Stumppaa tähän! -kirja

tehoaa

Luin Allen Carr:in kirjan Stumppaa tähän!. Epäilyksistäni huolimatta olen ollut nyt neljä päivää polttamatta, joten kirja on jo tienannut itsensä.

Kirja on ensimmäinen, jonka avulla olen sisäistänyt tupakoinnin mielettömyyden. Kirjan kun lukee loppuun asti, halu tupakoida katoaa kuin itsestään (toki omaa halua lopettaa tarvitaan).

Olin hieman epäuskoinen kun luin alun hehkutuksia siitä, kuinka helppoa tupakoinnin lopettaminen on ja miten menetelmä tehoaa 95 % käyttäjistä. Mutta nyt tuntuu kuin hehkutukselle todella olisi katetta.

Olen aiemmin yrittänyt lopettaa purukumin, laastarin, hypnoosin ja vierotuskurssin avulla tuloksetta.

Nyt ei ole tehnyt mieli polttaa, vaikka tupakka pyöriikin ajatuksissa, on suhde siihen erilainen kuin aiemmin.

Jos harkitset tai aiot lopettaa tupakoinnin, suosittelen sijoittamaan n. 10€ ko. kirjaan. Kirja on helppolukuinen

17

12317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjan

saa. Pitääkö tilata jostain?

• Nykyään Tupakoimaton

Itse ostin kirjan Suomalaisesta kirjakaupasta.
        Suosittelen ostamaan. Oli alle 20€ ja se on pieni hinta siitä mitä nykyään säästän.

• nothstaste
        Nykyään Tupakoimaton kirjoitti:

Itse ostin kirjan Suomalaisesta kirjakaupasta.
        Suosittelen ostamaan. Oli alle 20€ ja se on pieni hinta siitä mitä nykyään säästän.

20 eurolla saa jo useamman tupakka-askin miksi ostaa tollanen hörhöjen kirja?

• Ei ole helppoa lopettaa, se on vain hauskaa!!
        nothstaste kirjoitti:

20 eurolla saa jo useamman tupakka-askin miksi ostaa tollanen hörhöjen kirja?

28 (kaksikymmentäkahdeksan) vuotta tupakkaa ihan henkeen kiskoneena, (hyvät savut) ,voin kertoa että lopettminen oli , ei helppoa , vaan hauskaa. AINOA SYY OLLA LOPETTAMATTA TUPAKOINTI ON PELKO!! Niin että oletko oman elämäsi herra vai surkea tupakkayhtiön orja?

T: lue se kirja (stumppaa tähän) ja lopeta

• mattimallikas

Itse kuulun siihen 5 %:tiin joka ei onnistunut. kirjaa kun luin niin tuntu siltä että se on siinä ja tupakkaan en polta enää. mutta toisin kävi.

Nyt ajattelin käydä sen "viimeisen savukkeen" ja aloitan lukemaan sitä uudestaa!!!

itse ostin sen paikallisesta prismasta. kyllä niitä varmaan citymarketeissakin ja kirjakaupoissakin on.

• Lopettaja

Mistä tuon kirjan voisi saada, kun se on loppuun myyty joka puolelta, eikä uutta painosta ole tullut!? Uuden painoksen olisi ilmeisesti pitänyt tulla maaliskuussa 2008, mutta eipä ole näkynyt. Ei näytä löytyvän mistään "käytettynäkään"!

• kato69

googleen kun kirjottelee niin löytyy...

• StumpattuonJApysyy

Itse olen ollut polttamatta 1v.3kk noin pyöreesti...ostin kirjan omaan tarkoitukseen, mutta olen sitä myös muille jakanut...kirjaa on tällä hetkellä lukenut 7 henkeä ja kaikki ovat lopettaneet. Joten prosentit ovat olleet ainakin minun kirjan osalta kohdillaan. Jos todella haluat lopettaa tupakoinnin -LUE TÄMÄ KIRJA, ja lopeta se roskan puolustaminen/tarpeellisuudesta paasaaminen- se ei todellakaan kuulu ihmisille millään lailla.(huom. allekirjoittanut puhuu kuin ei olisi koskaan polttanutkaan;) ilmeisesti kirjan aiheuttamaa tupakka vastaisuutta)...PS.ELÄMÄ ON IHANAA ILMAN TUPAKKAA..

• oona5

10 kuukautta polttamatta. Nyt luin ensimmäisen kerran tuon kirjan, ja siitä todella on apua tähän tupakanhimon kärvistelyyn joka on edelleen jatkunut. Nyt ei todella tee enää mieli tupakkaa missään tilanteessa.. ei edes lomamatkalla jossa ajattelin "viikoksi" tupakan jälleen sytyttää.. koska ne muutkin polttaa.. ja koska se tupakka niin kuuluu lomailuun, eihän sitä pysty nauttimaan mistään ilman sitä!!

Harmittaa kun en lukenut kirjaa aikaisemmin. Olisin pystynyt näistä 10 kuukaudestakin nauttimaan. No mutta nyt eteenpäin onnellisen raittiina! :)

• jouluontaas1993

www.kalle.com ja löytyy!

• jouluontaas1993
        jouluontaas1993 kirjoitti:

www.kalle.com ja löytyy!

toi on parempi harrastus kuin PASKA RÖÖKI!

• no smoke :)

Stumppaa tähän aivan huippu kirja!! Kirjan luettuani en ole savun savua vetässy ja ei ole tehnyt mielikään! Uskomatonta mutta totta,kirja sai tajuamaan tärkeän pointin ja sen jälkeen ei ole käynyt mielessäkään aloittaa uudelleen. :) Olen niin onnellinen että kuulin kirjasta ja suosittelen kaikille

• yes smoke :)

Itse luin kanssa kirjan, itse en onnistunut lopettamaan mutta kaveri onnistui. Mutta kyllä vaikutti paskalta kirjalta xd

• yli vuoden savuton

Kirja on muuten hyvä mutta minusta siinä on yksi ristiriita. Toisaalla sanotaan että "lopettaneen on turha odottaa tupakoimatonta oloa, sillä sellaista ei koskaan tule" ja taas toisaalla että "nikotiininhimo on merkki paranemisesta ja se loppuu kyllä aikanaan".

Itseä ainakin kiinostaa vielä yli vuoden savuttomuuden jälkeenkin, kumpi väittämistä on lähempänä totuutta?

• Luin eikä auta minuu

Ihan pelle kirja Eiköhän "aivopesu" ja "tahdon voima" ole sama asia Itsellä ei ainakaan kirjalla mitään vaikutusta, vaikka kannesta kanteen luin kirjan, ja kyllä tupakoitsija tietää ne vaarat mitä siinä moneen kertaan toitotettiin, ja turhan jankkausta koko P***a

• Itsekin hämmästynyt

Luin kirjan 2011. Olin silloin polttanut 46 vuotta.
      Nyt elokuussa 2014 tulee 3 vuotta ilman tupakkaa.

Kyllä se vaan näyttää toimiva jos ihminen ymmärtää lukemansa.

• kcl5

Siinä mitään kirjoja tarvita, senku lopettaa kerrasta poikki vaan, yksinkertaista eikös.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6284
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3130
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1320
    7. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      936
    8. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      929
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      849
    Aihe