Teetkö aloitteita?
Jos teet, monta olet elämäsi aikana tehnyt?
Jos et tee aloitteita, miksi et?
Monta sinulle on tehty?
MIEHILLE
19
1284
Vastaukset
- -sammakko.
1. Teen aloitteita
2. Liian monta
3. En enään jaksa elää epätietoisuudessa/tulla torjutuksi
4. 2 kpl Aloitteita kun voi tehdä niin monenlaisia. Työpaikalla aloitteet ovat hieman eri asia kuin kotona makuuhuoneessa tai baarissa.
- ei toimi
Olen tehnyt satoja aloitteita ja niistä toivottuun lopputulokseen on johtanut ehkä pari prosenttia. Aika toivotonta.
- vilperi
olen tehnyt, koska yhdenillanjuttujen eteen joutuu tässä maassa hommia tekemään. onhan niitä itsellekkin tehty. syyt miksi en tee aloitetta on se, ettei sattumoisin ole kiinnostusta naiseen, en halua tuntea kyseistä naista sen paremmin tai ei vain jaksa jauhaa läppää
- pahkura
esmes eilen huoltsikalla,tein aloitteen,että ne turskatin kahvikoneet vaihdettaisiin ihan oikeisiin kahvinkeittimiin....kuin myös,että kahvissa pitäis olla piristystakuu:):)
ruokalistaan teen aloitteita...öööh?..melkeen jokapäivä jne....
..nojuu...vähän on pitkä juttu..jos aloite tarkoittaa ihan tarkalleen pelkkiä treffipyyntöjä,ni en ainootakaan,enkä tuu kai koskaan tekemäänkään...- hymy:)
sie pahkura sit sen höhlän otuksen nappaat, ku mie näin siit pallosta sen...taaskos se on sen otuksen tehtävä....vähä pittäis olla oma-aloteisuutta... et kait sie vain oo *ujo*.. hih
- pahkura
hymy:) kirjoitti:
sie pahkura sit sen höhlän otuksen nappaat, ku mie näin siit pallosta sen...taaskos se on sen otuksen tehtävä....vähä pittäis olla oma-aloteisuutta... et kait sie vain oo *ujo*.. hih
tuonne pulpetille ja ota muistiinpanovälineet esille...heh! tuosta tuli mieleen jotai hauskaa,mut nyt opiskellaan!!
Niih,siis oppiaineena treffit!!
Katsotaas kohtaa otuksen elämää,pahkuran sanakirjasta...avataan sivu 3642,siitäkohtaa pitäisi löytyä treffit...mut ei löydy!! eikä tuu löytymäänkään...Ei tuu!! hiljaa luokassa!! älä yhtään vitise siellä...=D
jooh,siitäkohtaa löytyy kyllä vonkaamista ihan mihin vaan,elikkäs johonkis vaan...mitä hullumpi idea,sen parempi... PrRrrrRrrRrrrrr..jahas kello soi!! nyt saa lähteä välitunnille..
höts,höts??? mihinkäs se hymy on menossa,nyt tuut kuule kirjoittaa taululle..ainaskin 1000 kertaa,että en enää kirjoittele nettiin keskustelupalstoille kesken oppitunnin!!
...Maisteri pahkura menee ansaitulle levolle,jätän kylläki ovet auki,elikkäs en mee mihinkäs suljettuun tilaan;) ..hyvää yötä - hymy:)
pahkura kirjoitti:
tuonne pulpetille ja ota muistiinpanovälineet esille...heh! tuosta tuli mieleen jotai hauskaa,mut nyt opiskellaan!!
Niih,siis oppiaineena treffit!!
Katsotaas kohtaa otuksen elämää,pahkuran sanakirjasta...avataan sivu 3642,siitäkohtaa pitäisi löytyä treffit...mut ei löydy!! eikä tuu löytymäänkään...Ei tuu!! hiljaa luokassa!! älä yhtään vitise siellä...=D
jooh,siitäkohtaa löytyy kyllä vonkaamista ihan mihin vaan,elikkäs johonkis vaan...mitä hullumpi idea,sen parempi... PrRrrrRrrRrrrrr..jahas kello soi!! nyt saa lähteä välitunnille..
höts,höts??? mihinkäs se hymy on menossa,nyt tuut kuule kirjoittaa taululle..ainaskin 1000 kertaa,että en enää kirjoittele nettiin keskustelupalstoille kesken oppitunnin!!
...Maisteri pahkura menee ansaitulle levolle,jätän kylläki ovet auki,elikkäs en mee mihinkäs suljettuun tilaan;) ..hyvää yötäkirjotan..en enää kirjoittele nettiin keskustelupalstoille kesken oppitunnin x 1000, saaks mie mennä jo..sinne suljetul osastol..tuukko kahtoon maisteri *pelkuripupupahkura* ??
- viallinen yksilö
Teetkö aloitteita?
-en
-0
-en osaa/uskalla
Monta sinulle on tehty?
-3 - kyläkyllllä
Teetko aloitteita - teen ja usein.
Monta olet tehnyt - 10-50 vuodessa.
Jos entee miksi - Iskeminen tai vieraan kanssa jutteleminen vaatii aivan tarkan fiiliksen/rohkeuden, joskus nainen sanoo suunilleen suoraan, että häivy tai näyttää etten ole hänestä kiinnostava. Silloin menee fiilikset ja itseluottamus. Kiitos niille joillekin naisille, jotka sanovat kohteliaasi, että sory vaan, mutta olen varattu, tai olen likkojen kanssa, tai mulla on suhde päällä muuten kyllä kävisi.
Mulle on tehty - 1 per vuosi. - ähläm sähläm
Joo. Monta. Monta. Soomineito tykkää kun mulla on kultakäädyt kaulassa ja iso mela, veneessä nimittäin!!
Teen aloitteita
Herran jestas... todella monta
Minulle on tehty ehkä 10 aloitetta.vähän riippuu mikä lasketaan.Jos puolihuomaamattomasti vilkuilu baarissa ja ehkä jopa jonkun sortin jututtaminen lasketaan niin sit teen joskus,tosin aika helvetin harvoin kylläkin.Miks en tee,no siks et pyrin välttämään viimeiseen asti sellaista tilannetta missä joudun ns. 'alakynteen' jonkun suhteen,eli sitä että annan selvästi ymmärtää et oon joltain jnt. vailla ja kaiken kukkuraksi toinen ei oiskaan multa mitään vailla.
Itseasiassa mulle on tehty aika paljonkin jonkun sortin peliliikkeitä (vaikka ei ehkä uskois kuvan perusteella),tosin on siellä baareissakin tullu notkuttua aika kiitettävästi elämän aikana,pakostakin sitä sokea kanakin joskus löytää jyvän :-)- mies63
hmmmm, naisten suhteen ilmeisesti, enpä juuri.
Jaa'a. Kyllä ne yhden käden sormiin jää, itse asiassa 3 tulee näin äkkiä mieleen, niistäkin 2 oli alunperin ihan muuta, mutta sellaisiksi tulkittiin. Ja se ainoa, ei tosiaan mihinkään johtanu!
No, ei sitä sillai sit "jaksa", on muka aina jotain "tärkeempää" just silloin? Joo no, kai se sitä torjutuksi tulemisen pelkoa on, ja ettei "saa" heti näyttää et on sillälailla kiinnostunu, jää sitä pelivaraa, mahdollisuus perääntyä "kunnialla"?
Että sellasta, mitähän tohon? On niitä kyllä kiitettävästi tullu, yks lisäsyy miksi ei sit itte niitä tee. Johtunee tietysti niistä monista tilaisuuksista (tuli vuosia baareissa maleksittua, monta iltaa/yötä viikossa), ja ei niin tavanomaisesta ulkonäöstä? Mutta johtuuko sitten promilemäärästä, itsekritiikistä vai molemmista, ne sellaisiksi ymmärsi vasta aamulla tai kaverin kertomana! - gentlemannimies
Teen ja en tee.
Lukumäärää en pysty laskemaan, sanotaan että joka viidennellä kapakkireissulla on tärpännyt kun on sille päälle sattunut.Kapakkireissuja tosimielellä on noin 3-5 vuodessa.
Ja taas en tee, koska naiset tekee niitä mulle, niistä vain 1 /10 on johtanut aloitteen tekijän kannalta toivottuun lopputulemaan.. - SimStim
Teetkö aloitteita? Joskus/Kyllä
Jos teet, monta olet elämäsi aikana tehnyt? Todella monta
Monta sinulle on tehty? Todella monta - pppoooeeie
En tee aloitteita, nuorempana en uskaltanut, ja nykyään ei ole tarvis, koska seurustelen.
Minulle on tehty yksi aloite pari vuotta sitten. Siitä alkoi seurustelu ja sillä tiellä ollaan vieläkin.
T. Parikymppinen mies. Teetkö aloitteita?
- Kyllä, töissä ja katona. Töissä hyvistä aloitteista jopa maksetaan.
- En ole laskenut, mutta paljon olen aloitteita tehnyt.
- En tee aloitteita silloin kun ei kiinnosta tai en keksi mitään sopivaa aihetta.
Monta sinulle on tehty?
- Kymmeniä, tosin olen toiminut aika vähän aikaa sellaisessa asemassa, jossa tarvitsee käsitellä aloitteita.- pablo83
JA PAKIT TULLU AINA....JA EI IKINÄ OO NAINEN TEHNY MUA KOHTAAN ALOTETTA..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645626Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204307Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172926- 1712254
- 171946
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281804- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77998