No viikon päivät on podettu yskää ja nyt parina päivänä on tullut ihan vihreää limaa yskiessä ja niistäessä. Rintaankin sattuu yskiessä, kuumetta 37,2.
Täsmäisivätkö oireet keuhkoputkentulehdukseen ?
Lääkärille menossa.
Keuhkoputkentulehdus ?
6
18165
Vastaukset
- Tautinen
Vihreä lima viestii infektiosta, joten lääkärille vaan.
- köhijä
Ihan sama juttu ollu mulla viikon verran. Miehellä jo kolmatta viikkoo ja työkaverillakin...
Eli hirveet yskät, jotka herättää yölläkin. Rintaan koskee ja selkään ja kylkiinkin. Lihaskipujakin. Yhtenä päivänä 37,2 kuumetta joka laski 10 °:lla aamuun. Räkää tulee joka tuutista.
Lima kylläkin on ihan ”valkoista”, kurkusta tulee jotain ruskean kaltaista.
Mietittiin myös, josko ois keuhkoputkentulehdusta, mutta en tiedä . Mulla kun vielä on astmakin, niin silloin kun flunssa tulee, se on yleensä aika paha.
Ostin limaa irroittavaa yskänlääkettä, joka kyllä jonkin verran auttaa.
On kuulema tämä kevätflunssa hyvinkin sitkeää.
Kannattaahan käydä lekurilla, jos alkaa itseään kovasti vaivaamaan. Minä meinasin vielä katsella.... - köhijä
Kerro, mitä lekuri sanoi tilanttestasi?
- Alkup.
Keuhkoputket tulehtuneet. Antibioottikuuri ja yskänlääke.
- köhijä
Alkup. kirjoitti:
Keuhkoputket tulehtuneet. Antibioottikuuri ja yskänlääke.
Milläs konstilla lääkäri selvitti tilanteen?
Ottiko kuvia, vai vaan kuunteli?
Taitaa pitää minunkin mennä, ei tunnu hellittävän tämä räkäily. - Keuhkoja
köhijä kirjoitti:
Milläs konstilla lääkäri selvitti tilanteen?
Ottiko kuvia, vai vaan kuunteli?
Taitaa pitää minunkin mennä, ei tunnu hellittävän tämä räkäily.Eli keuhkot kuunneltiin ja lima rahisi putkissa.
Liman väri sanoo jo paljon tilanteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1112406- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821169