suihin otto ;)

frida__

heip miehet ja naiset!

haluaisin antaa poikaystävälleni kunnon suihinotot. minusta vaan tuntuu, etten ole siinä kovin etevä, hyviä neuvoja/vinkkejä?? -kiitoksia etukäteen! :)

18

21399

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suihin

suihin pitää ottaa aamuin illoin.aina kun mies käskee.

• trade

• .,.,

Aluksi vaikka imet kunnolla kielellä hyväillen. Sitten runkkaat häntä nuollen terskaa. Voit nuolla myös vartta, jos haluat. Vaihtelet vaikka näiden kahden tyylin välillä. Ei se ole kovin vaikeaa. Pelkällä "munan imemisellä" ei kuitenkaan pärjätä mielestäni kovin pitkälle. Kyllä hän kertoo mitä haluaa.

• Anonyymi

Mun mielestä paras olisi jos 2 naista olisi mukana kun mun kyrpää otetaan suuhun toinen nainen ottaa kyrvän suuhun ja ottaa edestakaisin kullin suussa toinen nainen nuolee mun kyrvän munat ja täällä tavalla laukean ihanasti kun vaan löytyisi 2 naista tähän jo pelkkä ajatus tästä saa mun kyrpäni seisomaam

• suihin antaja

ajatus on kyllä niin kaunis että oikeen herkistyy. No, toisella kädellä varresta kii ja toisel hierot vaik palleja, jahuu! imet ahnaasti syvälle (semmonen kielellä lipominen ei tunnu miltään, toisin mistä naiset tykkää) ,sit lopuksi muistat niellä! -bueno.

• suihin antaja

Jos koet vielä epävarmuutta,niin osoite löytyy missä voit kenraaliharjoitella kunnon melalla.. ;)

• frida__
        suihin antaja kirjoitti:

Jos koet vielä epävarmuutta,niin osoite löytyy missä voit kenraaliharjoitella kunnon melalla.. ;)

kiitos tarjouksesta, koitetaan nyt ensin pärjätä ilman harjoitteluja ;)

• severusgirl

Mun mies ainakin tykkään kun otan ihan pohjia myöten, vaatii harjoittelua ettei alka kakoamaan ja mullakin meni vuoden verran ennen kuin sain kovana seisovan munan syvälle kurkkuuni ilman kakoamista.
      Kandee harjoitella uutterasti ja auttaa jos harjoittelet nielemään sitä munaa alaspäin. Älä pure, ainakaa liian lujaa.
      Ja sitten spermat joko suuhun tai naamaan, hyvä kasvonaamio.
      Joo ja niin sitten kun hän on jo lauennut niin sen jälkeenkin vielä vähän otat suihin niin mies sulaa syliisi!

• frida__

eiköhän näillä neuvoilla päästä jo mukavaan alkuun :)

olis kiva tietää, mikä saa yleisesti miehen ihan sekaisin ? poikaystäväni on todella upea minulle sängyssä, niin olis tosi upeeta yllättää myös hänet .. :)

• Nimetön
        frida__ kirjoitti:

olis kiva tietää, mikä saa yleisesti miehen ihan sekaisin ? poikaystäväni on todella upea minulle sängyssä, niin olis tosi upeeta yllättää myös hänet .. :)

Jotain vinkkejä,

Ota tosiaan alussa pitkällä liikkeellä ja sitten keskity nuppiin ja nopeahkoon tasaiseen liikkeeseen. Huom. älä ime liikaa.

Mukava lopetus on ku menet ite selälleen makuulle ja otat pään alle pari tyynyä. Kundis istumaan sun rinnan päälle. Siitä voit alkuun imeä häntä, mutta kundis voi tavallaan "panna" sua suuhun, pitele hänen penistään samalla kädellä.
        Laukeaminen on ihan satavarmaa, ja kundis sekoaa totaalisesti ku otat lastin vaikka rinnoille ja ehkä hieman kasvoillekkin....

• zip
        frida__ kirjoitti:

Hiukan ennenkuin kaverisi laukeaa, niin työnnät sormesi anukseen, niin kundikaveriltasi lähtee taju;-)

• äläpä huoli

Harjoitus tekee mestarin. Eipä monikaan mies pahemmin marmata laadusta, kunhan varot hiukan sitä etteivät hampaat pahasti osu. Ja varmasti opit pikkuhiljaa suoranaiseksi virtuoosiksi. On omakin tyttöystäväni oppinut, ja nopeasti onkin.

• semmoista, että...

Ja kerrot ottavasi vastaan neuvoja.

• jore
        semmoista, että... kirjoitti:

Ja kerrot ottavasi vastaan neuvoja.

Ja muista kivekset,sieltä löytyy herkät paikat.
        Rohkeesti vaan suuhun,ai että se tekee gutaa.

• näin!

asetu jalkojesi varassa kyyköttäen miehesi kasvojen päälle. siittä lantiota pyörittämällä nuoletat kiimasta pilluasi.on ihanaa olla naisen kiimanesteissä. wau. mikä tuoksu,maku nam!samasta asennosta yletyt imee myös kyrpää. kokoajan pyörittämällä vittuasi naamaa vasten.

• sotkammies76

hyväile kasin kalua,ime ja ota terska mageesti suuhun ja ime sitä ja ees taa huulien välissä sitä liikuttele ja välillä kädellä runkkaat kalua =) tuntuu varmasti hyvältä,,terskan reuna alue aika herkkä joten kielellä kiusaa siitä lakin nurkalta siis ja kova imutus välillä ja kyllä se siitä lähtee =) kiveksiä kannattaa kanssa hiplata ne kun aika herkkä alue =)

• suikki

Kallista päätä vähän taakse päin kun otat syvälle, ei kakoiluta niin. Ite en voi nuolla miehen palleja, kun se kutiaa =)

• amanApart

mua aina naurattaa ku naiset yrittää neuvoo naisii miten otetaan mieheltä suihin vaikka eivät tiedä asiasta mitään ja yleensä ovatkin sit paskoja suihin ottajii..se naisten mielestä terskan päätä nuoleminen ei tosiaankaan tunnu miltään kukaan sellasesta ei voi ees orkkuu saada..pitää imee syvältä ja hiplata pallei ja välil runkata hulluna ja luputtaa samalla mulkkuu ja niellä niinkuin joku jo mainitsikin..siinä on tekniikka josta joka mies tykkää

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 131
      1558
    2. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      108
      1436
    3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      149
      1375
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      247
      1252
    5. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      57
      1116
    6. 75
      1099
    7. Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?

Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-20244925
      Työttömyys
      19
      1096
    8. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      86
      950
    9. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
      Ikävä
      43
      786
    10. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      66
      744
    11. Suolahden ostokeskus

Kiinteistöyhtiö konkurssissa. Taisi jäädä vastikkeet maksamatta eräällä yrittäjällä.
      Äänekoski
      53
      713
    12. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      112
      697
    13. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      37
      686
    14. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      43
      659
    15. Taidan luopua

Sinusta.
      Ikävä
      36
      625
    16. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      618
    17. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      103
      597
    18. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      67
      579
    19. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      579
    20. Jälleen näin nainen unta sinusta

Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t
      Ikävä
      28
      569
    Aihe