TÄNÄÄN

äitivaan

on taivaallisen HIMimäinen päivä. Kuulin superhauskoja uutisia siskoltani joka on tällainen jokapaikanhöylätyyppi. Kun HIM esiintyy provinssirockissa niin siskoni on pyydetty sinne backstagetarjoilijaksi... Arvatkaa vaan tilasinko tai yritin ainakin et tois mulle bändin nimmarit omistuskirjoituksin=) Sisko-ryökäle kun on pyörinyt noissa muusikkoporukoissa pennusta asti kun se on jotenkin sen luontoinen et tutustuu kaikkiin joihin törmää... OUTO lintu siis. Eikä siinä kaikki... sain juuri kaupat natsaamaan eli KillingLoneliness-sinkku CD Japanin versio Razorblade Romance LTD Bonus CD osui kohdalle... Ihanaa! Vaan vielä puuttuu... Tarvis hankkia DL normaalina CD:nä, mulla ei ole kun se nettijulkaisu siitä ja jotenkin vajaa olo... raaski edes kunnolla käyttää sitä ettei kulu.

2

531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitten

      kaikenlaisia....

      • äitivaan

        oli vaan niin huikea fiilis... mennyt kyllä kummasti ohi tän päivän aikana kun kuunnellut meidän riiviöiden kitinää. Olis vissiin pitänyt laittaa HIMit täysille. mut vielähän ehtii=)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe