Mmistä johtuu että apulannan biisit ovat alkaneet toistamaan itseään. Toni villitsee pikkutyttöjä ja maalaisia.
Huoh.
Itseään toistavaa
10
1273
Vastaukset
- miksi toi
apulanta on päässyt levyttämään tollaista sontaa.Täysin kahjo bändi,joka vois lopettaa kokonaan.
- !!!
en oo kyl samaa mieltä. sehän on hyvä bändi!
- itseironian?
Mielestäni Apulanta on aivan loistava bändi. Niiden musiikki kuulostaa helpolta, mutta ei avaudu noin vain. Parasti bändissä on heidän aivan posketon huumorinsa.
Tuollaista Apulannan sarkasmia ja ironiaa ei ikävä kyllä ole suomalaisten helppoa tajuta. Ajattele, jo bändin nimikin on Apulanta. Siinähän on jo pointti sinällään.
- meitsi
Siis miten niin on alkanut toistaa itseään? Mitä tarkoitat tuolla?
On totta, että Apulannan tyyli on muuttunut kymmenen vuoden aikana melko paljon ja yhä useampi biisi hieman rauhallisempi ja jossa on melko vakaviakin käsittelevät sanat.
Muistan Tonin joskus sanoneen: "Kaikki biisit on erilaisia, mutta kaikki kuullostavat silti Apulannalta". Tuo on mielestäni täysin totta.
Tottakai musiikki villitsee pikkutyttöjä. Se ei ole mikään ihme. Niinhän on ollut jo usean vuoden ajan monenkin bändin keskuudessa.
Mutta uuden tuotannon mukana on tullut myös iältään vanhempia faneja. Sekä niitä, jotka joskus ennen ovat kuunnelleet Apulantaa, mutta lopettaneet kuuntelemisen. Mielestäni bändi on onnistunut jos sen kuulijakaarti on laaja ja ikähaitari suuri. Eikä se tee musiikkia vain tietylle ikäryhmälle."Muistan Tonin joskus sanoneen: "Kaikki biisit on erilaisia, mutta kaikki kuullostavat silti Apulannalta". Tuo on mielestäni täysin totta. "
Aivan totta tuo ja Apulannan musiikki on muuttunut 10 vuoden aikana silti sitä kuuntelee niin vanhoja kun uusiakin biisejä
Monia hyviä biisejä Ei nykyään osaa edes valita mitä sitä apulannan tuotannosta kuuntelisi :/
mahtavia biisejä on PALJON!
Apulanta-Hetki
Mulle on aikapaljon biiseissä sanotukset tärkeintä
Mutta en oo vieläkää kyllästyny kuuntelemaan apulantaa ja innokkaasti Ilosaari rokkia oottelen et pääsen kattomaan apista =)
Kyllä bändi on onnistunut ja toivottavasti vielä jatkaavat =)- hyvin
Doopie kirjoitti:
"Muistan Tonin joskus sanoneen: "Kaikki biisit on erilaisia, mutta kaikki kuullostavat silti Apulannalta". Tuo on mielestäni täysin totta. "
Aivan totta tuo ja Apulannan musiikki on muuttunut 10 vuoden aikana silti sitä kuuntelee niin vanhoja kun uusiakin biisejä
Monia hyviä biisejä Ei nykyään osaa edes valita mitä sitä apulannan tuotannosta kuuntelisi :/
mahtavia biisejä on PALJON!
Apulanta-Hetki
Mulle on aikapaljon biiseissä sanotukset tärkeintä
Mutta en oo vieläkää kyllästyny kuuntelemaan apulantaa ja innokkaasti Ilosaari rokkia oottelen et pääsen kattomaan apista =)
Kyllä bändi on onnistunut ja toivottavasti vielä jatkaavat =)vois lopettaa heti!!!!!!
hyvin kirjoitti:
vois lopettaa heti!!!!!!
vain mielipide kymysys siis kysymys
itse ainakin tykkään apulannan biiseistä
niin vanhoista että uusista- mmm
hyvin kirjoitti:
vois lopettaa heti!!!!!!
Niin, se on mielipide kysymys. Minun mielestä on monta surkeaa bändiä, mutta en halua että ne lopettaa, koska jotkut muut tykkää niistä. Kässäätkö? Ei aina tarvitse pyöriä vaan oman navan ympärillä!
- Jag heter Homo Robin
mmm kirjoitti:
Niin, se on mielipide kysymys. Minun mielestä on monta surkeaa bändiä, mutta en halua että ne lopettaa, koska jotkut muut tykkää niistä. Kässäätkö? Ei aina tarvitse pyöriä vaan oman navan ympärillä!
MITÄ V**TUA?? Haluuksä jäbä kuunnella jotain Justin Biiberii tai "homo" Robinii joka s****nan kerta kun avaat radion?? Kyllä niitten JA monien muiden mukaanlukien Lady Gaga, Shakira yms. pitäis painuu HELLVETTIIN JA ÄÄKIÄ!!
- Anonyymi00008
Jag heter Homo Robin kirjoitti:
MITÄ V**TUA?? Haluuksä jäbä kuunnella jotain Justin Biiberii tai "homo" Robinii joka s****nan kerta kun avaat radion?? Kyllä niitten JA monien muiden mukaanlukien Lady Gaga, Shakira yms. pitäis painuu HELLVETTIIN JA ÄÄKIÄ!!
makuasia puhttaasti tykkääkö apiksesta vaiko justin Bieberistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483