suihin otto ;)

frida__

heip miehet ja naiset!

haluaisin antaa poikaystävälleni kunnon suihinotot. minusta vaan tuntuu, etten ole siinä kovin etevä, hyviä neuvoja/vinkkejä?? -kiitoksia etukäteen! :)

18

21075

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suihin

      suihin pitää ottaa aamuin illoin.aina kun mies käskee.

      • trade

    • .,.,

      Aluksi vaikka imet kunnolla kielellä hyväillen. Sitten runkkaat häntä nuollen terskaa. Voit nuolla myös vartta, jos haluat. Vaihtelet vaikka näiden kahden tyylin välillä. Ei se ole kovin vaikeaa. Pelkällä "munan imemisellä" ei kuitenkaan pärjätä mielestäni kovin pitkälle. Kyllä hän kertoo mitä haluaa.

      • Anonyymi

        Mun mielestä paras olisi jos 2 naista olisi mukana kun mun kyrpää otetaan suuhun toinen nainen ottaa kyrvän suuhun ja ottaa edestakaisin kullin suussa toinen nainen nuolee mun kyrvän munat ja täällä tavalla laukean ihanasti kun vaan löytyisi 2 naista tähän jo pelkkä ajatus tästä saa mun kyrpäni seisomaam


    • suihin antaja

      ajatus on kyllä niin kaunis että oikeen herkistyy. No, toisella kädellä varresta kii ja toisel hierot vaik palleja, jahuu! imet ahnaasti syvälle (semmonen kielellä lipominen ei tunnu miltään, toisin mistä naiset tykkää) ,sit lopuksi muistat niellä! -bueno.

      • suihin antaja

        Jos koet vielä epävarmuutta,niin osoite löytyy missä voit kenraaliharjoitella kunnon melalla.. ;)


      • frida__
        suihin antaja kirjoitti:

        Jos koet vielä epävarmuutta,niin osoite löytyy missä voit kenraaliharjoitella kunnon melalla.. ;)

        kiitos tarjouksesta, koitetaan nyt ensin pärjätä ilman harjoitteluja ;)


    • severusgirl

      Mun mies ainakin tykkään kun otan ihan pohjia myöten, vaatii harjoittelua ettei alka kakoamaan ja mullakin meni vuoden verran ennen kuin sain kovana seisovan munan syvälle kurkkuuni ilman kakoamista.
      Kandee harjoitella uutterasti ja auttaa jos harjoittelet nielemään sitä munaa alaspäin. Älä pure, ainakaa liian lujaa.
      Ja sitten spermat joko suuhun tai naamaan, hyvä kasvonaamio.
      Joo ja niin sitten kun hän on jo lauennut niin sen jälkeenkin vielä vähän otat suihin niin mies sulaa syliisi!

      • frida__

        eiköhän näillä neuvoilla päästä jo mukavaan alkuun :)

        olis kiva tietää, mikä saa yleisesti miehen ihan sekaisin ? poikaystäväni on todella upea minulle sängyssä, niin olis tosi upeeta yllättää myös hänet .. :)


      • Nimetön
        frida__ kirjoitti:

        eiköhän näillä neuvoilla päästä jo mukavaan alkuun :)

        olis kiva tietää, mikä saa yleisesti miehen ihan sekaisin ? poikaystäväni on todella upea minulle sängyssä, niin olis tosi upeeta yllättää myös hänet .. :)

        Jotain vinkkejä,

        Ota tosiaan alussa pitkällä liikkeellä ja sitten keskity nuppiin ja nopeahkoon tasaiseen liikkeeseen. Huom. älä ime liikaa.

        Mukava lopetus on ku menet ite selälleen makuulle ja otat pään alle pari tyynyä. Kundis istumaan sun rinnan päälle. Siitä voit alkuun imeä häntä, mutta kundis voi tavallaan "panna" sua suuhun, pitele hänen penistään samalla kädellä.
        Laukeaminen on ihan satavarmaa, ja kundis sekoaa totaalisesti ku otat lastin vaikka rinnoille ja ehkä hieman kasvoillekkin....


      • zip
        frida__ kirjoitti:

        eiköhän näillä neuvoilla päästä jo mukavaan alkuun :)

        olis kiva tietää, mikä saa yleisesti miehen ihan sekaisin ? poikaystäväni on todella upea minulle sängyssä, niin olis tosi upeeta yllättää myös hänet .. :)

        Hiukan ennenkuin kaverisi laukeaa, niin työnnät sormesi anukseen, niin kundikaveriltasi lähtee taju;-)


    • äläpä huoli

      Harjoitus tekee mestarin. Eipä monikaan mies pahemmin marmata laadusta, kunhan varot hiukan sitä etteivät hampaat pahasti osu. Ja varmasti opit pikkuhiljaa suoranaiseksi virtuoosiksi. On omakin tyttöystäväni oppinut, ja nopeasti onkin.

      • semmoista, että...

        Ja kerrot ottavasi vastaan neuvoja.


      • jore
        semmoista, että... kirjoitti:

        Ja kerrot ottavasi vastaan neuvoja.

        Ja muista kivekset,sieltä löytyy herkät paikat.
        Rohkeesti vaan suuhun,ai että se tekee gutaa.


    • näin!

      asetu jalkojesi varassa kyyköttäen miehesi kasvojen päälle. siittä lantiota pyörittämällä nuoletat kiimasta pilluasi.on ihanaa olla naisen kiimanesteissä. wau. mikä tuoksu,maku nam!samasta asennosta yletyt imee myös kyrpää. kokoajan pyörittämällä vittuasi naamaa vasten.

    • sotkammies76

      hyväile kasin kalua,ime ja ota terska mageesti suuhun ja ime sitä ja ees taa huulien välissä sitä liikuttele ja välillä kädellä runkkaat kalua =) tuntuu varmasti hyvältä,,terskan reuna alue aika herkkä joten kielellä kiusaa siitä lakin nurkalta siis ja kova imutus välillä ja kyllä se siitä lähtee =) kiveksiä kannattaa kanssa hiplata ne kun aika herkkä alue =)

      • suikki

        Kallista päätä vähän taakse päin kun otat syvälle, ei kakoiluta niin. Ite en voi nuolla miehen palleja, kun se kutiaa =)


    • amanApart

      mua aina naurattaa ku naiset yrittää neuvoo naisii miten otetaan mieheltä suihin vaikka eivät tiedä asiasta mitään ja yleensä ovatkin sit paskoja suihin ottajii..se naisten mielestä terskan päätä nuoleminen ei tosiaankaan tunnu miltään kukaan sellasesta ei voi ees orkkuu saada..pitää imee syvältä ja hiplata pallei ja välil runkata hulluna ja luputtaa samalla mulkkuu ja niellä niinkuin joku jo mainitsikin..siinä on tekniikka josta joka mies tykkää

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe