Usko, anteeksianto ja täyttymys. Rakas kohtasi rakkautensa hedelmän. Juristi-vulture jäi ilman lihanpalaa. HAJOTKAA ILKKURIT...;-)
ANTEEKSI, Maukka ja Teppa...
jhanna
3
388
Vastaukset
- anteeksi?
Itse en ainakaan antaisi rikolliselle joka yrittää tappaa minut puukolla.
- Matti The Män
Olet itse pahempi, luonteeltasi täyskusipää nickin takaa uikuttaja. Oot mitätön nolla, täysin turha tapaus.
- sama kirjoittaja
Matti The Män kirjoitti:
Olet itse pahempi, luonteeltasi täyskusipää nickin takaa uikuttaja. Oot mitätön nolla, täysin turha tapaus.
Onnea vaan. Tosin mä en liiku roskaväen keskuudessa, joten tuskin tapaamme jotta voisn kertoa sulle mielipiteeni vasten kasvoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836269
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524443- 764197
- 1314081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?513127Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263058Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72717- 322358
- 2042171
- 451945