Itseään toistavaa

H4786568

Mmistä johtuu että apulannan biisit ovat alkaneet toistamaan itseään. Toni villitsee pikkutyttöjä ja maalaisia.
Huoh.

10

1273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksi toi

      apulanta on päässyt levyttämään tollaista sontaa.Täysin kahjo bändi,joka vois lopettaa kokonaan.

      • !!!

        en oo kyl samaa mieltä. sehän on hyvä bändi!


      • itseironian?

        Mielestäni Apulanta on aivan loistava bändi. Niiden musiikki kuulostaa helpolta, mutta ei avaudu noin vain. Parasti bändissä on heidän aivan posketon huumorinsa.

        Tuollaista Apulannan sarkasmia ja ironiaa ei ikävä kyllä ole suomalaisten helppoa tajuta. Ajattele, jo bändin nimikin on Apulanta. Siinähän on jo pointti sinällään.


    • meitsi

      Siis miten niin on alkanut toistaa itseään? Mitä tarkoitat tuolla?
      On totta, että Apulannan tyyli on muuttunut kymmenen vuoden aikana melko paljon ja yhä useampi biisi hieman rauhallisempi ja jossa on melko vakaviakin käsittelevät sanat.
      Muistan Tonin joskus sanoneen: "Kaikki biisit on erilaisia, mutta kaikki kuullostavat silti Apulannalta". Tuo on mielestäni täysin totta.
      Tottakai musiikki villitsee pikkutyttöjä. Se ei ole mikään ihme. Niinhän on ollut jo usean vuoden ajan monenkin bändin keskuudessa.
      Mutta uuden tuotannon mukana on tullut myös iältään vanhempia faneja. Sekä niitä, jotka joskus ennen ovat kuunnelleet Apulantaa, mutta lopettaneet kuuntelemisen. Mielestäni bändi on onnistunut jos sen kuulijakaarti on laaja ja ikähaitari suuri. Eikä se tee musiikkia vain tietylle ikäryhmälle.

      • "Muistan Tonin joskus sanoneen: "Kaikki biisit on erilaisia, mutta kaikki kuullostavat silti Apulannalta". Tuo on mielestäni täysin totta. "

        Aivan totta tuo ja Apulannan musiikki on muuttunut 10 vuoden aikana silti sitä kuuntelee niin vanhoja kun uusiakin biisejä
        Monia hyviä biisejä Ei nykyään osaa edes valita mitä sitä apulannan tuotannosta kuuntelisi :/

        mahtavia biisejä on PALJON!

        Apulanta-Hetki

        Mulle on aikapaljon biiseissä sanotukset tärkeintä
        Mutta en oo vieläkää kyllästyny kuuntelemaan apulantaa ja innokkaasti Ilosaari rokkia oottelen et pääsen kattomaan apista =)


        Kyllä bändi on onnistunut ja toivottavasti vielä jatkaavat =)


      • hyvin
        Doopie kirjoitti:

        "Muistan Tonin joskus sanoneen: "Kaikki biisit on erilaisia, mutta kaikki kuullostavat silti Apulannalta". Tuo on mielestäni täysin totta. "

        Aivan totta tuo ja Apulannan musiikki on muuttunut 10 vuoden aikana silti sitä kuuntelee niin vanhoja kun uusiakin biisejä
        Monia hyviä biisejä Ei nykyään osaa edes valita mitä sitä apulannan tuotannosta kuuntelisi :/

        mahtavia biisejä on PALJON!

        Apulanta-Hetki

        Mulle on aikapaljon biiseissä sanotukset tärkeintä
        Mutta en oo vieläkää kyllästyny kuuntelemaan apulantaa ja innokkaasti Ilosaari rokkia oottelen et pääsen kattomaan apista =)


        Kyllä bändi on onnistunut ja toivottavasti vielä jatkaavat =)

        vois lopettaa heti!!!!!!


      • hyvin kirjoitti:

        vois lopettaa heti!!!!!!

        vain mielipide kymysys siis kysymys
        itse ainakin tykkään apulannan biiseistä
        niin vanhoista että uusista


      • mmm
        hyvin kirjoitti:

        vois lopettaa heti!!!!!!

        Niin, se on mielipide kysymys. Minun mielestä on monta surkeaa bändiä, mutta en halua että ne lopettaa, koska jotkut muut tykkää niistä. Kässäätkö? Ei aina tarvitse pyöriä vaan oman navan ympärillä!


      • Jag heter Homo Robin
        mmm kirjoitti:

        Niin, se on mielipide kysymys. Minun mielestä on monta surkeaa bändiä, mutta en halua että ne lopettaa, koska jotkut muut tykkää niistä. Kässäätkö? Ei aina tarvitse pyöriä vaan oman navan ympärillä!

        MITÄ V**TUA?? Haluuksä jäbä kuunnella jotain Justin Biiberii tai "homo" Robinii joka s****nan kerta kun avaat radion?? Kyllä niitten JA monien muiden mukaanlukien Lady Gaga, Shakira yms. pitäis painuu HELLVETTIIN JA ÄÄKIÄ!!


      • Anonyymi00008
        Jag heter Homo Robin kirjoitti:

        MITÄ V**TUA?? Haluuksä jäbä kuunnella jotain Justin Biiberii tai "homo" Robinii joka s****nan kerta kun avaat radion?? Kyllä niitten JA monien muiden mukaanlukien Lady Gaga, Shakira yms. pitäis painuu HELLVETTIIN JA ÄÄKIÄ!!

        makuasia puhttaasti tykkääkö apiksesta vaiko justin Bieberistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe