Miksi ei pane?

jo aikuinen

Mulla on pienoinen pulma. Mun suhde mieheen ei toimi mitenkään. Ollaan oltu yhdessä vajaa 2kk ja seksi on kadonnut tyystiin jos sitä nyt on ollutkaan. Kännissä hän kyllä panis mutta selvänä jos lähestyn niin torjutuksi tulen.Ulkonäössäni ei ole mitään vikaa taikka että seksi olis kanssani tylsää. Kuuntelen ja haluan miellyttää kumppaniani. Launatainkin kun tulin kotiin niin yritin tehdä aloitetta. Koskettelin ja suutelin. Muna seisoi kyllä mutta...
Hän ei voinut mitenkään rohkaista jatkamaan eikä kyllä lopettamaankaan. En ollut humalassa tulin töistä. Ei minulle ole oikeasti merkitystä vaikka hän ei minua rakastaisi koska ei munulla mitään palavia tunteita ole häntä kohtaan. Kuitenkin kun olemme tässä tilanteessa niin ei kai se mun nyt siitä kuluis jos hän panis minua =)
onko hän arka tai tietämätön seksi asisoista. no parempaa opettelu kaveria hän saa etsiä kun minä.
Ei kannata tuomita minua. Olen vain niin tuthautunuttähän tilanteeseen. Kysykää lisää niin kerron. Pienikin vinkki suhteen parantamiseen oon terve tullut.
Hyvää kesää

16

2249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SimStim

vois auttaa tässäkin asiassa.
      Se voi tietty olla ujo jne. ja estot häviää vasta kännissä.

Ehkä se siitä oppii.

• sama ku eka

niin puhuminen.... kele kun ei hän puhu. Ei se paljon auta jos mä papatan ja koitan olla avoin ku toinen on ku ruumisarkku naulattu kiinni.

• Puhurix

Otapa selvää, onko hän tullut aikoinaan pahasti torjutuksi. VOi nimittäin vaikuttaa asiaan.

• Jos on mies

Jos on joku ujo poika niin saattaa haitata mitä turhemmat asiat seksielämää.

• Puhurix
        Jos on mies kirjoitti:

Jos on joku ujo poika niin saattaa haitata mitä turhemmat asiat seksielämää.

semmosia tapauksia, jossa vaimo tai tyttöystävä on pitkään torjunu. Silloin jotkut miehet muuttuu just tommosiks.

• Viskoosi78

Olisiko suhde kuolemassa? koska sanoithan itsekkin ettei sinulla ole "palavia" tunteita häntä kohtaan?

Ja jos miehestä tuntuu samalta ja haluaa lopettaa suhteen, muttei saa sitä jostain syystä aikaiseksi, voi seksi halut olla kadoksissa.

oudoltahan se kuulostaa ettei miehelle seksi kelpaisi, mut kai niitä semmoisiakin sitten on :D

• vaan ottaa kaiken niin kuoleman vakavasti,varsinkin kaiken seksiin liittyvän.Mä oon esim. aina kuvitellu että pimeässä peiton alla jutut on täyttä legendaa mut paskan marjat,täyttä totta kuulemman joittenkin kohdalla ja vieläpä joidenkin miesten kohdalla.Kuinka kieroutunut ihmisen oikein pitää olla että haluaa esim. naida pimeässä peiton alla,ei voi ymmärtää,varsinkaan kun itellä visuaalinen puoli ja katteleminen on puoli ruokaa.

Sillä on vaan joku saatanan omituinen kompleksi / ongelma joka unohtuu siinä vaiheessa kun saa viinaa koneesen.Ooks sä menny dissaamaan esim. sen ponotaitoja tai vehkeitä,nehän on miehille kovia paikkoja ja vie monesti kovuuden pöksyistä :-) Vai onks teille sattunu viimeaikoina vaikkapa se surullisen kuuluisa 3 työntöä ja korinaa,sekin panee uskon itseensä välillä koetukselle ja alkaa pelottaan et jos niin käy seuraavallakin kerralla,ja sitä seuraavalla,ja sitä seuraavalla.... (been there viimevkl,ikinä ennen ei oo ollu noita ongelmia vaan nyt tais jäädä yhellä kertaa 2 minsaakin kaukaiseksi haaveksi vaan :-(

• SimStim

siitä. Vähän treeniä vaan ni alkaa kesto kasvaa. Siihen on muutamia hyviä konstejakin, mut en niitä tällä palstalla kerro, ku ei taida olla sopivaa tänne.

• juuhu

Jotenki muistelisin että valittelit joskus ettei meinaa nalli napsahtaa. Ja nyt vaan vaivaset 2min, kuis nyt tolleen? =) Oot tainnu löytää jonkun todella hehkeen kesäkissan?? =)

• mahdollista
        juuhu kirjoitti:

Jotenki muistelisin että valittelit joskus ettei meinaa nalli napsahtaa. Ja nyt vaan vaivaset 2min, kuis nyt tolleen? =) Oot tainnu löytää jonkun todella hehkeen kesäkissan?? =)

kun netissä voi esittää mitä tahansa.

• juuhu kirjoitti:

mäkin ihmettelen,kait se on se että ekaa kertaa eläissään ei jännitä tippakaan ja voi ottaa hommat totaalisen lungisti.Tosin tässä joutuu tällä menolla alkaan kohta ottaan sen siksarin taltuttaan pahimpia intoja ja paineita ettei tosta tuu ns. tapa.Ainoat meikäläisen valttikortit verrattuna massaan on ollu tähän mennessä vikkelät ja sitkeät vehkeet,jos nekin viedään niin eihän mulle jää kuin pitkä 'ja' :-)

• yrmio kirjoitti:

mäkin ihmettelen,kait se on se että ekaa kertaa eläissään ei jännitä tippakaan ja voi ottaa hommat totaalisen lungisti.Tosin tässä joutuu tällä menolla alkaan kohta ottaan sen siksarin taltuttaan pahimpia intoja ja paineita ettei tosta tuu ns. tapa.Ainoat meikäläisen valttikortit verrattuna massaan on ollu tähän mennessä vikkelät ja sitkeät vehkeet,jos nekin viedään niin eihän mulle jää kuin pitkä 'ja' :-)

Sä oot mennyt sitten retkahtamaan johonkin naikkoseen.... Kyllä siinä (valistetta) tuppaa kestävyys ainakin vähän kärsimään, jos oikein "ihastuu".

Noh, säkin tiedät mitkä lääkkeet siihen auttaa. Mäyräkoira ja vasenkäsin :)

• juuhu
        yrmio kirjoitti:

Ok, onhan toi kiva asetelma kieltämättä. Ja sit ku toisen jo tuntee niin voi heittää läpällä; oho..tais tulla jo...=)

Sitten voi ottaa kohta uusinnan ja menee jo pari minuutia pitempään. Kolmannella kerralla alkaakin jo kestämään....ja kestämään...(muistaakseni) =)

• juuhu kirjoitti:

Ok, onhan toi kiva asetelma kieltämättä. Ja sit ku toisen jo tuntee niin voi heittää läpällä; oho..tais tulla jo...=)

Sitten voi ottaa kohta uusinnan ja menee jo pari minuutia pitempään. Kolmannella kerralla alkaakin jo kestämään....ja kestämään...(muistaakseni) =)

ite purskahdin nauruun oikeastaan jo siinä vaiheessa kun 'vahinko oli vielä kohtuu akuutissa vaiheessa' ja pikkasen hengityksen tasauduttua naureskeltiin yksissä tuumin et on tää sekstailu helppoa kun ei ehdi tulla enää nykyään edes hiki :-) Mitä noista murehtimaan,toisen voi 'hoidella' muillakin keinoilla ja en mä jaksa millään uskoa että tää ois jotenkin pysyvä tila,kyseisessä kerrassa oli vaan yksinkertaisesti kaikki mahdolliset kaaoksen ainekset:totaalisen selvinpäin,aamulla/päiväsaikaan kun oot virkeimmillään,nuppi herkässä tilassa edellisen kerran jäljiltä,samantien from behind...

Ehkä tähän asiaan joutuu kuitenkin alkaan pikkasen panostaan,se ei oo näköjään enää selviö että meikäläinen voi rummuttaa suunnilleen loputtomiin halutessani :-)

• Timmi nainen

Suosittelen ei uskovaa miestä koska he ovat parempia sängyssä.

• PeePee

Mies on selvästikkin hirmuisen ujo. Hän ei vält. käy, edes saunomassa kavereidensa kanssa- häpeää omaa alastomuuttaan. Mies voi, myös kuvitella, että hänen vartalossaan yms. olisi, jotain vikaa. Todellisuudessa hän näyttää Erittäin hyvältä. Sinun pitää kehua häntä !!! Kaikille seksi ei ole, täysin " luonnollinen " asia... ei todellakaan, mutta kaikki, voi muuttua. Hänestä pitää saada kaikki arkuus pois !!!! Humala voi nostaa itsetuntoa ja nostaakin. Kysyt mieheltä suoraan, että onko hän hyvinkin kokematon ? Jos hän on kokematon, niin opettelette kaiken, aivan alusta asti- tiedät kyllä.

Tästä eteenpäin, ette harrasta seksiä, kuin vain ja ainostaan selvinpäin- näin aluksi. Eihän suhteessakaan eletä, vain humalassa. Kun mies " uskaltaa " rentoutua selvänäkin, niin ei hän enään halua humalassa, sitä tehdäkkään... Tai haluaa, mutta ei nauti yhtä paljon.

Kaiken hyvän alku on puhuminen- toivottavasti hän edes uskaltaa puhua asiasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5626
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4307
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2926
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      171
      2254
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1946
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      128
      1804
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1164
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1136
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      998
    Aihe