Kriisi apua

Kirkon

Työntekijöille kun kirkko paloi.Suomessa ollaan ryhdytty antamaan kriisiapua ihmisille jotka ovat kohdanneet jonkinlaisen surun.Lähi omainen surmataan,tai kuolee luonnonilmiön seurauksena, vaikka lomamatkallaan.Onhan silloin amattiapu tarpeen,mutta kun kirkko palaa pidetään hartaushetkijä kadulla,ja surraan palanutta kirkkoa ja työntekijöille annetaan kriisiapua.Melkein samaan aikaan kuuluisa ja pidetty professori surmataan ravintolaillan päätteeksi

35

1524

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi ei

Oliko aikomuksesi ilmaista, että asia oli pieni ja vähäteltävä? Saattaa olla aihettakin kauhistua, kun joku voi tehdä tahallaan moisia asioita. Ei pahaa tekisi itse kullekin kriisiapu milloin mistäkin syystä, eikö vaan. Kirkko on useille meille toivon lähde riippumatta siitä, maksetaanko kirkollisveroa vai ei. Itse kuulun siviilirekisteriin, mutta mielestäni kirkko sinänsä on yksi tärkeistä asioista kulttuurissa ja yhteiskunnassa. UGH olen puhunut.

• Kuitenkin

En tarkoita tekotapaa,totta kait se on tuomittava.Ei minusta ihminen tarvitse kriisiapua,jos kirkko palaa.Eihän sitä olisi annettukkaan jos palon syy olisi ollut "luonnollinen" mutta kun epäillään tuhopolttoa,kriisiapua ja kriisiapua.Totta kait ihmiset sitä tarvitsevat,pitää vaan vetää raja että millaisissa asioissa.Tällä hetkellä kriisiapua tarjotaan jos satut särkemään fillarisi.

• Kyllähän yksi upeimmista nähtävyyksistä oli Porvoon tuomiokirkko ja on sitä toki vieläkin. Kyllähän kirkkko saadaan onneksi kunnostettua joten lopullinen ei tuhopoltto ollut.

Kriisiavusta sen verran että kuulostaa naurettavalta. Porvoon kirkkohan sitä kriisiapua tarvitsee, ei kiihkomieliset uskikset.

Muutenkin kirkko on luisunut pahasti alamäkeä viime ajat. Isä Mitrokin vaatimalla vaati Suomea ja Lordia bannattavaksi Euroviisuista, siis mitä naurettavaa kaksimielisyyttä ja typeryyttä.

Raamattuhan nimenomaan kehottaa hyväksymään kaikki sellaisena kuin ovat mutta ilmeisesti Lordi ei kuulu kyseiseen porukkaan. Samaan aikaan uskonnon nimessä tapetaan porukkaa ympäri maailmaa.

Ymmärtänette jos minulta ei myötätuntoa heru näille kiihkoilijoille. Sitä saa yleensä mitä tilaa, en kuitenkaan tarkoita ollenkaan sitä että hyväksyisin yhtään tuhopolttoa missään. Päinvastoin, teko on raukkamainen ja tekijä ansaitsisi saada joukkohivutuksen Porvoon torilla.

Voidaanhan kuitenkin ajatella jopa niin, että Jumala rankaisi kirkkoa ja Isä Mitroa suvaitsemattomuudestaan. Siis uskiskiihkoilijat eivät mitään kriisiapua tarvitse, eihän Lordikaan saanut kriisiapua uskisten saatananpalvontasyyttelyistä.

• kaivertaa?

Sivullisten on mahdoton arvioida, milloin joku toinen tarvii ja haluaa kriisiapua.
        Pääasia on, että apua on tarjolla, eikä sen käyttäjän tarvitse olla mikään savonpellen mainostama kiihkoilija.
        Usein apua tarvitsevilla on samanaikaisesti useita vaikeita ongelmia, joihi ei tunnu löytyvän ratkaisua. Parempi, että apua on tarjolla ja sitä käytetään kuin että esim hullun lailla kirjoitellaan palstat täyteen p**'aa.

