ja kiva kattoo ku jengiä kävelee metrin päässä ja meikäläiset nai ku kanit.
      Suomessa useassakin kaupungissa naitu.
      Turun prisman sovituskopissa nussittiin.
      Kuppiloiden naisten vessassa naitu.
      Hki-Tku junan vessassa pantu.
      Suomenlinnassa paneskeltu paljon.
      Ruotsin lautalla autokannella nussittu.
      P-paikoilla nussittu.

    • Anonyymi

      Paljon on tullut nussittua julkisilla paikoilla. Pääasissa salassa tai edes hiukan suojassa. Joskus harvemmin enemmän näkyvillä, muttei koskaan siten että joidenkin olisi pakko katsella.

      Jos vain tilaisuus tulee, niin yleensä mieluiten nussin julkisella paikalla, kuin intiimisti kahdestaan.

    • Anonyymi

      Pari kesää sitten. Rakastelu tyttö ystäväni kanssa yöllä puiston penkillä. Emme kiimoissamme huomanneet mitään. Kun homma oli ohi näimme naapuri penkillä nukkuvan miehen. Seuraavan a yönä rakastelemme puiston nurmikolla.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe