Tietäiskö joku kuinka paljon maksaa Smirnoff ice, ja kuinka paljon siinä on prosentteja? Entä mitä makuja saa Suomesta?
Smirnoff Ice - Hinta?
22
40707
Vastaukset
- Pierre Smirnoff
Alkoholia 5,0 %, sokeria 90 g/l. Tukevasti lisäaineistettu: E 200, E 210, E 220, E 414.
Maksaa 2,50 € / 0,275 l tai 9,96 € / 4 × 0,275 l.
788253 Smirnoff Twisted Apple on yhtä vahvaa (5,0 %) mutta hieman kuivempaa (50 g/l). Hinta sama.
En ole maistanut kumpaakaan enkä taida omilla rahoillani maistaakaan. Tuolla litrahinnalla saa kelvollistakin juomaa.- sdfa
Kyllähän tota smirnoff iceä ehkä kaksi pulloa raaskii joskus harvoin juoda. sopii hyvin aina 10 oluen jälkeen vähän maiskutella makiaa.
sääliksi tosin käy niitä teinejä joille kalja ei vielä maistu, ja sitten tällä coolerilla aikovat hankki kännit.... 30 euroo 12 pulloa, 3.3 litraa, alkoholia yhteensä 0.165 l.
Vrt:
Olvin mäyräkoira 4.5%, 7-10 euoroa, yhteensä 3.94 ~ 4 litraa, alkoholia yhteensä 0.180 litraa. - Nimetön
sdfa kirjoitti:
Kyllähän tota smirnoff iceä ehkä kaksi pulloa raaskii joskus harvoin juoda. sopii hyvin aina 10 oluen jälkeen vähän maiskutella makiaa.
sääliksi tosin käy niitä teinejä joille kalja ei vielä maistu, ja sitten tällä coolerilla aikovat hankki kännit.... 30 euroo 12 pulloa, 3.3 litraa, alkoholia yhteensä 0.165 l.
Vrt:
Olvin mäyräkoira 4.5%, 7-10 euoroa, yhteensä 3.94 ~ 4 litraa, alkoholia yhteensä 0.180 litraa....kun meille tuodaan välillä satsi Virosta. 34€ 24 pullon laatikko kotiovelle tuotuna ;) Yks tuttu käy siellä tämän tästä työasioilla...
- kokemusta0n
sdfa kirjoitti:
Vrt:
Olvin mäyräkoira 4.5%, 7-10 euoroa, yhteensä 3.94 ~ 4 litraa, alkoholia yhteensä 0.180 litraa."sääliksi tosin käy niitä teinejä joille kalja ei vielä maistu, ja sitten tällä coolerilla aikovat hankki kännit...."
Kuka täällä on sanonut että pitäis hankkia kännit? Ei kaikki ole humalahakuisia. - Jazzimus
Smirre Ice 4,0% maksaa siis Suomessa 2,50€... aika hanurista, mä toin vähän reilu 50 pulloa Puolasta hintaan 1,25€/pullo ja 5,6%:sta tavaraa...
Toi kun ei ole mulla mikään kännijuoma, vaan sitä tulee otettua pullo tai 2 saunan päälle tai 1 pullo rankan työpäivän tai työviikon päätteeksi. - tumpp
kokemusta0n kirjoitti:
"sääliksi tosin käy niitä teinejä joille kalja ei vielä maistu, ja sitten tällä coolerilla aikovat hankki kännit...."
Kuka täällä on sanonut että pitäis hankkia kännit? Ei kaikki ole humalahakuisia.Luepa uuestaan vielä.. :D sääliksi käy _niitä_ teinejä jotka noilla aikoo ne kännit hankkia.. : )
- minä vain
5 %
- asdadsasadsddas
www.isokaato.com
- jjenn
5%. saako smirrejä vain alkosta?
- ellue
joo vissiinkin,kun maissa ollaan...
- SmirnofF ICE & Lemon
Smirnoff ICE 6pack 5% maksaa vähän päälle 7 e ostopaikasta riippuen( tallinnassa erittäin halpaa)ja Smirnoffia on myös erin vahvuisia..vahvin jota itse olen juonut oli kaiketi 40% mutta lemon on myös erittäin maukasta!
- vodkaa
40 prossane smirre on kyl sitä aitoa vodkaa mistä ice myös tehdään.
- OMGWTF??
vaa 7€??! jos ite ostin 4 packin ja maks jotai 11€...
- pöripötökkä
vahvuus on muistaakseni 5.0% ja hinnat on jotain 2.72-10.88e muistaakseni.
- girl96
vähänkö toi smirnoff ice o hyvää
- juuuuuuuuuuuuuu
kakaroiden mielestä se on hyvää koska siinä on alkoholia ja se on tietty niin hienoo ku juo alaikäsenä...
- mintyuio
juuuuuuuuuuuuuu kirjoitti:
kakaroiden mielestä se on hyvää koska siinä on alkoholia ja se on tietty niin hienoo ku juo alaikäsenä...
noni ookko ny kova jätkä? mää oon itse 38-v ja mua suomeks sanottuna vituttaa tollaset just tyyliin tunti sitten täyttäny 18-v ja puhuu ''kakaroista'' ihan kun itte olis joku aikuinen ja jumalauta smirnoff on hyvää kamaa mutta eihän se ookkun nautinto juoma ,eisillä mitään kännejä tarvi vetää...
- mooooih
se on perkele 4 prosenttista
- houhoupukkikokki
Se oli ennen 5%!!! Menneet mokomat vähentämään rosentteja..
- kyllä, olen yli 18v
Vittu mikä keskustelu. Googlettakaa ihmiset ennenkuin teette tämmöisiä kessoja.
- ei kiitos
Toki sen pitää olla max 4.7 % että sen voi myydä mys kaupoissa, ei pelkästään ravintoloissa tai alkossa. Lasten ja naisten juomaa, liian vähän % ja liikaa sokeria ja lisäaineita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433117- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082356- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851425- 391300
- 821159