• Olet
        kaivertaa? kirjoitti:

Sivullisten on mahdoton arvioida, milloin joku toinen tarvii ja haluaa kriisiapua.
        Pääasia on, että apua on tarjolla, eikä sen käyttäjän tarvitse olla mikään savonpellen mainostama kiihkoilija.
        Usein apua tarvitsevilla on samanaikaisesti useita vaikeita ongelmia, joihi ei tunnu löytyvän ratkaisua. Parempi, että apua on tarjolla ja sitä käytetään kuin että esim hullun lailla kirjoitellaan palstat täyteen p**'aa.

Et oikei ymmärrä mitä kirjoittaja tarkoittaa.Ei täällä kukaan nyt kiihkoile,itsehhän tuota provosoit,ja vedit porotsieraimiin.Tämä oli hänen mielipiteensä,mielestäni sinä nyt tarvitsisit ammattiapua se menisi asiaan.

• kaivertaa? kirjoitti:

Kelvoton ahdasmielistelijä aloitti nimittelemään asianomaista pelleksi, vaikken ole ollut päivääkään sirkuksessa töissä. Kommenttini osui ilmeisen selvästi napakasti sydänalaan ja uskiksella lorahti varpusparvi pöksyihin.

Mene pyytämään kriisiapua jos noin nakertaa. Minä otan silläaikaa tässä vaikka kylmän oluen ja nautin sadepäivästä.

• kaivertaa?
        SavoRULES kirjoitti:

Kelvoton ahdasmielistelijä aloitti nimittelemään asianomaista pelleksi, vaikken ole ollut päivääkään sirkuksessa töissä. Kommenttini osui ilmeisen selvästi napakasti sydänalaan ja uskiksella lorahti varpusparvi pöksyihin.

Mene pyytämään kriisiapua jos noin nakertaa. Minä otan silläaikaa tässä vaikka kylmän oluen ja nautin sadepäivästä.

En nimitellyt ketään. Jos kalahti, se on oma tuntemuksesi.
        Käsittämätöntä on se, että täällä jotkut pellet ovat mielestään päteviä arvioimaan, keille apua tulisi antaa ja kelle ei.

• Nimitellyt
        kaivertaa? kirjoitti:

Käsittämätöntä on se, että täällä jotkut pellet ovat mielestään päteviä arvioimaan, keille apua tulisi antaa ja kelle ei.

Saahan sitä sanoa mielipiteensä,ilman pätevyyttäkin sanothan sinäkin.Vai et nimitellyt jotkut pellet.Se oli vain mielipide,ei muuta.

• Mielestä
        kaivertaa? kirjoitti:

Täytyy olla asiantuntija jos sanoo mielipiteensä."Kaivertajan" on sitten pidettävä turpansa kiinni.Jos et ole ammattiauttaja.

• ennenkin ..
        SavoRULES kirjoitti:

puudutettu ahdistusta.

• Kaivertaa?
        Mielestä kirjoitti:

Täytyy olla asiantuntija jos sanoo mielipiteensä."Kaivertajan" on sitten pidettävä turpansa kiinni.Jos et ole ammattiauttaja.

Riittävän lähellä tietääkseni mistä kirjoitan.

• ennenkin .. kirjoitti:

puudutettu ahdistusta.

Minä otin sen lähinnä janooni saunan ohessa.

Jos sinä käytät sitä ahdistuksesi puudutukseen niin se on oma asiasi.

• Etkö ole
        Kaivertaa? kirjoitti:

Aivan varma,oletko vai et?

• Kaivertaa? kirjoitti:

Sinä et tiedä kuule mistään yhtään mitään. Minulla on oikeus mielipiteeseeni ja sinä voit pitää silloin jeesustelija naamasi ummessa.

Olit varmaan ensimmäisiä jotka vaativat Lordia euroviisuista pihalle?

Minua sinun on turha tulla kuule pelleksi haukkumaan, täältä ei tuollaisille nuijille ole tarjolla luin litsari otsaluuhun.

