Jousimies(n)+Skorpioni=huonoin yhdistelmä

vihainen

Ja tämä on totuus.

21

3204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikkaansa!

      tää väite

      • Scorpa_79

        Kylläpä on hyviä perusteluja tämän keskustelun mielipiteissä. Juupas-eipäs -inttämisen sijaan argumentoimalla tästäkin aiheesta saattaisi kehittyä keskustelu.


    • *ANSKU*

      Olen eri mieltä;tunnen monta skorpparia ja hyvin on juttuun tultu. Se riippuu onko ylä-vai alalajia muo skorpat, ehkä minulle on sattunut ne fiksut ja henkiset/hauskat. Yhden tiedän tätä joka on v-mainen mutta onko se sitten "koopista" kiinni ,tuskin. Skorppioneilla on paljon hyviä puolia että silleen.

    • ei totta

      Paras ystäväni on skorpioni ja hyvin on yli kymmenen vuotta tultu toimeen... parempaa ystävää ei joka oksalla roiku!

    • tiituli

      mies ja nainen ovat aivan erilaisia vaikka onkin sama horoskooppi. Moni vastasi että ystävänä jouskari skorppari tulevat hyvin toimeen. Alkuperäinen varmaan tarkoitti parisuhdetta. Ystävä ja puoliso on aivan eri asia.

    • Jousi-Nainen

      ja johtuu muuten skorppionin liiallisesta
      ripustautumisesta jousimieheen.

      • Nainen ja nuoli

        Seurustelin skorpionin kanssa ja hieman häiritsi kun hänellä ei ollut yhtään harrastusta ja vähän kavereita. Hän laittoi toisen vastuulle oman viihtymisensä, ts. minun olisi pitänyt keksiä hänelle ohjelmaa.


      • skorpio
        Nainen ja nuoli kirjoitti:

        Seurustelin skorpionin kanssa ja hieman häiritsi kun hänellä ei ollut yhtään harrastusta ja vähän kavereita. Hän laittoi toisen vastuulle oman viihtymisensä, ts. minun olisi pitänyt keksiä hänelle ohjelmaa.

        skorpionit mitään ohjelmaa kaipaa. Tekevät mitä elämä tuo tullessaan. Jousimiehillä on kumma taipumus että pitää aina olla tekemistä. Ollakin voi vain olla.


      • Nainen ja nuoli
        skorpio kirjoitti:

        skorpionit mitään ohjelmaa kaipaa. Tekevät mitä elämä tuo tullessaan. Jousimiehillä on kumma taipumus että pitää aina olla tekemistä. Ollakin voi vain olla.

        Olen harjoitellut vuosia päästäkseni tästä "pahasta tavasta" eroon. Muilla tulimerkeillä on samanlaisia ongelmia toiminnallisuuden kanssa, olen huomannut. Enää sohvalla olo ei aiheuta kovin pahaa turhautumista.

        Ehkä skorpionia ahdisti ainaiset menoni ja tekemiseni. En tiedä, ei hän koskaan sanonut mitään. Hänen sukunsa siitä alkoi huomautella.


      • Nainen ja nuoli
        Nainen ja nuoli kirjoitti:

        Olen harjoitellut vuosia päästäkseni tästä "pahasta tavasta" eroon. Muilla tulimerkeillä on samanlaisia ongelmia toiminnallisuuden kanssa, olen huomannut. Enää sohvalla olo ei aiheuta kovin pahaa turhautumista.

        Ehkä skorpionia ahdisti ainaiset menoni ja tekemiseni. En tiedä, ei hän koskaan sanonut mitään. Hänen sukunsa siitä alkoi huomautella.

        Ekassa viestissäni: "Hän laittoi toisen vastuulle oman viihtymisensä, ts. minun olisi pitänyt keksiä hänelle ohjelmaa."

        = Hän ei ollut kovin oma-aloitteinen. Ehdotukset ja vapaa-ajan ohjelma (esim. harrastus- ja matkajärjestelyt) olivat minun vastuulla. Hän kyllä puheissaan halusi tehdä kaikenlaista ja harrastaa, mutta odotti toisen toimintaa.


    • Liisaliina

      Olen ehdottomasti kanssasi samaa mieltä. Jouskari Skorppari yhdistelmä parisuhteessa ei toimi. Minulla on monta skorppari ystävää, joiden kanssa ei ole mitään ongelmaa, mutta kumppanina se ei vain toimi...

      • yks

        Olen jouskari ja nouseva skorppari, ja hyvin ollaan toimeen tultu :)


    • eieieieiei

      TUO YHDISTELMÄ OLISI KYLLÄ IHAN KAMALA. en pysty kuvittelemaan!!!!!!!!!!!! ilkeä skorpioni ja lälly jousimies.... eih.

      • Nooh

        Lälly? Niin varmaan.


    • yks jouskari vaan

      ite oon jouskari ja mun paras ystävä on skorpioni.
      Hyvin tullaan toimeen ja hauskaa on!:)
      Mutta oon myös ollu skorpparimiehen kanssa ja se ei kyllä toiminu!
      Mun piti keksiä tekemistä ja suunnitella, mutta mies ei vaivautunu yhtään...

    • on!

      Suhteen jousimies(n) skorppari kokenut.

    • Neiti_täällä

      Täysin samaa mieltä kanssasi...hengailin joskus skorpparin kanssa ja hyvää siitä ei seurannut...

      • on 2 kertaa

        Parisuhteessa ei pitemmän päälle toimi, kaverina menettelee. 2 kertaa naimisissa ollut skorpparin kanssa .


    • Todistusainestoa

      Ensin suuri pino todistusaineistoa pöytään. Kiitos. Turha tuomita tuhoon joitain skooppiyhdistelmiä.

    • jousimies

      Mun mies on skorpioni ja vallan hyvin tulemme toimeen. Tosin voihan olla että mieheni ei ole tyypillinen skorpioni. Mä olen kyllä tyypillinen jousimies.

    • sineraalia

      MUTTA JOUSIMIES VOI IKÄNSÄ RAKASTAA TÄTÄ HUONOA YHDISTELMÄÄ SENKIN TAKIA ETTÄ SE ON MIELENKIINTOINEN KUN EI AINA ONNISTU.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe