Kaupunkimme tarjoaa oivat mahdollisuudet omistaa kesämökki, kaikkien jotka siitä unelmoivat. Koljonvirralla, Porovedentienvarrelta on mahdollisuus saada varattomankin itselleen pieni paikka ja pieni mökki itselleen kesäksi niin ei tarvitse koko vuotta nyhjöttää jossakin pienessä kerrostaloasunnossa. Nytkin on tontteja jaossa ja eikun rakentamaan vaan. On ihmisiä jotka tunkeilevat muiden yksityisihmisten mökeille kun ei isäntäperhe ole kotosalla ja siellä syynätään paikat ja käännetään kaikki pihakivetkin josko avain löytyisi. Niin ja sitten näille yleisille naisille siirtolapuutarhastahan voi edelleen ottaa pienen mökin "ammatinharjoittamiseen" niin ei tarvitse toisten mökeillä sitä harjoittaa.
Siirtolapuutarha
13
1085
Vastaukset
- SInÄ
oLET NOiN KAtkErOITUnUT?
- On on
Oma tupa, oma lupa.
- niitä
hässimökkejä ostetaan?
- syreenipehko
Sen verran tiedän että varattoman on turha yrittää sinne, ei se ole ilmaista. On harmillista että siirtolapuutarhassa uurastavia ja luonnon rauhasta nauttivia ihmisiä loukataan tällaisilla...mm:ssa mökki muhinointia varten. Kyllä sieltä lähtö tulee jos mökki otetaan vain sitä varten! Tutustukaa toimintaan paremmin!!!
- alueen
säännöt ja mökkien käyttökriteerit on?
- Aena on joku
Jookossa joka sielläe paratiisin puutarhassa persettää jakkaa.
- hyssykät
Aena on joku kirjoitti:
Jookossa joka sielläe paratiisin puutarhassa persettää jakkaa.
Ommoosappahan jakkaa jos jakkaa.Kyllä se pittää joka asiasta keksiä valitus ja vettää mukkaan kaikki eläminen.Jos se ee oo muajussi nii se on sitten vaekka siirtolapuutarha- mökki se paha.Mistä tuommonen katkeruus jatkuvasti ?Hankkiate elämä itellekkii eekä alituista valitusta.
- Lukihäriökökökökö?
hyssykät kirjoitti:
Ommoosappahan jakkaa jos jakkaa.Kyllä se pittää joka asiasta keksiä valitus ja vettää mukkaan kaikki eläminen.Jos se ee oo muajussi nii se on sitten vaekka siirtolapuutarha- mökki se paha.Mistä tuommonen katkeruus jatkuvasti ?Hankkiate elämä itellekkii eekä alituista valitusta.
- En saa
Lukihäriökökökökö? kirjoitti:
selevää käsialastasi.Mitä tarkoitat?
- Seenilläkin korvat on
En saa kirjoitti:
selevää käsialastasi.Mitä tarkoitat?
minnoon kuullu että ylleeset naeset teeskentellöövät miesten kansa muatessaan ja huutaavat just tuolleesa. Eevät tunne kuulema mittää va pittää ukkoja mielyttöö. oon huastattanna yhtä työläestä sittaateessa sanottuna.
- reppana
Seenilläkin korvat on kirjoitti:
minnoon kuullu että ylleeset naeset teeskentellöövät miesten kansa muatessaan ja huutaavat just tuolleesa. Eevät tunne kuulema mittää va pittää ukkoja mielyttöö. oon huastattanna yhtä työläestä sittaateessa sanottuna.
tainnut naista nähdäkään pitkään aikaan,ei SE muuten noin kaivelisi..:))
- Ohhoh!
reppana kirjoitti:
tainnut naista nähdäkään pitkään aikaan,ei SE muuten noin kaivelisi..:))
Ee voe nuin sannoo. Minnoon nähnä naesia, sananvarsinaesessa merkityksessä ja sitten naesten kuvatuksia. Jollee oo rintoja eekä persettä on koluttu luu, eli loppuu käätetty ja koluttu ja hehkee naenen on oekee naenen. Ee naesen oo tarkotus munia vaele mieheltä näättee. Miten tämä tämän keskustelun alakuu liittyy sitä en ossoo sannoo. Va että naesen oon nähnynnä mutta en siirtolapuutarhassa jos otsikon ottas tässä mielpitteessä ies huomijjoon. Terveisin Veikko aekuinen mies.
- se siirtolapuutarhan
Ohhoh! kirjoitti:
Ee voe nuin sannoo. Minnoon nähnä naesia, sananvarsinaesessa merkityksessä ja sitten naesten kuvatuksia. Jollee oo rintoja eekä persettä on koluttu luu, eli loppuu käätetty ja koluttu ja hehkee naenen on oekee naenen. Ee naesen oo tarkotus munia vaele mieheltä näättee. Miten tämä tämän keskustelun alakuu liittyy sitä en ossoo sannoo. Va että naesen oon nähnynnä mutta en siirtolapuutarhassa jos otsikon ottas tässä mielpitteessä ies huomijjoon. Terveisin Veikko aekuinen mies.
kiertokanki on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809