Uskovaisilla jeesustelijoilla on aina tapana olla omasta mielestään 100% oikeassa eikä kukaan muu ole ikinä, kaikki muut ovat väärässä paitsi he. Eikö se ole ahdasmielisyyttä parhaimmillaan?

Joten mieti mitä puhut ennenkuin alat itseäsi fiksumman kanssa kinaamaan. Tätä voidaan jatkaa vaikka viikko mutta silti olet alakynnessä aamusta-iltaan. Vain yö pelastaa sinut kun voit painaa väsyneen onttokallosi tyynyyn enkä pääse nolaamaan sinua.

• Varmaankin
        Kaivertaa? kirjoitti:

Tarpeeksi pätevä koska olen,pappi palomies ja viellä psykiatri.Sitten minä olen viellä AMMATTIAUTTAJA:):)

• ja ymmärrys
        Etkö ole kirjoitti:

Aivan varma,oletko vai et?

siirtää ajatuksen. Ilmeisesti vastaanottopää ei ole kunnosssa.

• tullut mieleen
        SavoRULES kirjoitti:

Sinä et tiedä kuule mistään yhtään mitään. Minulla on oikeus mielipiteeseeni ja sinä voit pitää silloin jeesustelija naamasi ummessa.

Olit varmaan ensimmäisiä jotka vaativat Lordia euroviisuista pihalle?

Minua sinun on turha tulla kuule pelleksi haukkumaan, täältä ei tuollaisille nuijille ole tarjolla luin litsari otsaluuhun.

Uskovaisilla jeesustelijoilla on aina tapana olla omasta mielestään 100% oikeassa eikä kukaan muu ole ikinä, kaikki muut ovat väärässä paitsi he. Eikö se ole ahdasmielisyyttä parhaimmillaan?

Joten mieti mitä puhut ennenkuin alat itseäsi fiksumman kanssa kinaamaan. Tätä voidaan jatkaa vaikka viikko mutta silti olet alakynnessä aamusta-iltaan. Vain yö pelastaa sinut kun voit painaa väsyneen onttokallosi tyynyyn enkä pääse nolaamaan sinua.

yrittää lukea, mitä on sanottu/kirjoitettu?

• osccar

"Raamattuhan nimenomaan kehottaa hyväksymään kaikki sellaisena kuin ovat"

Puhut omiasi. Kohta?

• osccar kirjoitti:

"Raamattuhan nimenomaan kehottaa hyväksymään kaikki sellaisena kuin ovat"

Puhut omiasi. Kohta?

Ehkä sinäkin löydät sen lukihäiriöstäsi huolimatta.

• osccar
        SavoRULES kirjoitti:

Ehkä sinäkin löydät sen lukihäiriöstäsi huolimatta.

Myönsit siis, ettei sellaista kohtaa olekaan.

Älä kuitenkaan häpeä. Monella muullakin yleistieto on hyvin heikko.

• kerro ihmeessä
        osccar kirjoitti:

Myönsit siis, ettei sellaista kohtaa olekaan.

Älä kuitenkaan häpeä. Monella muullakin yleistieto on hyvin heikko.

onko siinä taikaa ja voimaa? ovelaa toden totta :D

• kaivertaa?
        SavoRULES kirjoitti:

Minä otin sen lähinnä janooni saunan ohessa.

Jos sinä käytät sitä ahdistuksesi puudutukseen niin se on oma asiasi.

En lainkaan väittänytkänn, että juuri sinä joisit ahdistukseesi, mutta kalahtaa mihin kolahtaa.

• Kirkon

Työntekijöiden keskuudessa ei median mukaan ole ollut kovinkaan suotuisa.Nyttenhän on oiva tilaisuus hyödyntää kun työmaa meni alta,siinä on aivan tarpeeksi kriisiapua.Kunnonloma eiköhän se auta työmoraaliin. UGH olen puhunut.

• Miksi ei

Toinen tohelo oot sie, jolta unohtu UGH! eli huutomerkki ughin lopusta. Mie oon se ensmäne.

• Unohtu
        Miksi ei kirjoitti:

Toinen tohelo oot sie, jolta unohtu UGH! eli huutomerkki ughin lopusta. Mie oon se ensmäne.

