Onko kokemusta aineista jolla saa Speedmasterin koneesta helposti lian irti,kun toi musta kone suorastaan imee likaa!
Vastaukset 5
- Nopeusmestari
No vaikka vesi ja saiputta...... perkele !!!! Ei voi olla noin vaikeata !!!
- Bonneville T100
Würthin veteen sekoitettavalla Pineline, pesuaineella lähtee kaikki lika moottorista , ja muistakin paikoista,yleensä ei vaadi edes hankausta, n, 15 min liotusaika riittää, käytettävä vain jäähtyneille pinnoille, ja huuhtelu vain kylmällä vedellä, seossuhde likaisuuden mukaan jotain väliltä 1:5 - 1:20
Kokeile sitä, et pety.Jos sulla tosiaan on Bonneville T100 niin myy se mulle viiden vuoden päästä. Saan siihen mennessä säästettyä rahat :)
- Bonneville T 100
seppotiitinen kirjoitti:
Jos sulla tosiaan on Bonneville T100 niin myy se mulle viiden vuoden päästä. Saan siihen mennessä säästettyä rahat :)
Mikäs siinä, ajelen tuolla bonnellani siis seuraavat viis vuotta, on muuten sikahyvä pyörä !
- kaisjo
Sitkeessä on.näytää tavalliselta kuralta,mutta tavallisella mp aineella ei lähde.Jotain vahapesuaine jäämää ehkä.Täytyy koittaa pinelineä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092368Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???331297- 106983
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha634952- 71942
- 48865
- 88818
- 70686
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31676