kuka mies lyönyt naista

jebujee

Kuka mies palstalla on lyönyt naista ja kuka ei? Nyrkkeilymatseja ei lasketa.

Minä en ole lyönyt naista. Onko muita?

10

536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole koskaan lyönyt naista, mutta sillä ei näköjään olen mitään väliä. Yhtä pahoja ja syyllisiä me miehet olemme kaikki.

- Dekas

• P.e.p.e.

Pläjäyttänyt avokämmenellä selkään ja todennut: "Mitä muru"

En oikein osaa suhtautua tuohon Feministien paatokseen miesten väkivallasta naisia kohtaan. Itse en ole siihen joutunut turvautumaan koskaan ja oikeastaan pari kertaa olen ollut silminnäkijänä. Molemmissa tapauksissa lätkittiin enemmän tai vähemmän tasapuolisesti kunnes ehdin/ehdimme hätiin. Tokihan sitä tapahtuu ja varmaan enemmänkin suljettujen ovien sisäpuolella. Olisi hauska kuulla vihdoinkin feministeiltä ratkaisumalleja ongelmaan. Itseäni ainakin ottaa pattiin miesten yleinen syyllistäminen. Kyse on yksittäisten ihmisten ongelmista.

• Rezo

Väkivaltaa aikuisiässä olen kokenut vain naisten taholta.

• Satunnainen vierailija

..lyönyt naista, enkä tunne ketään niin tehnyttä. Miehiä on joskus tullut mätkittyä...

• rusalka

Juups...en ole uskaltanut lukeakaan koko em. palstaa. Olen pesiytynyt tänne feminismi-palstalle.

• vaimonhakkaaja
        rusalka kirjoitti:

Juups...en ole uskaltanut lukeakaan koko em. palstaa. Olen pesiytynyt tänne feminismi-palstalle.

Usean kerran on tullu lotvastua emäntää. Kyynärpäällä ja nyrkillä. Molemmat oli kyl vahingos :D Nyrkki osu joskus ku olin nukkumas ja säikähdin kun emäntä koski ja toinen tais petihommissa pimeessä.

• ja juupa juu
        vaimonhakkaaja kirjoitti:

Usean kerran on tullu lotvastua emäntää. Kyynärpäällä ja nyrkillä. Molemmat oli kyl vahingos :D Nyrkki osu joskus ku olin nukkumas ja säikähdin kun emäntä koski ja toinen tais petihommissa pimeessä.

Tällä palstallahan asia joko kielletään, tai sitten siitä tehdään vitsiä.

• Nari_Säre

...koskaan lyönyt naista, enkä miestäkään - ellei sitä lasketa, että väitellessä olisi tullut noin sanallisesti... ;-)

• meikämie

Jos pikku näpäytystä olkapäähän voi lyönniksi laskea.

Ei tyttöystävä muuten lopettanut läiskimistä, niin napsautin pari kertaa takaisiin. Siihen loppui molempien puolelta. Hälle ei tainnut edes tulla mustelmia, minulle kyllä. Tavallaan kyllä hävetti ja tuntui pahalta, mutta ainakaan ei ole tarvinnut pelätä väkivaltaa sen jälkeen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      68
      4440
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      249
      4215
    3. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      22
      3424
    4. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      163
      3304
    5. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      68
      3066
    6. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      77
      2912
    7. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      119
      2593
    8. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      176
      2472
    9. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      48
      2225
    10. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      24