Eihän se mitään haittaa..eihän.UGH!

• Unohtu kirjoitti:

Eihän se mitään haittaa..eihän.UGH!

..olevan jässiköillä Hopeanuolen kestotilaus päällänsä.

• Pilkkaamaan
        SavoRULES kirjoitti:

Tai saatat tarvita ratsuväen apua tiluksillasi.Jipii matkaan Myrskytuuli:)

• Piispa Henrik
        Pilkkaamaan kirjoitti:

Tai saatat tarvita ratsuväen apua tiluksillasi.Jipii matkaan Myrskytuuli:)

Ei kannata välittää. Sen ainut huvi on provosointi.
        Jos jopa osaa sen aika hyvin. Niinkuin toetsin parempi olla huomaamatta sen kommentteja eikä vastata niihin varsinkin jos ne ovat sitä tuttua höpöhöpöä.

• Piispa Henrik kirjoitti:

Ei kannata välittää. Sen ainut huvi on provosointi.
        Jos jopa osaa sen aika hyvin. Niinkuin toetsin parempi olla huomaamatta sen kommentteja eikä vastata niihin varsinkin jos ne ovat sitä tuttua höpöhöpöä.

Piispa Henrik menee vaan painimaan Lallin kanssa jäälle siitä.

• Miksi ei
        SavoRULES kirjoitti:

Kuulehan SavoRules, siulle ei saa vastata edes HJUMORILLA!!! Ootko sie oikeesti rauhoitettu?

Aloitan samalla tavalla: Mie en ole jässikkä. Olen l a d y l i k e, lausutaan samalla viisiin kuin kirjoitetaan.....

Koko ihana tarina oli POISTETTU!!!!

Hienosti oli poistettu - ihmettelenpä miksi!!!!!

• siihen syynä ollut
        Miksi ei kirjoitti:

Kuulehan SavoRules, siulle ei saa vastata edes HJUMORILLA!!! Ootko sie oikeesti rauhoitettu?

Aloitan samalla tavalla: Mie en ole jässikkä. Olen l a d y l i k e, lausutaan samalla viisiin kuin kirjoitetaan.....

Koko ihana tarina oli POISTETTU!!!!

Hienosti oli poistettu - ihmettelenpä miksi!!!!!

vessaloru??

• HUOH!
        siihen syynä ollut kirjoitti:

vessaloru??

Mikä kumma vessaloru - mitä teijän hyyskässä loruillaan - ne kun on eri ihmiset jotka käymäläjuttuja täällä suoltaa, useasti niin paksua, että kunnon sapelilla ei poikki saisi. Sitten jotakin yrität näin naisimmeisenä väliin sanoa, jo iskee lain ankara koura.

Ihmettelemistä riittää ja riittää.

• korkeelentosta
        HUOH! kirjoitti:

Mikä kumma vessaloru - mitä teijän hyyskässä loruillaan - ne kun on eri ihmiset jotka käymäläjuttuja täällä suoltaa, useasti niin paksua, että kunnon sapelilla ei poikki saisi. Sitten jotakin yrität näin naisimmeisenä väliin sanoa, jo iskee lain ankara koura.

Ihmettelemistä riittää ja riittää.

niin "viisaan" naisen etanooli-leijaa ja sitä riittää:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=687&posting=22000000016858157

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=687&posting=22000000016224565

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=687&posting=22000000014279724#22000000014279724

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000000274&posting=22000000015687656#22000000015687656

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=687&posting=22000000015812411#22000000015812411

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=2000000000000006&posting=22000000015671620#22000000015671620

• Lewequus

Antaa heidän surra. Minäkin ja sinäkin suremme omia asioitamme. En kuulu enää kirkkoon, koska en voinut enää sietää tuota jutustasikin näkyvää tekopyhyyden ihannointia. Nyt on onneksi niin, että ihminen voi valita, tai olla valitsematta. Nyt on hyvä..

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1179
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      891
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      327
      659
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      626
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      618
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      600
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      75