Naisten logiikan puolella muuan tyyppi oli viestissä http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000009&posting=22000000016793835 kommentoinut, että ei saa pimppiä, jos naiselle kertoo, mitä todella ajattelee.
Minä tulkitsen sen niin, ettei kyseinen mies edes pidä ainakaan kaikista naisista, joilta haluaa seksiä.
Miksi paneskella sellaisen naisen kanssa, josta ei edes pidä?
Sänkyyn sen kanssa, josta et pidä?
11
1295
Vastaukset
- Duodaduoda
Nooh reikä se on rinkelilläkin.
- niiin paaljoo naisii
Harvoin o nii paljo naisii et valkkaamaan pääsis. Se o otettava se minkä saap tai milt saap.
siin paljoo muut asiat paina
täännää näi - Duudah
Kyllä mulle pillu maistuu. Ei sitä ämmää tartte kovin pitkään katella turhan päiten. Käy pian kalliiks.
- Nipeasti nussiva ja rahansa...
Pilluahan siinä nussitaan, ihan sama millainen se muuten on kunhan ei ehdi pummaamaan rahaa ennenkuin lutkasta pääsee eroon.
- Symmetrinen
Saada säkit tyhjiksi..Ukoille noi säkintyhjennys operaatio on vaan paljon tärkeämpi asia kuin naisille..Sitä te ette tule koskaan tajuamaan..
- vähän muutakin
Vedä vaan käteen kotonas, ei haittaa.
- Sword
Olen ravistanut päätäni monta kertaa näillä palstoilla samasta aiheesta. Jos naiset ovat niin karmeita kuin täällä annetaan ymmärtää, kannattaisi kai keskittyä niihin parempiin & paremmannäköisiin naisiin.
Tietysti ainoa oikea syy on MIEHEN OMA TASO. Kun ei saa itseään parempitasoista. Nussii sitä mitä saa, ja sitten tulee katkerana haukkumaan sitä mitä saa. On kovaa olla epähaluttu mies? ;) "Miksi paneskella sellaisen naisen kanssa, josta ei edes pidä?"
Tässä pari syytä:
1) Osalla miehistä tilanne on niin huono, että ei voi valita kenen kanssa harrastaa seksiä. Silloin on harrastettava sitä niiden kanssa jotka sattuvat antamaan.
2) Yhtenevät seksuaaliset mieltymykset tai muuten vaan seksi on loistavaa.
3) Säälistäkin voi joku paneskella naista, josta ei pidä.
Lopuksi sanoisin, että vaikka ihmiset olisivat kuin pahasti tahansa eri mieltä asioista, niin he voivat silti pitää toisistaan.
4) Hän rakastaa naista.- vilperi
itse en pidä ideasta. jos himot on liian pahat, ni rimat alitetaan roimasti....se on saletti joka jätkällä.
- miesseim
puhu toisten suulla, himojesi orja.
- riittää
tarpeilla, hoidossa tai laastarilla käynti, mitä sitä sen kummemmin miettimään, ilmaset panot ja silleen... yksinkertaiset ihmiset pitää yksinkertaisista asioista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645626Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204277Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702237
- 171936
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261792- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77998