Toivottavasti Loordi

BadMyntton

ei nyt joudu hankaluuksiin, kun hänen fanejaan on liitetty erään kirkon palamiseen! Kyllä minä oikeasti luulen, että Loordia kuuntelee ihan normaalitkin ihmiset, jotka palvoo Saatanaa vain lauantai-iltaisin kotikellarissa! On väärin leimata kaikki Saatananpalvojat kirkonpolttajiksi, kun kuitenkin noin 2.5% heistä ei kyseistä toimintaa harrasta!!!

13

816

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haastavansa

oikein ja oikeamielisesti reagoineita faneja vastaan
      oikeustoimia "tulojen menettämisestä"..........

voi taivahan taliaivot!!!!

• BadMyntton

siinä! Ei paljon korvauksia heru, kun suurin osa on amiksessa ja loput työttömiä alkoholisteja tai linnakundeja! Unohin vielä ne pyromaanit!

• tuolla
        BadMyntton kirjoitti:

siinä! Ei paljon korvauksia heru, kun suurin osa on amiksessa ja loput työttömiä alkoholisteja tai linnakundeja! Unohin vielä ne pyromaanit!

kommentillasi?

Seiska-paskan vuositilaajia vai Lordin kannattajia?

• BadMyntton
        tuolla kirjoitti:

kommentillasi?

Seiska-paskan vuositilaajia vai Lordin kannattajia?

toisia!

• Antikana

...takaa? Miten Lordi olisi syyllinen siihen, kun jotkut k*sipäät polttivat kirkon? Ei ole Lordin vika! Tuskin Lordi valitsee faninsa - eivätköhän fanit valitse Lordin?

Minä kuuntelen ja kannatan Lordia. Sehän on yksi parhaimpia suomalaisia esiintyjiä - tai no paras! Olen normaali, mutta en palvo Saatanaa edes lauantaisin. Mikähän satanisti sinä olet, kun heitä puolustelet? Taidatkin olla itse pääpiru:) Heh heh hee... Ilmankos nikkisi onkin BadMyntton. Vielä jos muuttaisit sen BadDeviliksi tai BadSataniksi, niin aina parempi.

• Olen sitä

Mieltä, että te kaikki nykyiset Lordi fanit ette olleet kuulleet koko Lordista ennen viisu karsintoja.Nytten kun voitti viisut "olen aina ollut Lordi fani" haistakaa pitkä paska koko poppoo.Menette vain massan mukana,kyllähän Lordi oli teille vain "hyi hitto minkä näkösiä,miten karseaa musikkia" tunnustakaa pois.

• Antikana
        Olen sitä kirjoitti:

Mieltä, että te kaikki nykyiset Lordi fanit ette olleet kuulleet koko Lordista ennen viisu karsintoja.Nytten kun voitti viisut "olen aina ollut Lordi fani" haistakaa pitkä paska koko poppoo.Menette vain massan mukana,kyllähän Lordi oli teille vain "hyi hitto minkä näkösiä,miten karseaa musikkia" tunnustakaa pois.

Minä olin kuullut Lordista ennen viisujakin. En ole ajatellut "hyi hitto minkä näkösiä,miten karseaa musikkia". Minusta he ovat luoneet itselleen omaperäisen ja loppujen lopuksi aika hauskan tyylin, jolla he erottuvat edukseen:) En ole ollut aina Lordi-fani, vain siitä asti, kun heistä kuulin.

Lordi is the best 4ever!

• Olen sitä kirjoitti:

Minä kuuntelin Lordia ensikerran vuonna 2002 kun tekaisivat plätyn "Get Heavy"

Siihen totuuteen ei auta mikään vaikka kuinka itkisit, mammanpoika.

• BadMyntton
        SavoRULES kirjoitti:

Minä kuuntelin Lordia ensikerran vuonna 2002 kun tekaisivat plätyn "Get Heavy"

Siihen totuuteen ei auta mikään vaikka kuinka itkisit, mammanpoika.

koska ymmärsit täysin mitä levyn nimi tarkoittaa, yritit epätoivoisesti tulla raskaaksi ja kun se ei onnistunut, niin söit itsesi muodottomaksi, josta syystä vietät kaiken aikasi huoneessasi, koska et mahdu ovesta ulos:D

• BadMyntton
        Antikana kirjoitti:

Minä olin kuullut Lordista ennen viisujakin. En ole ajatellut "hyi hitto minkä näkösiä,miten karseaa musikkia". Minusta he ovat luoneet itselleen omaperäisen ja loppujen lopuksi aika hauskan tyylin, jolla he erottuvat edukseen:) En ole ollut aina Lordi-fani, vain siitä asti, kun heistä kuulin.

Lordi is the best 4ever!

Todella omaperäisen hahahahahahahahahah:DDDDDDDD Tollasta ei ennen ole nähty, eikä kuultu hahahah!!! Niin no ehkä ei Heinolassa...

• BadMyntton

Tiedän, ettet palvo saatanaa, koska sinulla on palvonnan kohteena eräs hieman maallisempi henkilö! Ei se ole minun vika, että kaiken maailman kahelit nousevat kuopistaan palvomaan Loordia ja samalla vähän leikkivät tulitikuilla. Kyllähän Rullekin poltti molemissa käsissään tähtisadetikkuja ja hyppi jakkaralta alas, kun yritti jäljitellä yhtyeen pyrotekniikkaa, silloin paloi ainoastaan sormet ja loput jäljellä olevista hiuksista...

• Antikana
        BadMyntton kirjoitti:

Tiedän, ettet palvo saatanaa, koska sinulla on palvonnan kohteena eräs hieman maallisempi henkilö! Ei se ole minun vika, että kaiken maailman kahelit nousevat kuopistaan palvomaan Loordia ja samalla vähän leikkivät tulitikuilla. Kyllähän Rullekin poltti molemissa käsissään tähtisadetikkuja ja hyppi jakkaralta alas, kun yritti jäljitellä yhtyeen pyrotekniikkaa, silloin paloi ainoastaan sormet ja loput jäljellä olevista hiuksista...

Niin palvonkin maallisempaa henkilöä kuin saatana. Mistäpä senkin tiesit? Taidat salaa tarkkailla minua ja liikkeitäni... Vakoilija!!! Heh:)

Rullea en tunne, mutta monta muuta vähintääkin yhtä hauskaa tyyppiä! Viepä Rulle-kullallesi terveisiä! Hänen kanssaanhan sitä nykyään pyörit aika ahkeraan...;)

• Hyvä Mynttis, popsipa pillerisi.

Buahahaha! Syy on pakko olla Kuopion vesijohtovedessä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      62
      1198
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      628
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      99
      613
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      582
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56